Treceți la conținutul principal

Fond de ten Astor Skin Match Protect - review

  Hello! Desi scriu mult despre produse de beauty si sunt interesata de felul cum arat, intotdeauna la mine pe blog make-up-ul e in minoritate. Aleg sa folosesc produsele pana la capat, sa nu fac colectii pentru ca desi recunosc ca ma uit cu pofta la colectii de machiaj de pe Youtube, eu as simti ca mi-am irosit o parte din bani si prefer sa iau produse de ingrijire pe care stiu clar ca le termin. Singurul loc unde sa mai sar calul e la rujuri/glossuri, dar nu trec de zece produse nici pe partea asta.


  Oricum, revenind la subiectul postarii de astazi, in primavara mi-am luat un fond de ten de la Astor. Nu m-am prea intersectat cu acest brand, dar eram in Auchan, aveam nevoie de un fond de ten si majoritatea erau desigilate sau in nuante prea inchise, asa ca, intr-un fel, n-am prea avut de ales. Totusi, testerul mi-a dat de inteles ca o sa-mi placa si chiar am pus produsul in favoritele lunii la un moment dat, insa dupa ce l-am folosit pe termen lung, tind sa am si nemultumiri in ceea ce-l priveste.


  Skin Match Protect se doreste a fi un fond de ten hidratant, lucru dupa care alerg eu neincetat. Are SPF 18, ceea ce mi se pare super ok si are o bila alba si pentru ambalaj, chiar mi-a placut cum arata, cum dozeaza pompita. Am ales nuanta 100 Ivory care cred ca e si cea mai deschisa dintre toate. Pentru 30 ml am dat 37 lei in magazinul amintit mai sus.
  Buuuun! Fondul de ten face parte din cele lichide, se intinde usor si uniform pe ten. Acoperirea este medie si e buildable. Cum am tenul uscat, la mine intotdeauna dureaza circa 30 de minute ca machiajul sa arate bine, sa se contopeasca cu tenul. Ei bine, in primele ocazii cand am folosit acest produs, dupa jumatate de ora eram super multumita de rezultat, chiar mi s-a spus ca arat de parca nu am machiaj pe fata, atat de natural arata. Chiar si azi cand l-am folosit mi-am zis ca arat bine si sunt multumita de rezultat. Acopera ceea ce trebuie, da luminozitate, nuanta e potrivita atunci cand nu sunt bronzata, totul e super ok. Partea mai nasoala e ca e tare parfumat. Si nu ma deranjeaza in sensul ca ar mirosi urat, dimpotriva, are o aroma fresh, care parca ma trezeste de dimineata si imi da senzatia de prospetime, insa parfumul e in prima jumatate a listei de ingrediente si chiar daca nu sunt obsedata de etichete, imi dau seama ca atunci cand il folosesc zilnic, ma trezesc ca pe dedesubt pielea e uscata chiar daca la prima vedere arata bine. Din tester nu mi-am dat seama de mirosul puternic pentru ca, cel mai probabil, mini-produsul era deschis de mult si mirosul disparuse deja.


  Pentru ca n-am vrut sa-l arunc, am gasit o varianta sa-l folosesc in continuare: aplic un alt fond de ten direct pe piele, iar apoi aplic deasupra Astor. Asa ma bucur totusi de calitatile lui, dar recunosc, nu am sa-l mai cumpar. La prima vedere i-as fi dat un 9, dar trebuie sa tai puncte pentru faptul ca pe termen lung incepe sa-si arate coltisorii si, pana la urma, parfumul nu e bun pe ten. O parte din mine regreta intoarcerea situatiei fiindca si pretul e bun, dar asta e, a trebuit sa ma reprofilez si mi-am cumparat un fond de ten de la Giordani, sunt foarte curioasa cum o sa ma inteleg cu el.



Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader