Treceți la conținutul principal

Trucuri pentru atragerea banilor

  Salutare! Cand v-am dat trei optiuni pe pagina mea de Facebook in ceea ce priveste urmatorul articol, nu m-am mirat deloc cand am vazut ca va intereseaza banetul :)). Eu de felul meu nu sunt o persoana materialista, dar in viata mea am avut doua ipostaze: cand am fost mana larga si cand am fost de-a dreptul zgarcita. Cele doua faze se succed la rastimpuri mai lungi sau mai scurte si ma apuca brusc ori nevoia de-a spanzura banii ori de-ai tine la ciorap. Si mai am tendinta de-a avea mereu ceva pus deoparte, macar acolo o suma mica, pe care sa pun mana in caz de nevoie. Cica acestea sunt niste impulsuri foarte obisnuite pentru o Balanta, care ba se arunca intr-un taler, ba intr-altul.


  Oricum, de bani avem nevoie pentru ca traim in societatea asta care asa ne-a invatat. Pana la urma e normal sa-ti doresti confort, sa-ti mearga bine, sa ai o viata decenta si sa-ti cumperi diferite lucruri. Si pentru asta ai nevoie de bani, dar la noi in tara asta-i un subiect de care se vorbeste pana la epuizare si banii nu ne ajung. Eu nu sunt un campion la castiguri financiare, dar am citit carti pe tema aceasta, plus ca mi-am adus aminte de cat noroc aveam la bani pana in adolescenta inclusiv, cand atitudinea mea vizavi de sectorul financiar era foarte lejera: cumparam ce voiam, cand voiam si mai apoi, cand se terminau banii, se intampla sa primesc altii. Plus ca eram darnica nevoie mare si parca toate se intorceau.


  Momentan sunt intr-o incercare de-a trece la aceeasi atitudine. Logic, acum e mai greu si pare cam iresponsabil sa actionezi pripit, dar iata ce am observat eu:
                                                                     poza preluata de pe radiocluj.ro



1. Nu poti primi pana nu dai. Daca te tii ca inecatul de pai si nu vrei sa cheltuiesti bani, cu atat mai multi vei cheltui.

2. Daca te plangi de lipsa banilor, o sa-ti lipseasca din ce in ce mai tare. Stiu, e foarte greu sa fii multumit cu cat ai in portofel, mai ales daca e o suma mica, dar evita sa spui: n-am bani. Formuleaza mai bine: nu sunt dispus/a sa cheltuiesc. Evita cu orice pret formularea nu am bani. Te apasa efectiv pe piept in timp ce-o rostesti. Eu am renuntat aproape complet la ea in ultimii ani.

3. Numara banii pe care-i ai si fa-o cu multumire. Simte fiecare bancnota, atinge-o pe indelete si spune-ti ca ai bani. O sa crezi si-o sa atragi altii.

4. Nu irosi maruntisul, pune-l pe tot in acelasi loc, strange-l intr-un borcan, spre exemplu. Nu tine banii aruncati prin casa. Supersitie ori ba, mie mi se pare ca-i adevarata.

5. Fa-ti placerile, cumpara-ti ce iti place fara sa simti vreo urma de vinovatie. Banii sunt facuti pentru a fi cheltuiti si este foarte important sa-i rulezi: cheltui, primesti!

6. Totusi, nu-i irosi! Nu pleca acum la mall cu gandul ca-ti termini salariul de-abia primit si ca o sa-ti vina alti bani in schimb, fiindca daca fortezi aceasta roata, nu va functiona. Nu cumpara lucruri pe care, de fapt, nu le vrei.

7. Din tot ce castigi, incearca sa pui deoparte macar 5%. E o suma mica, dar in timp se va strange acolo ceva.

8. Poti pune deoparte banii pe care ii primesti si pe care nu i-ai prevazut: bani gasiti pe jos, o prima neasteptata, un cadou.

9. Seteaza-ti mintea pentru ce vrei sa strangi bani. Pune intr-un plic sau pe un card special sume mici de bani si gandeste-te: astia sunt pentru excursia in Maldive sau pentru mobila noua.

10. In momentul in care o sa intelegi ca banii sunt doar o unealta accesibila si o sa ai o atitudine detasata fata de ei, vor veni la tine. Aici gresim aproape toti si este un punct esential in atingerea echilibrului, atat el financiar cat si interior.



  Sper sa gasiti utile sfaturile, eu incerc sa le pun in continuare in aplicare. Pe cat de simple, pe atat de greu e sa te tii de toate. Uneori dau gres, dar o iau de la capat. Si, nu uitati, desi trebuie sa muncim pentru bani, nu neglijati sanatatea, familia si prietenii pentru ei.



Kissez!

Comentarii

  1. conteaza incarcatura pe care o dam gandurilor noastre, ganduri care genereaza atitudini, asa ca subscriu in totalitate la ce ai spus :)
    tendinta noastra este sa ne plangem, sa zicem ca nu avem decat ca avem si ca ne bucuram ca avem
    e mai usor sa spui "nu" decat "da" oricat de ciudat ar parea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, "nu" da o dependenta puternica si atrage tot felul de nenorociri. as vrea sa ma debarasez complet de el :).

      Ștergere
  2. Pentru siguranta, dupa ziua de salariu punem o anumita suma separat, platim facturile si restul sunt de cheltuit, dar nu e musai. E fain sa mai adaugi la cutiuta, cand ramane, ceea ce ne-am propus e mai aproape de indeplinire. O investitie in noi! 😊 Ca si micile placeri...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla