Treceți la conținutul principal

Colectiile de Craciun 2017 de la Yves Rocher - prime impresii

  Salutare! Va anunt cu mare bucurie ca o parte din colectiile de Craciun marca Yves Rocher au ajuns la mine. De cand au sosit, am uitat de temperaturile mici, de faptul ca ma prinde des ploaia, ca am trecut la caciulite si geci groase si de tot ce nu-mi face placere. Ba chiar pot spune ca mi-au insuflat un sentiment festiv si, usor-usor, imi vine cheful de sarbatori. Ambele arome sunt extraordinare si desi le vazusem online prima data, am dat fuga si in magazinul fizic, sa le intorc pe toate partile.

  Se poate mai craciunesc de atat? :) Alb si rosu, zapada si Mos Craciun! Sunt asa de entuziazmata de ele incat nu stiu cu ce informatii sa incep, am multe de zis si tentatii din plin. Hai sa incep cu un lucru esential: avem ocazia de-a ne delecta cu doua colectii special lansate de Craciun. Aromele sunt disponibile atat in magazinul online cat si in cele offline de doar cateva zile si exista doar un numar limitat de produse, asa ca trebuie sa va grabiti sa nu le pierdeti. Ar fi foarte pacat, pentru ca una dintre arome, cea care vine in ambalaj rosu este denumita Fructe de poveste, iar cea in nuanta deschisa este Vanilie alba. Doar din denumire si suna delicios. Ambele colectii contin geluri de dus, lotiuni de corp, lumanari parfumate, creme de maini, balsamuri de buze, seturi cadou, promotii daca cumparati mai multe produse si altele :).

  Acum sa va spun ce am eu si o sa le iau de la stanga la dreapta:

- din colectia Vanilie Alba am balsamul de corp, chiar primul din dreapta, sapunul lichid, lotiunea de corp, crema de maini si  balsamul de buze

- din colectia Fructe de Poveste am scrubul de corp, crema de maini, balsamul de buze, apa de toaleta si miniaturi din gelul de dus si din lotiunea de corp
  Bineinteles ca mi-am bagat nasucul si manutele in cateva din produse, insa m-am gandit ca ar bine sa va scriu si sa vi le arat cat mai repede, atata vreme cat sunt disponibile si va puteti alege tot ce va pofteste inima. Nu ma pot hotari care aroma imi place mai mult.


  Vanilia Alba este extraordinara. Cand am adulmecat produsele din aceasta colectie, m-au coplesit imaginile, de parca aroma ar fi declansat un buton al imaginatiei mele. Aceasta vanilie nu este foarte dulce, mai degraba e delicata, parfumata, confortabila si care-ti da dependenta intr-o clipita. Pe langa caldura specifica unui miros vanilat, apare ceva usor, ca un fior, de parca ai o usoara tangenta cu zapada, cu aerul curat al iernii. Probabil pare un paradox ceea ce scriu eu aici, insa o sa va dau imaginile care m-au napadit in momentul in care am simtit-o: in primul rand, am vazut un peisaj irezistibil de iarna, cu zapada multa, imediat dupa lasarea serii, dar vedeam acest peisaj dintr-o cabana de lemn, calduroasa, impodobita de Craciun. Mai ca simteam si bradul langa mine. Apoi am vazut o bezea uriasa, fiindca daca textura aerata a acestui dulce ar avea un miros cosmetic, Vanilie Alba de la Yves Rocher ar fi. Apoi am vazut fulgi delicati de zapada pe obrajii imbujorati si calzi ai unui copil bucalat. Mi-a transmis foarte multe si imi place mai mult decat as fi putut crede.


  Fructe de Poveste seamana foarte bine cu una dintre colectiile de anul trecut, cu merisoare si migdale. Mi se pare ca anul acesta simt zmeura si mure, dar pe total, e o aroma de fructe de padure. Din nou, pe langa dulceata irezistibila a fructelor, apare aceeasi senzatie usoara de rece. De data aceasta gandul m-a dus la niste fructe de padure super apetisante prinse in turturi de gheata. M-am bucurat foarte mult sa descopar asemanarea cu produsele de anul trecut, fiindca mi-au placut tare mult.



  Desi initial nu stiam ce sa incerc mai repede si clar le folosesc pe toate pana la ultimul strop, momentan sunt setata pe untul de corp Vanilie Alba. Uitati-va si voi ce textura are. E un unt dens, dar care se absoarbe foarte repede si ofera catifelare ce dureaza zile in sir. Plus mirosul ala minunat, care persista si te inveleste intr-un mod absolut delicios.

  Alta surpriza extraordinara a fost apa de toaleta Fructe de poveste. Are un pret minuscul pentru 100 ml si persista foarte bine. Mirosul fructat ma face sa ma simt bine si deja am consumat notabil din sticluta, presimt ca va ramane prietena mea in acest sezon.


  Ce sa va mai zic? Sapunul lichid, gelul de dus si lotiunile de corp au texturi delicate, mirosuri care tin pe piele, iar scrubul este plin de particule micute si extrem de eficiente.


  Bun! Va mai spun ca gasiti toate produsele pe care le am eu, dar si multe altele in magazinul online Puteti profita si de oferta cu 5 produse la 59,90 si punga de cadouri gratuita :).


  Tot legat de colectiile de iarna, gasiti seturi cadou, din care mie mi se par irezistibile acestea:




  Toate arata minunat, un mare 10 din partea mea. Sa-mi spuneti ce v-ati cumparat si care dintre colectii va place cel mai mult. Le gasiti pe toate AICI!


Kissez!

Comentarii

  1. Ambalajele m-au încântat și pe mine la colecția asta, iar dintre cele două îmi place mai mult aroma de vanilie și mi se pare mai potrivită pentru perioada asta. Cealaltă gamă pe mine mă duce mai mult cu gândul la primăvară, când aleg arome fructate. :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla