Treceți la conținutul principal

New stuff:Dm, Avon, Yves Rocher, Bioderma, Libris & more

  Salutare, salutare! De cand tot promit eu postarea asta! Anul acesta nu am reusit sa va arat nicio postare cu noutati, dar iata ca astazi s-a intamplat minunea. Asa cum v-am obisnuit in ultima vreme, nu mai cumpar decat atunci cand am nevoie de un produs, daca mi-l doresc foarte, foarte tare sau daca prind o reducere foarte mare si produsul ma interesa oarecum de ceva vreme. Pe langa, mai sunt si niste pachete de PR.


  Cu ce sa incepem? Hai cu Dm! Am fost in acest magazin doar de doua ori anul acesta si prima data am cumparat:
- doua masti cu vulpita, vreo 9 lei
- un spray cu trandafiri Alverde - 12 lei
- spuma pentru spalarea mainilor cu 7 lei
- o spuma de ras cu ananas si fructul pasiunii - 7.5 lei
- o masca care e, de fapt, din Auchan de la Montagne Jeunesse. Vad ca i-au schimbat putin ambalajul, dar e masca pentru curatat porii pe care am incercat-o vara trecuta si care m-a cucerit pe data. Si, daca tot vorbim de Montagne Jeunesse, mi-am mai luat si masca peel-off cu rodie pe care am mai avut-o acum cativa ani. 9-10 lei.

  A doua oara am cumparat doar doua sapunuri lichide: unul cu aloe si unul Vidal cu mosc, era la reducere si impreuna au costat 10 lei.
  De pe Douglas am facut doua comenzi. Una in ianuarie, care a continut demachiantul meu favorit, cel bifazic pentru ochi, pe care l-am prins la 35 lei. Am primit doua mostre: un parfum de la Calvin Klein si un fond de ten de la YSL, o nuanta foarte inchisa.
 A doua comanda a sosit marti, am profitat de niste reduceri de pana la 60%, plus ca mai trebuia sa acumulez fix 18 puncte ca sa-mi mentin cardul de fidelitate. N-as vrea sa renunt la el fiindca am transportul gratuit indiferent de valoarea comenzii, pe langa alte beneficii. Am cumparat un gel demachiant micelar, pe care il remarcasem pe site de ceva timp. Pretul initial era de 45 lei, dar l-am prins la 18, asa ca acum sunt curioasa daca mi se potriveste. Am mai cumparat un gel de dus mini cu cocos la 50% din pret - 5 lei. L-am mai avut, mi-a placut mult. Si, pentru ca aroma chiar e pe placul meu, mi-am luat si un sapun (5 lei) si un balsam de buze (7,5 lei). Am mai luat un mini-gel din gama Douglas Men care miroase exceptional - 6 lei. Am primit o mostra de Amo Ferragamo si de Genifique de la Lancome :). Comanda  a venit foooarte greu din cauza volumului mare de comenzi plasate in perioada reducerilor. Discount-uri exista si acum pe site, daca va intereseaza.

  La inceputul anului mi-am cumparat doua produse Syoss! Sunt fidela Syoss in ceea ce tine de sampoane, la balsam nu prea, dar le-am prins pe amandoua la 12 lei, asa ca am zis ca-i o afacere buna.
  Apoi mi-am mai luat un balsam Garnier care e uimitor de bun in conditiile in care e unul dintre cele mai ieftine de pe piata. Am dat vreo 11 lei pe el si o sa va povestesc mai multe in review.
  De vreo luna au intrat in rutina mea si cele doua produse Tresemme despre care v-am povestit zilele trecute! Daca nu-i samponul Syoss, clar e ceva din gama Tresememe, iar la balsamuri nu exista concurent! Le gasiti pe Triodeluxe, impreuna costa cam 80 de lei.
  La Yves Rocher am pus o comanda in februarie! Dupa cum v-am spus in repetate randuri, produsele din gama The Dore din colectia de iarna mi se pare fenomenala si le-am prins la reducere, plus ca am primit si niste cadouri, a fost foarte fain, nu mai comandasem de multa vreme :). Toata achizitia a costat 102 lei si uitati cate am primit in colet:
  Toate din gama The Dore au fost cam la 50% reducere, uleiul de dus Nuit Vanille a fost cam la 40% reducere, la gelurile de dus am comandat doua si am primit unul gratuit (am luat cu lamaie si busuioc si mango si coriandru). Singurul lucru cumparat la pret intreg a fost balsamul de buze cu zmeura, 11 lei. De fapt, toate acestea au fost cadou: gel de dus la 200 ml, altul la 400, cleanser la 390 ml si trei mostre.
  La testare am primit alta gama, crema de zi, de noapte, de ochi si serul Anti Age Global despre care am sa va povestesc luna asta!

  Reprezentantul Avon mi-a scos peri albi! Pur si simplu unii oameni nu se nasc pentru asa ceva si, desi mi-a fost foarte greu, am gasit pe altcineva si sper sa fie bine. Anul acesta am cumparat un gel de dus antistres pe care l-a mai avut si care mi-a placut mereu foarte mult. Am dat 5 lei pe el si acum e gata dar e posibil sa-l mai cumpar in viitor, e foarte relaxant :)).
  Apoi l-am cumparat pe cel recent aparut Beautiful memories care mi se pare excelent. Si mi-am luat inca un scrub si o crema de picioare din gama de iarna cu portocale si scortisoara, fiindca mi-au placut foarte mult. 11, 6 si 6 lei.
  Crema Anew pentru ochi pe care am primit-o atunci cand am cumparat Unica de aprilie.
  De pe Notino, din nou doua comenzi: prima cu Nutritic de la La Roche Posay:
  A doua, prin aprilie, ceva mai bogata: din nou La Roche Posay, o crema Avon cu SPF - imi place mult asta si La vie est Belle! Simplu si L'Eclat! Le-am prins foarte bine: primul la 150 lei, al doilea la vreo 175. Puteti sa consultati si voi oferta AICI.

  Melkior a lansat rujul Alexia! V-am anuntat pe pagina de Facebook la momentul potrivit, dar cred ca acum nu mai e pe stoc.
  Bioderma m-a cadorisit cu doua produse Sebium care, uimitor, imi folosesc in ciuda tenului meu uscat! Va povestesc mai multe saptamanile urmatoare.
  De la Oriflame mi-am cumparat mult iubita crema de dus cu castane! Am dat 13 lei pe ea si reprezentanta mea mereu imi daruieste si un bonus dulce :). Am mai primit si un sapunel care miroase fenomenal de bine! Nu ma lasa inima sa-l folosesc la cat e de dragut :).

  Cam o data pe saptamana ajung la Lidl. Logic, uneori gasesc chilipiruri senzationale, asa cum s-a intamplat prin iarna cand am gasit acest exfoliant cu doar 5 lei:
  Acum vreo trei saptamani au adus din nou exfoliantul pentru maini! Am luat doua, dar pe unul l-am facut cadou. Initial nu m-a dat pe spate acest produs, i-am facut si review, dar mi-am dat seama cat imi foloseste in momentul in care am facut o pauza de la el.
  A costat 5 lei si in trecut a aparut sub acest ambalaj:
  Tot de curand am gasit un sapunul lichid cu menta, desi nu l-am vazut in nicio brosura! Si mai erau doua sortimente. Din nou, 5 lei. Apropo de 5 lei: la un moment dat, vecinul de deasupra ii povestea cu mare verva nevestei lui ca a cumparat ceva si ea nu intelegea cat a costat. Iar el i-a replicat tare de tot, de am auzit prin pereti: 5 lei, tu!!!. De atunci, de cate ori vad pretul de 5 lei, imi vine sa adaug si un tu :)).
  A mai intrat in colectia mea si o lotiune de la Dove de pe Homemart, la fel ca si deodorantul cu piersica. Deodorantul cu mar l-am gasit in Profi si doar acolo si a costat 13 lei, insa l-am vazut si la 15 lei. In rest, nu-l gasesc nicaieri.

  Mi-am mai luat un sapun lichid din Careffour cu grapefruit care miroase senzational. Ghici pretul? 5 lei...tu! :))
  Si am mai gasit un produs, un spray de picioare pe care l-am cumparat candva anul trecut, dar l-am pozat de curand fiindca pregatesc o postare pentru picioruse frumoase si parfumate :)). E dezastru saracul spray, nu-l recomand si cred ca l-am luat din Auchan. De pret nu-mi amintesc.
  La capitolul incaltari, in ianuarie mi-am luat de pe Zorile Store doua perechi de sandale! N-am reusit sa le port nici pana acum avand in vedere conditiile de vreme, dar oferta a fost super. Ambele au fost putin peste 100 de lei.
  Am mai luat si o pereche de tenisi din Carrefour, au avut un pret ridicol de mic. Si mi-am mai cumparat un singur tricou, cu cirese, de la un magazin local. In rest, fara haine si papuci pentru ca sunt suparata pe mine: am haine cu eticheta in dulap pe care n-am apucat sa le port si mi-am interzis alte achizitii pana nu reevaluez situatia.
  Doamne cat am putut sa scriu! Si aveam impresia ca o sa termin destul de repede. Au mai ramas cartile:





  Pentru majoritatea ati citit deja recenziile ;).


  Acum imi pare rau ca n-am pozat si tricoul cu cirese, dar astea sunt noutatile de la inceputul anului.  Sper ca v-a placut si sper ca ati observat si ca am fost ceva mai activa luna aceasta pe blog. Vreau sa merg inainte tot asa si sa-mi spuneti pentru ce ati vrea sa cititi review-uri!


Kissez!


Comentarii

  1. Ce frumoși sunt tenișii înflorați! Eu mă topesc cum văd niște imprimeu floral... :))
    N-am mai dat nici eu de mult o comandă la YR, dar chiar mă gândeam că mai vreau niște chestii de la ei, ar trebui să mai urmăresc ofertele.
    Să le folosești/porți pe toate cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca m-am gandit la tine cand i-am pozat, chiar sunt stilul tau! eu ii am doar pe ei si un hanorac inflorat, dar e o combinatie de flori si animal print, din new yorker :)). stai, acum ca ma gandesc cred ca mai am un tricou :)).

      mersi! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla