Treceți la conținutul principal

New stuff: Avon, Libris, Dm, Vegis, etc

  Salutare! Mai asteptam cateva colete si comenzi, dar au intarziat sa apara si m-am decis sa postez ceea ce am acumulat pana acum pentru ca despre unele o sa va povestesc curand si mai apoi risc sa uit anumite detalii.


  Am facut o comanda Avon si mai astept una care intarzieeee! Cert e ca momentan "ma joc" cu gama noua Foot Works cu menta si aloe (18 lei) si cu un gel de dus Senses (7 lei).

  Am dat o fuga scurta pana in Dm de unde nu am putut sa plec cu mana goala. Mi-am luat o masca-tigrut (8 lei) si o oja marca proprie (9 lei).
  De pe Triodeluxe, trei produse Tresemme. Iubesc in special balsamurile de la ei, insa tot ce-am incercat de la acest brand mi s-a parut super bun. Sampon (36 lei), balsam (36 lei) si masca (44 lei).

  De la Apidava, o crema de maini si un sapun care miroase excelent ;).
  Trei parfumuri Infinite Love! M-am decis sa incerc cele mai cunoscute replici ale parfumurilor high-end  ;). Fiecare costa 65 lei.
  Melkior a lansat o noua mascara ;).
  Mi-am luat si niste esentiale: Syoss, demachiantul Nivea si deo Dove ;)).
  Si m-am gandit sa va arat arsenalul meu de antiperspirante ;)).
  Daca ati ratat postarea despre Creta, va mai arat captura de sapunuri cu ulei de masline :)) si balsamul si untul de corp cumparate de acolo.


  De pe Libris doua carti :).
  Am mai facut o comanda la Vegis profitand de o super-oferta. Mi-am luat trei borcane de tahini, dar unul e in frigider, mancat pe jumatate ;)).
  In rest, mi-am mai cumparat o pereche de jeansi de la H&M, am dat 90 lei pe ei, un tricou C&A cu 50 lei si o pereche de papucei ciclam de la CCC cu 40 lei.


  Cam astea ar fi noutatile mele din luna precedenta, acum astept celelalte colete si ma apuc sa strang pentru viitorul articol ;)).


Kissez!


Comentarii

  1. De când mă tot țin să iau „Curtezana și samuraiul”... dar acum aștept impresiile tale, să văd dacă grăbesc achiziția sau continui s-o mai amân o vreme.
    Îmi plac papuceii și ce ieftini au fost! Adevărul e că au tot fost reduceri, am luat și eu două perechi de sandale reduse mult, dar recordul au fost tenișii înflorați din Primark, cu doar 4 euro. :)) Mai mult haine și încălțăminte am tot cumpărat luna trecută, că la capitolul cosmetice oricum mă simt ca în magazin la mine acasă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am apucat exact de cealallata carte, dar promit ca revin cat pot de rapid cu parerile :).

      erau o gramada de modele, dar astia ciclam mi-au luat mintile. am zis ca-i cumpar indiferent cat costa si-am avut o surpriza placuta cand am vazut pretul :).

      stiu, te-am invidiat atunci :)).

      Ștergere
  2. O multime de bunatati!
    Si eu trebuie sa-mi refc arsenalul de Dove. Mi se pare ca niciunul nu se ridica la nivelul sau.
    Sa te bucuri de toate!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla