Treceți la conținutul principal

Exfoliant Bottega Verde Uva Rossa - review + bonus

   Hello! Mereu devin atenta cand aflu de produse exfoliante pentru corp. Nu ma abat de la rutina mea si imi place sa folosesc atat produse puternic abrazive cat si unele blande. Si daca ma mai tenteaza si cu o aroma delicioasa este mai mult ca sigur ca o sa ma gandesc la marirea colectiei mele :). Cu alte cuvinte, astazi o sa va povestesc despre o noua descoperire si ce descoperire placuta a fost! E de la Bottega Verde si face parte din colectia Uva Rossa, mai pe romaneste: struguri rosii.

 Intai m-a impresionat prin look, fiindca ambalajul arata foarte bine! Iar cand l-am deschis am dat de o textura despre care m-am gandit ca sigur imi va fi pe plac.
  Iar cand l-am mirosit am fost sigura ca am ales bine: nu are nimic gurmand sau foarte dulce. E usor fructat si daca ar fi sa-i rezum aroma intr-un singur cuvant ar fi fina! Miroase a cosmetic scump, rafinat, e o incantare sa-l folosesc si nu va mai spun de cate ori am deschis borcanasul numai sa-l miros! Si partea faina e ca, desi pare foarte delicat, mirosul persista pe piele ore bune si toata baia ramane parfumata. Cat despre partea cu exfolierea, face parte din categoria produselor blande, particulele fiind cam cat semintele de mac, dar intr-un numar foarte mare. Textura este una de budinca destul de densa, ce se intinde usor pe piele. Mie imi place tare mult si ma declar incantata de gama cu struguri rosii, mai ales ca am incercat si un sapun:
  Pe el il puteti primi si voi cadou pentru o comanda pe site. Imi place ca arata destul de vintage si sapunul propriu-zis este de un alb imaculat. Are acelasi miros deosebit de placut, face o spuma atat de fina si as putea chiar sa spun ca este hidratant deoarece imi simt pielea mainilor mult mai fina si confortabila ori de cate ori ma spal pe maini. Aroma ramane pe piele mult timp si sapunul rezista mult in savoniera pentru ca are 150 grame (costa 13 lei).



   E adevarat ca am incercat doar patru produse Bottega Verde pana acum si toate imi plac, dar mirosul acesta este super! Sunt foarte tentata sa incerc gelul de dus si lotiunea de corp din gama, dar mai exista si alte produse si chiar seturi cadou :). Pentru cele doua produse am nota 10 cu felicitari!



  Nu uitati, daca folositi codul BRUMAREL primiti o reducere de 10% pentru orice comanda pe site-ul Bottega Verde!




Kissez!


Comentarii

  1. Urmaresc de mai mult timp blogul tau si n-am zis nimic pana acum. Dar astazi trebuie sa-ti multumesc pentru codul de reducere de 10%, cu el m-a costat comanda la Bottega Verde fix 100 de lei. :))
    Imi place stilul tau si ceea ce scrii, tine-o tot asa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuia sa zici, ma bucur sa citesc comentarii! :)

      sper sa-ti placa la fel de mult produsele pe cat imi plac mine! te astept cu pareri!

      mersi :).

      Ștergere
  2. Cat de bine trebuie sa miroasa!! Mi s-a facut pofta :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla