Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 februarie 2017

Optimistic NOTD

  Hello! In ultima vreme ba am renuntat la orice fel de manichiura, ba mi-am colorat unghiile doar cu negru. Am zis ca prea exagerez si am cautat o oja optimista. Rozul mi s-a parut optiunea cea mai buna si asa mi-am adus aminte ca nu v-am aratat pe blog nuanta mea de Wibo - Incredible gel. Nu are nume, ci doar un numar: 6. E un roz cumintel, nu foarte puternic si care rezista foarte bine pe unghii chiar daca il aplic in doar doua straturi. Marca Wibo e disponibila in Dm, am vazut destul de multe nuante si pretul e undeva prin jurul a 15 lei, asta daca-mi amintesc bine. Oja e potrivita atat pentru aplicarea normala, cat si pentru lampa UV. Si imi mai palce sa se usuca rapid.





  Acum, daca tot mi-a adus pe unghii primavara, astept sa vina cu adevarat prin vreme calduta si mai putin prin astenia specifica ;). Happy Valentine's Day!







Kissez!




4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si mie-mi place, ma binedispune imediat ce ma uit la unghiute :).

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă nuanță, cred că o am și eu exact pe asta, doar că varianta duo, cu un glitter alături. Calitativ m-a surprins, îmi amintesc și eu că se usca rapid, chiar dacă a trecut vreun an, poate, de când n-am mai folosit-o. Pff, am prea multe oje.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, se usuca foarte rapid e deschisa si a mea de vreo patru luni si am si consumat cate ceva :).

      eu am doar vreo 5, dar sincera sa fiu, nu-mi trebuie mai multe.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...