Treceți la conținutul principal

Lotiune de corp Dove cu fistic si magnolie - review

  Hello! In ultimul an am alternat foarte des lotiunile de corp. Inainte ma axam pe una sau doua si ma tineam pana le terminam si de abia atunci le inlocuiam, dar acum am desfacute vreo sase si le tot rotesc in functie de dorinta de moment. Printre ele se afla si Dove cu fistic si magnolie. A aparut cu ani in urma in magazine si stiu ca mi s-a parut interesanta, dar mereu cumparam altceva sau primeam. La un moment dat, insa, a ajuns si in manutele mele si asa mi-am satisfacut o curiozitate mai veche. Are 250 ml, este destinata tuturor tipurilor de piele si costa vreo 15 lei, daca imi aduc bine aminte. Avantajul cu Dove este ca se gaseste intr-o gama variata de magazine, asa ca e imposibil sa nu gasesti produsele lor, chiar la oferta daca te uiti bine.

  Chiar daca are acelasi ambalaj cu celelalte lotiuni Dove, recunosc, aceasta imi atrage atentia cel mai rapid atentia la raft. Probabil datorita nuantelor de verde si roz de pe eticheta, cert e ca mi se pare ca arata bine. Bine, mie imi place mult fisticul si daca-l vad acolo, gata, m-a captat :)). Trecand de glumite, nu stiam sigur la ce fel de aroma sa ma astept, dar din momentul in care am deschis sticla am ramas cu impresia ca desi are note florale, e mai degraba un miros dulce, gurmand, care pe mine ma duce la o prajitura cu un motz de inghetata Gelatelli (o stiti voi, aia buna, de la Lidl. Logic, tot cu fistic, in ambalaj verde). Hmmm, ziceam eu acum cateva zile ca mananc mai putine dulciuri? :)) N-am mai mancat inghetata din septembrie, parol!


  Textura este destul de densa, oricum, mai densa decat ma asteptam in prima faza, se simte uleioasa la atingere. Se intinde rapid pe piele si se absoarbe relativ repede, dar dupa un masaj in toata regula. Lasa pielea fina si catifelata, dar in opinia mea nu hraneste chiar atat de bine cum o face laptele Dove, cel clasic. Teoretic, e mai potrivita pentru uz zilnic, dar cum eu nu pot folosi mai multe zile la rand produse pe baza de ulei pentru ca ma simt imbacsita, aleg sa nu fac asta. Din cand in cand, insa, imi place. E o lotiune buna, la un pret accesibil, cu miros frumos si persistent si care lasa pielea neteda si cu o senzatie de confort. Doar ca e putin cam uleioasa. Ii dau totusi 9, fisticul ala ma termina :)).



Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader