Treceți la conținutul principal

Ziua in care l-am cunoscut pe Mircea Radu :)

  Hello! Azi o sa va povestesc ceva ce-mi propun de multa vreme, momentul in care l-am cunoscut pe Mircea Radu. Totul s-a intamplat cu luni in urma si chiar daca mi-am propus sa scriu, am asteptat perioada in care sa am...cuvintele la mine.

  Stiam ca simpaticul prezentator a scris o carte si chiar imi doream s-o cumpar, dar intamplarea a facut sa aflu ca Mircea Radu urma sa vina la mine in oras pentru o lansare speciala, cu discurs, cu fragmente citite, ce mai! adevarat eveniment la care nu puteam lipsi. Din pacate, totul a fost foarte putin mediatizat, desi in opinia mea, Mircea Radu e un prezentator talentat, care chiar a incercat sa imbunatateasca emisiunile pe care le-a prezentat si care are mult bun simt printre vedetele din ziua de astazi. Recunosc, m-am uitat ani de zile la Din dragoste, mai ales pentru interviurile luate persoanelor publice (in special actori si cantareti) si deseori, daca eram suparata, emisiunea asta ma facea sa ma simt bine, ma facea sa uit de stres si chiar mi-a parut rau cand a fost scoasa din grila.


  Buuuun! M-am dus eu in sala in care a avut lansarea de carte si la un moment dat a sosit si Mircea Radu. Punctual, jovial si cu zero aere de vedeta. Ba pot spune ca, pe langa faptul ca pare un om modest, perfect ancorat in realitate si foarte deschis cu fanii, mi s-a parut chiar usor timid, emotionat in fata publicului adunat si emotionat de experienta de a-si prezenta cartea. Cu alte cuvinte, un om super ok, care nu mi-a spulberat deloc impresia initial formata si pe care ma bucur ca l-am cunoscut.

  Cartea reprezinta o combinatie foarte interesanta de retete culinare usor de realizat si amintirile autorului. Evenimentele sunt din copilarie, din adolescenta, din excursiile din Italia si despre diferite alte subiecte. Alte povesti sunt fictiune, iar retele au poze facute chiar de Mircea Radu, fiindca asa cum probabil stiti, arta fotografica este una dintre marile lui pasiuni. Amalgamul rezultat este o carte usoara, din care ai ce invata, relaxanta si utila in acelasi timp, o carte cu de toate, din care e imposibil sa nu-ti placa ceva. Plus ca sunt acolo niste retete de dulciuri care te fac sa-ti ploua in gura chiar daca ti-ai propus sa mananci cat mai putin zahar.


  Dupa prezentare, mi-am cumparat cartea si m-am pus la rand, sa-mi primesc autograful si sa schimb doua-trei vorbe cu autorul. M-am simtit complet in elementul meu, e genul de om care te face sa scapi de emotii, care iti vorbeste foarte frumos si, sincer va zic, am avut impresia ca vorbesc cu o cunostinta veche. Intr-un fel chiar e, chiar daca faza e unilaterala :)).


  Imi amintesc ca desi toata lumea ii amintea de Din dragoste, eu i-am spus ca mi-a placut foarte mult Intrecerea anilor si ca n-am ratat nicio emisiune si mi-a spus ca si el regreta mult ca nu se mai filmeaza pentru ca a fost un proiect de suflet in care a pus multa pasiune, ca era o emisiune altfel. As mai fi stat eu la povesti cu gust, dar m-am gandit sa nu-l agasez si sa-i las si pe altii, dar una peste alta chiar a fost o experienta interesanta si care mi-a facut placere. Iar cartea cu autograf o sa-mi aminteasca mereu de acel moment.


   Oricum, recomand sa o cititi si voi, o gasiti AICI, la reducere. E adevarat ca nu-i cu dedicatie, dar poate aveti norocul sa va intalniti si voi cu Mircea Radu si cu siguranta isi va pune semnatura pe ea.


Kissez!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla