Treceți la conținutul principal

Crema de noapte Dzintars Real Dream - review

  Salutare! Va mai aduceti aminte undeva la inceputul iernii trecute cum laudam eu nebuneste o crema de la Dzintars? Ei bine, acum am alta. Initial mi-o comandasem pe cea destinata tenului normal si mixt si, cu toate acestea, mi s-a potrivit excelent. Acum am luat-o pe cea potrivita tipului meu de ten, adica uscat si sensibil. Crema costa 110 lei si o gasiti pe Sobeauty.ro. Site-ul e uneori in mentenanta, dar gasiti acolo produse foarte faine.

  Sa nu uit sa va precizez, crema e de noapte. Vine intr-un ambalaj foarte asemanator cu cel al primei creme, mie-mi place foarte mult. Borcanasul e girlish si deosebit. Crema are un miros putin mai puternic decat surata ei, dar e in acelasi registru. Miroase a crema scumpa. Textura este foarte densa. La inceput puneam mai mult produs (nu incarca tenul oricat de mult as pune), dar mai apoi am observat ca ajunge si o cantitate mult mai mica si am ramas la ea. E foarte placuta, favorizeaza masajul facial. E numai buna: reusesti s-o intinzi, s-o masezi in piele si sa insisti, dar se absoarbe relativ repede, nu raman uleioasa sau cu tenul prea gras. In primele zile poate n-am observat mare lucru, dar dupa vreo doua saptamani am ramas placut surprinsa sa constat ca tenul meu nu mai e asa de uscat, in sensul ca nu e uscat nici dupa ce-l demachiez, nici dupa ore bune de cand am folosit o crema. Pur si simplu, simt ca mi s-a imbunatatit starea pielii, ca nu mai e atat de vulnerabila. Nu stiti cat m-am bucurat de asta, fiindca am perioade cand simt ca mi se sparge tenul de uscat ce e.


  Crema asta chiar e faina si vad ca am patit ca si la Clarins: mi se potriveste atat varianta pentru ten normal si mixt, cat si cea pentru ten uscat. Nu poate decat sa ma bucure, mai ales la cat mi-e de problematic tenul.


  Daca nu stiati sau poate ati uitat, cosmeticele Dzintars au o traditie indelungata in tara de origine, Letonia si la noi le gasiti doar pe So Beauty. Stiu ca se cunosc prea putine despre acest brand la noi, cel putin deocamdata, dar eu le recomand. Nota 10 pentru crema regeneranta.


Kissez!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla