Treceți la conținutul principal

Top 10 lotiuni pentru corp

  Salutare! Stateam eu si ma gandeam ca mi-au placut dintotdeauna lotiunile de corp si mereu am acordat mare importanta ingrijirii pielii. Am perioade cand le aplic zilnic, altele in care mai trag chiulul, dar e cert ca daca imi simt pielea uscata, actionez rapid. Am avut multe produse pentru corp si niciodata nu m-am ferit sa incerc de la cele mai ieftine pana la cele mai scumpicele. Mi-am zis ca ar fi o idee buna sa notez cele zece lotiuni (scriu lotiuni, dar ma refer si la creme de corp sau alte texturi) care-mi vin cel mai repede in minte si pe care le-as mai cumpara la un moment dat.

  Pe la inceputul experimentelor mele, cumparam foarte multe produse Oriflame si am incercat si cateva creme de corp. Cel mai puternic efect l-a avut Milk&Honey plus ca mirosul este atat de dulce si delicios!
                                                                                                 poza de pe oriflame.com
  Imi plac lotiunile Garnier, chiar daca am avut una singura de cand scriu pe acest blog. Inainte tot Garnier cumparam si am fost multumita de toate pe care le-am incercat.
  Imi plac si lotiunile Dove, le foloseam des cand nu era alegere atat de mare prin magazinele fizice iar cele online atunci prindeau contur.

  Cremele de la Balea sunt bune, dar unele se axeaza mai mult pe hranire si celelalte pe hidratare. Am avut destule, imi plac aromele, textura de obicei e placuta, intra rapid in piele. Apropo, ati mai vazut-o pe asta cu cocos sau ecva similar?
  Cien! Atat de ieftine, produsele marca proprie Lidl nu m-au dezamagit! Mi-au placut cam toate incercate, dar preferata mea este una descoperita anul acesta si care a fost in editie limitata.


  Crema Placental am gasit-o numai la Chisinau si mi-a placut maxim, asa o senzatie de prospetime si piele confortabila n-am simtit prea des. Din pacate am avut-o doar de doua ori, dar inca sper sa gasesc un bax si sa mi-l aduc acasa :)).
  Mi-a ramas in minte si untul de corp de la Geroccosen - efect wow si un miros exceptional!
  Crema de la Jacob Hooy, poate cu nu miroase fenomenal, dar efectul este rapid, notabil si durabil! Produsele de la aceasta marca se gasesc aici.


  Lotiunea de corp de la Gerovital cu afine mi-a placut mult, am descoperit-o la inceputul anului.


  Logic, si dintre preferate trebuie sa fie cineva pe locul intai. Daca pe celelalte le-am pus intr-o ordine aleatorie, prima pozitie este dominata de lotiunile Victoria's Secret. De departe, favoritele mele! Orice textura am incercat si orice aroma, am fost cucerita rapid si iremediabil. Le gasiti aici, intr-o gama larga de arome.
 


   Aceste sunt produsele la care mi-a zburat imediat gandul. Nu spun ca n-am uitat ceva sau ca numarul ales a cuprins toate placerile mele nevinovate, dar asta a iesit :)). Vreau sa aud de la voi: care sunt lotiunile voastre preferate? Si daca mai aveti idei de topuri, le astept si pe ele!






Kissez!

Comentarii

  1. Din tot ce am incercat pana acum, cele de la The Body Shop sunt preferatele mele, iar daca vreau hranire si reparare, claasicul lapte Doina e minunat.
    Si crema cu lapte si miere de la Oriflame mi-a placut foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu ma inteleg cu the body shop, cel putin nu cu unturile :(.

      Ștergere
  2. Cred că e o categorie la care n-aș putea să fac un top, decât poate doar dintre cele pe care le am în prezent. :)) Nu mă ajută memoria suficient încât să-mi mai amintesc tot ce am încercat, sunt multe prea multe care mi-au plăcut la nebunie.
    Mi-ai trezit amintiri vechi cu crema aia de la Oriflame, a fost o vreme când le-am încercat aproape pe toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa faci un top de cand ai blogul :). si eu incercat mai multe oriflame, dar asta e cea mai faina pentru mine.

      Ștergere
  3. Inca nu mi-am luat nimic VS, nu stiu de ce, ca doar le am la indemana. Dar am vreo alte 8, mi-e si frica sa le numar, lotiuni de corp incepute, adulmecate si uitate, ca deh, lenea. :))
    Dove am 2 momentan, una din aceeasi gama cu a ta si una nuantatoare.
    Acum folosesc spray-ul Vaseline si o lotiune tot Vaseline, fara miros, care e geniala dupa epilare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cred ca am vreo patru acum, dar le tot folosesc :). si vaseline vreau sa incerc, inca n-am apucat :).

      Ștergere
  4. Lotiunile VS sunt si preferatele mele. Desi incerc sa ma abtin, cred ca in curand voi cadea din nou in mrejele lor.
    Cu crema de la M&H mi-am petrecut si liceul si o parte din anii de facultate. am folosit-o atat de mult incat acum, cand ii simt aroma o iau la fuga. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sigur am sa cad :)).

      eu am descoperit-o imediat dupa liceu, dar inainte imi luam mereu sapunul din aceeasi gama :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla