Treceți la conținutul principal

Ruj Avon Shine Burst Tangerine Gleam - review

  Salutare! De cand a aparut acest ruj la Avon am zis ca am nevoie de el, asa ca mi l-am luat chiar din prima campanie in care a aparut. Pretul intreg este in jur de 25 lei, dar in oferta curenta costa doar 11 lei. Mi se pare ca are 2,5 grame, e ceva mai mic fata de varianta clasica de ruj. Vine intr-un ambalaj de tip stilou si in functie de paleta cromatica in care se afla nuanta rujului, ambalajul are o culoare diferita. Eu mi-am ales Tangerine Gleam - o nuanta de roz, asa ca tubul sau este de un fuchsia metalic absolut perfect in opinia mea.


  Am ales una dintre cele mai cuminti nuante din catalog pentru ca mi s-a mai intamplat sa comand rujuri Avon si in realitate sa fie mai inchise decat in brosura. Oricum, mie cam tot ce e roz imi place, asa ca sansele sa dau gres erau minore.

  Acest ruj promite un finish lucios, iar eu ma dau in vant dupa texturile de gloss. Stiu ca mult timp a fost (si inca mai este) in trend rujul mat, perfect opac, dar pe mine nu m-a prins curentul asta si consider ca nu-mi subliniaza personalitatea. Inca de cand am inceput sa folosesc make-up am fost indragostita de gloss-uri si am cautat mereu o textura cat se poate de lucioasa. Rareori am gasit fix ce cautam.


  Ma bucur cu atat mai mult cand obtin un luciu intens de la un ruj pentru ca e mai usor de gestionat pe buze, nu risc sa curga prin geanta si uneori chiar imi place sa folosesc un produs compact pentru buze. Iar noul Shine Burst este lucios, mai lucios decat credeam! Nuanta este foarte usor transparenta, dar mai opaca decat majoritatea gloss-urilor. Cu alte cuvinte este un hibrid intre luciul de buze si ruj. M-a uimit sa constat ca produsul are o textura destul de dura, nu este moale si nici cremos, dar se intinde cu usurinta, il pot folosi si in mers fara sa-mi fac probleme ca s-ar putea aseza urat. Aspectul final este de buze super umede, nu contine deloc sclipici (pentru mine este un mare plus) si lasa efectul unor buze proaspete si retineti: mai mari! Chiar are efect optic de marire a buzelor si spre deosebire de toate produsele acelea pe baza de piper care umfla buzele, le irita si lasa senzatia unor piscaturi, acest ruj are un gust minunat, dulce fructat. Daca preferintele voastre se muleaza pe ale mele, luati-va un ruj, dar aveti grija fiindca am impresia ca nuantele nu sunt redate fidel in brosuri, asa cum ma si asteptasem. Nu ma refer ca ar fi mai inchise sau mai deschise, ci cam diferite si ca textura din ceea ce am vazut in catalog.




  Din partea mea nota 10! E mereu in geanta mea, l-am purtat o gramada, l-am pus si in favoritele lunii trecute si mi se pare ca se consuma greu datorita texturii de care v-am povestit. Pe buze rezista cateva ore bune si nu se simte prea lipicios.


  L-ati incercat?






Kissez!

Comentarii

  1. L-am vazut si eu prin catalog, dar pe mine nu prea m-a incantat luceala pe buze :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine cu cat mai lucios, cu atat mai bine. stiu ca prima data cand am citit pe un forul ca exista fete cae nu suporta produsele lucioase initial am zis ca nu cred asa ceva :)). cu timpul am observat ca era adevarat :)).

      Ștergere
  2. Nuanta este superba iar daca spui ca nu e lipicios...il vreau si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu spun ca-l iubesc, dar am acum alte doua rujuri care-mi plac la nebunie. nu mai stiu pe care sa pun mana :)).

      Ștergere
  3. Nu imi plac rujurile lucioase, si nici nu am nevoie ca buzele sa se vada mai mari :)) Dar nu stiu, m-ai facut curioasa, ca in poza pare un ruj normal, si l-ai descris cu atata drag :)) Ambalajul e fain tare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu n-as prea avea nevoie sa-mi para buzeele mai mari, dar te pui cu obsesiile? :))

      ma bucur daca se simte prin cuvinte cat imi place :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla