Treceți la conținutul principal

Creme Anew Ultimate Day&Night - reviews

  Salutare! Parca a trecut cam mult de cand am scris despre creme, asa ca am purces la treaba si am ales sa disec subiectul Anew Ultimate de la Avon. Teoretic, aceste creme sunt destinate unui ten matur, cu cativa ani buni in plus fata de varsta mea, insa eu prefer sa previn si mi-am luat un set de creme mini, special pentru vremurile in care calatoresc. Am dat doar cativa lei pe ele, dar gasiti produsele la 50 ml la vreo 77 lei, dar logic, se afla des la reducere si atunci trebuie vanate.

  A fost o perioada in care imi placeau foarte mult cremele Anew si nici acum nu pot spune ca-mi displac, dar diferenta esentiala intre ele si Nutritic Intense de la La Roche Posay care e preferata mea e faptul ca primele nu ofera o hidratare mai profunda. Desi vad efecte notabile mai ales in ceea ce priveste ridurile fine, am mereu senzatia ca efectul e undeva pe la jumatatea epidermei. Pe o perioada de cateva saptamani sunt multumita de rezultate, iar apoi simt nevoia de Nutritic-ul meu. Ma simt nevoita sa scriu din nou ca am un ten dificil, uscat si deshidratat, asa ca probabil ca daca as fi avut un ten normal cu tendinte de uscare, cremele Avon ar fi fost excelente.


  Ultimate Day are un miros destul de puternic, o textura densa, dar deloc grasa. Se intinde nu foarte usor pe ten, dar ofera un usor de lifting instantaneu si reprezinta o buna baza de machiaj. In plus, are si SPF 25, deci sta bine la acest capitol.


  Ultimate Night are o textura mai alunecoasa, miroase o idee ma vag si parca mai racoros. Nici ea nu e grasa si se absoarbe mai repede. Mi se pare mai hidratanta si mai hranitoare decat surata ei si dimineata aveam un ten lucios si intins.


  Problema e ca amandoua imi provoaca usoare usturimi ale ochilor si daca cumva imi lacrimeaza, am pus-o de-o mamaliga, ustura rau de tot. E adevarat ca se specifica evitarea contactului cu aceasta zona, dar sa fim seriosi, uneori se intampla sa urci mai sus de pometi cu crema.


  Per ansamblu, sunt creme cu efecte notabile, nu-mi displac si le-as alege in detrimentul multor altora, dar eu raman la Nutritic pentru simplul fapt ca nu am gasit absolut nicio crema sa-mi placa si sa mi se potriveasca atat de bine. Daca vreti sa cititi si despre ea, gasiti articolul aici, am scris acum trei ani jumattae, deci e clar ca e dragoste serioasa. Pentru Anew Ultimate am cam nota 8,5.



Kissez!

Comentarii

  1. Nici nu mai tin minte cand am incercat ultima oara un produs de la Avon dar aceste creme ma tenteaza sa iau brosura la rasfoit si sa plasez o comanda.
    Cred ca o sa mai termin o parte din produsele pe care le am pe stoc si o sa actionez. Pam-Pam! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca si eu cumpar tot geluri de dus de la ei si in rest nu ma omor cu firea :)).

      Ștergere
  2. Hmm, uite ca din gama Anew chiar nu am incercat nimic. Mama a avut acum 100 de ani niste creme de la ei si stiu ca era multumita. Cred ca erau ceva cu extract de aur bla bla daca retin eu corect. Pe mine ma tenteaza maxim sa testez crema aia de ochi care are doua etape -un gel si o crema parca. Vine intr-o cutiuta impartita in doua..spune-mi ca stii ce vorbesc si nu bat campii. Am tot auzit-o laudata prin multe parti si parca as face o incercare dar momentan am ochii pusi pe o crema de ochi (haha) ceva mai scumpicica asa ca ma abtin de la impulse buys ca sa o pot lua pe aia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu perfect :)). ea suna foarte bine la baza, dar sa stii ca am avut la un moment dat o crema de ochi de la avon si ustura intr-un mare fel. sper ca s-a schimbat situatia.

      Ștergere
    2. HAA! Bine ca mi-ai zis ca s-a mai domolit nevoia de ea. Nu am mai auzit pana acum la altcineva sa fi avut probleme dar adevarul e ca si la mine zona ochilor e destul de ssensibila, asa ca poate e mai bine sa nu risc.

      Ștergere
    3. poate le-au mai schimbat formula, nu stiu ce sa zic :).

      Ștergere
  3. Eu mi-am luat varianta Reversalist, tot mici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut si eu ceva pe vremuri, din pacate mie nu mi-a priit :(.

      Ștergere
  4. Da,sunt de acord cu tine!Cremele Anew îmi plac,dar produc usturimi urate la ochi!M-ai făcut curioasă cu aceea crema de la Roche Posay!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crema de la lrp este obsesia mea, nu stiu ce m-as face fara ea. din pacate, se gaseste doar online...

      Ștergere
    2. Bine ca mi-ai spus,deoarece in farmacii nu prea am zarit-o

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla