Treceți la conținutul principal

Long Wearing Gloss Deep Aubergine Flormar - review

  Salutare! In ultimele zile temperaturile mici m-au facut sa ma indepartez de nuantele de corai si roz pe buze si m-am reintors la unul dintre produsele mele favorite din perioada iernii. Cu ocazia aceasta mi-am dat seama ca pana acum nu v-am povestit impresia mea despre glossul super rezistent de la Flormar si mi-am mai dat seama ca o sa-l port indiferent de anotimp chiar daca e destul de tentant sa asociez acest gen de mov cu perioadele reci din an.
  Eu am nuanta Deep Aubergine si mi se pare absolut superba. Vine intr-un ambalaj elegant, are 4,5 ml si costa 24 lei. Gama Long Wearing Gloss cuprinde si multe alte culori absolut fantastice, le-am vazut live la o insulita Flormar si m-au cucerit pe loc. Le gasiti prin mall-uri dar si online pe site-ul Flormar.
  Are atatea calitati incat nu stiu cu care sa incep. Textura este destul de densa, dar se intinde cu mare usurinta pe buze. Nu se simte aproape deloc lipicios comparativ cu alte produse din aceeasi categorie. Miroase a fructe de padure combinate cu vanilie, asa ca e o adevarata tentatie sa nu-l gust ori de cate ori il folosesc. Culoarea este opaca din prima, in swatch am aplicat gloss-ul intr-un singur strat si de altfel asa o fac si cand il pun pe buze. Desi aplicatorul nu preia foarte mult din produs, este mai mult decat suficient pentru buze complet mov, culoarea se repartizeaza egal si intensitatea este extraordinara. Partea cea mai faina este ca efectul dureaza ore in sir chiar daca beau apa sau mananc ceva scurt. De obicei il port asa vibrant cum e el, dar uneori il mai aplic in combinatie cu un gloss transparent si obtin un movuliu foarte dragut.


  Desi denumirea lui este de gloss, mai degraba l-as considera un ruj lichid. Este minunat: opac, vibrant, lucios si foarte, foarte rezistent. Mai are si subtonul albastru care da iluzia de dinti mai albi. Il ador, l-ati vazut si pe la favorite in postarile precedente. Chiar daca gramajul de 4,5 ml pare redus, este un produs de make-up care se consuma foarte incet si inca o veste buna: este valabil 18 luni de la data deschiderii tubuletului. Normal ca ii dau nota 10 :).




Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla