Treceți la conținutul principal

Masti sheet Balea - reviews

  Salutare! In ultima vreme intru atat de des la Dm, de zici ca zilele imi sunt numarate :)). Obiectivele mele sunt destul de precise: geluri de dus si masti. Trebuie sa stiu ce e la raft, in cate bucati si ce apare nou. La o astfel de vizita informativa am descoperit niste masti de tip sheet la niste preturi ridicol de mici in comparatie cu alte brand-uri. Apoi le-am vazut si la colegele mele de prin blogosfera si am aflat ca exista mult mai multe sortimente. Din pacate, la mine le gasesc de saptamani bune doar pe astea doua pe care le-am cumparat, le-am incercat si acum va povestesc impresiile mele.

  Pe cea albastra am dat 3 lei si pe cea cu lenes (oare poate rezista cineva in fata unui produs cu un astfel de ambalaj?) 4 lei. Dupa cum se vede si din poza, cea din urma e dintr-o editie limitata. La mine erau foarte multe la raft, dar e clar ca vor disparea la un moment dat. Mi se pare ca arata dragut, vesel, te indeamna sa le folosesti si sa nu sari peste etapa mascutelor pentru ten. La mine e litera de lege sa aplic cate-un rasfat suplimentar in fiecare duminica.


  La baza, nu sunt o fana de masti de material/hartie si nici a celor fara clatire, dar numai de genul acesta am folosit in ultmele luni, parca a fost un facut. In primul rand, va pot spune ca mastile Balea sunt taiate bine, se potrivesc cam tuturor fizionomiilor, se lipesc bine pe nas, ajung pana la linia parului dar n-o depasesc, n-am nimic de comentat. Sunt imbibate de ser destul de bine, dar nu curge nimic din ele si dupa cele 10 minute de tinut pe ten se usuca destul de tare asa ca nu sunt tentata sa stau mai mult decat e recomandat.


  Intre ele doua exista diferente. Am inceput cu cea pentru hidratare care miroase fresh, care mi-a lasat tenul extraordinar de bine hidratat pentru multa vreme si pielea pur si simplu stralucea. Paream mult mai odihnita, imi disparusera si umbrele acelea prin jurul gurii care apar cand nu ma simt in apele mele. Cel putin conformatia fetei mele imi acorda acest bonus si sunt obsedata sa il fac sa dispara, desi sunt constienta ca peste cativa ani n-o sa mai reusesc doar cu o masca :)).


  Cea cu lenes e pentru toate tipurile de piele si are o aroma exotica, cam de mango, papaya, ceva de genul. La ea am observat o micsorare a porilor, cel putin pe obraji - la mine acolo se incapataneaza sa se deschida ca floarea - si un ten mai suplu. Rezultatele, desi vizibile si multumitoare, sunt inferioare celor obtinute cu prima.


  Ideea ar fi ca o prefer pe cea de hidratare, e si logic, se potriveste mai bine nevoilor pielii mele din start si sigur am s-o mai cumpar, dar am asa o impresia ca Born to be lazy o sa ajunga si ea din nou in cosul meu. Sunt victima ambalajelor :)). Note? 9,5 pentru prima si 8,5 pentru a doua.



Kissez!

Comentarii

  1. Ambele ma tenteaza si pe mine si cred ca le voi strecura in cos la prima vizita in DM. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Și la noi, în Sibiu, dintre edițiile limitate doar cea cu leneș se găsește. Să fie oare un apropo la ardeleni? :)) Mie îmi place mult, mult de tot cea în ediție limitată datorită mirosului și ambalajului. Am crezut că mă topesc când am desfăcut-o. Păcat doar că rezultatele acestor tipuri de măști sunt doar de moment. Nu o să cad în capcana cu " poate, folosite în mod regulat....." Mi-am luat un set de 17 din Coreea, în ideea că poate, venind direct de la mama lor, rezultatele vor fi și mai spectaculoase. Nope.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))))))))) la asta cu ardelenii nu m-am gandit, dar e super tare :))).

      pai... daca le folosesti in mod regulat probabil ai impresia ca functioneaza mai bine :)). la mine masca douglas pentru hidratare mi s-a parut cea mai eficienta din toate pe care le-am incercat si efectul ei dura cam pana la o saptamana, dar primele zile chiar simteam ditamai diferenta.

      Ștergere
  3. Eu am incercat doar putine produse Balea, iar de masti nici nu stiam. Avand in vedere pretul, cred ca-mi voi lua cateva cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi placea si masca cremoasa cu capsuni, dar pe ea n-am mai vazut-o :(.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla