Treceți la conținutul principal

Bioderma Photoderm Bronz SPF 30 - review

  Hello! Ma incapatanez sa cred ca vara va recastiga teren, ca soarele o sa ne rasfete in august si ca o sa mai prind cateva zile de plaja. Mie-mi place anotimpul acesta, imi plac temperaturile inalte si rezist bine la ele si imi place sa ma si bronzez. Cu masura, nu sa par carbonizata, dar clar ma simt mai bine cu o piele mai inchisa si, mai mult, statul efectiv la soare ma relaxeaza si simt ca "imi incalzesc oasele" :)). De obicei folosesc SPF intre 15 si 30 si unul dintre aliatii mei de incredere din vara 2018 este Bioderma Photoderm Bronz. Este primul meu produs Bioderma si nenumaratele laude din blogosfera m-au facut curioasa sa vad si eu cum sta problema.
  Alaturi de produs am primit si o gentuta asa de frumoasa de plaja incat o sa am mare grija de ea fiindca vreau sa o iau cu mine in multe vacante de acum inainte. E foarte incapatoare si rezistenta. Spray-ul are 200 ml, costa cam intre 60-70 de lei depinde de farmacia de unde-l cumparati si promite sa fie un ulei uscat.
  Cel mai simplu de folosit e un spray, mai ales pe plaja cand poate ai tendinta sa omiti vreo fasie de piele si nu ai atata rabdare ca acasa sau la hotel, in fata oglinzii. Pur si simplu aplici pe piele, masezi putin si protectia e completa. Imi place ca recipientul dozeaza foarte bine, mirosul produsului e floral si relaxant si ma face sa ma gandesc la un sezlong confortabil si un fresh de portocale. Se absoarbe rapid in piele si nu lasa reziduuri. Totusi, ofera un glow interesant pielii si promite sa potenteze nuanta bronzului. E mult mai usor de spalat seara de piele la dus fata de alte spray-uri cu protectie solara. Acum, singura mea dorinta e sa-l folosesc vara aceasta pana la final, preferabil la plaja, nu doar cand umblu prin soare cu treaba :)).


  Oricum, e un produs foarte fain, nota 10! Sa vedem ce mai incerc de la Bioderma pe viitor ;).



Kissez!

Comentarii

  1. Eu am trecut de la o extremă la alta. Acum 10 ani îmi doream să mă prăjesc cât mai bine, iar acum nu-mi mai place deloc pielea bronzată, am oroare de urmele alea inestetice. Doar puțin pe picioare dacă mă „prinde” soarele, dar doar puțin, îmi e suficient.

    Sper și eu ca măcar august să fie cu adevărat vară, mi-a stricat deja atâtea planuri vremea asta sucită și nesuferită...

    Produsul ai văzut că și mie-mi place. Dacă ar fi să îți recomand ceva de la Bioderma, în afară de protecție solară, primele care-mi vin în minte sunt trei produse din gama Atoderm: uleiul de duș (minunat pentru ten, foarte blând), crema de mâini și balsamul de buze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu imi doream sa-mi cumpar un costum de baie prin care sa ma bronzez uniform, dar totusi, anumite zone nu cred ca-i prea bine sa fie expuse. si pe mine ma streseaza urmele si bronzul inegal, dar si imi place sa va d ca am capatat putina culoare :)).

      am vazut :). acum imi dau seama ca am avut si eu uleiul atoderm, dar afost cu cativa ani in urma :))))))))). ce uituca sunt! deci asta e al doilea produs bioderma incercat :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla