Treceți la conținutul principal

New stuff: Yves Rocher, Avon, Notino, Lensa, ZorileStore & more

  Salutare! Astazi va prezint tot ce am acumulat nou in ceea ce priveste cosmeticele si cartile din iulie incoace. Nu sunt prea multe, cred ca ati observat ca nu mai cumpar doar de dragul chilipirurilor sau a impulsurilor, mai degraba cumpar ce stiu ca-mi place sau ceea ce cred ca am nevoie.
- am facut o comanda la Yves Rocher. Am profitat de transportul gratuit la comenzi de peste 99 de lei, asa ca am indesat in cos geluri de dus. Inainte sa va speriati, am tinut doar jumatate, restul sunt pentru niste cadouri. Mi-am luat The Dore, iubirea mea, ador aceasta aroma.Va reamintesc ca este din editia limitata de iarna trecuta si stocurile par ca se epuizeaza. Am mai luat si un Monoi de Tahiti, doua cu lamaie si busuioc si un Green Summer. Cadou am primit al doilea Green Summer si gelul cu mure si lavanda. Mi s-a parut o super afacere.

- o comanda mica de la Avon cu doua geluri de dus, Zen si Tranquil Moments, despre care v-am povestit deja

- alta comanda mica de la Avon cu Sunkissed Moments si Chi, dar ambele in varianta de 500 de ml

- o comanda Notino! Aveam nevoie de crema mea preferata La Roche Posay, dar n-aveam chef sa fac o comanda de 250 de lei sa beneficiez de transportul gratuit. Am profitat de faptul ca ei au o lista de produse care se livreaza gratuit indiferent de valoarea comenzii si acolo am gasit balsamul Elseve Dream Long. Imi trebuia si balsam, voiam sa-l incerc chiar pe acesta, a costat 23 de lei pentru 400 de ml si am scapat si de taxa de curier :). Iar stick-ul Dove l-am luat pentru ca a costat doar 10 lei si nu-l gasesc peste tot in magazinele fizice.

- din Dm am luat un gel (n-aveam destule...) cu o aroma fresh si un ambalaj simpatic. Am dat 6 lei.

- am mai luat o masca pentru ten de la Lidl, a fost editie limitata si regret ca nu mi-am luat mai multe. Plus ca a costat doar 4 lei.

- asta a fost o comanda super random de pe e-MAG. Aveam un voucher de pe panelul I-say de 50 de lei si nu stiam ce sa fac cu el. Syoss si-a cam schimbat gama de sampoane si-am vazut pe e-MAG varianta veche la un pret fooarte bun. Am indesat doua sticle si am mai luat si doua deo Dove fiindca era vreo 7 lei unul. Afacerea a fost foarte buna, dar cand mi-a venit comanda, am gasit sampoanele in ambalajul nou, cu miros nou. Norocul meu e ca efectul produsului a ramas la fel chiar daca acum are alta aroma. e-MAG au firma lor de curierat, Sameday, dar in viata mea, repet, in viata mea, n-am intalnit un curier mai indolent. Atat de grav a fost incat nici n-am putut sa ma supar, doar sa rad. Cert e ca livra cam un colet pe ora si dupa vreo patru convorbiri telefonice, dar n-avea niciun stres. Din acest motiv, o sa ma feresc de comenzi pe aceasta platforma.

- daca tot vorbeam pe pagina de Facebook despre Supeco, am zis ca-l amintesc si aici. Initial am crezut ca e un magazin local dar hopa! e un lant disponibil in destul de multe judete. Au preturi foarte bune si produse care nu se gasesc in alta parte. Spre exemplu, ei au de ceva vreme deodorantele Dove la 250 de ml, inainte se gaseau doar in vestul Europei. Aceste deodorante imense au ajuns de cateva zile si in alte magazine, de exemplu le-am vazut in Carrefour. Mi-am luat si un gel intim pentru ca aveam nevoie si era singurul sortiment disponibil. Il adoram pe cel de la Lidl, Cien albastru, care costa nesimtit de putin, dar care mie imi pria. Nu stiu unde sa-i gasesc inlocuitor.

- tot la Supeco gasiti mini-Nutella :)

- cei de la Yves Rocher au lansat sase noi parfumele despre care am scris in postarea precedenta, asa ca n-am sa mai insist :)

- apa micelara Sensibio de la Bioderma in editie limitata de 850 ml, una dintre descoperirile foarte importante ale acestui an. Este absolut ireprosabila.


- am mai luat doua sapunuri lichide: unul marca proprie Carrefour, altul de la Lidl, 5 lei ambele
- o pereche de cercei pe care am dat doar 10 lei
- m-am indragostit iremediabil de acesti pantofi sport de la Pepe Jeans si am prins ultima pereche numarul 38. Mai gasiti alte numere pe Zorile Store si au costat 210 lei. Imi plac la ne-bu-ni-e! Mi-e mila sa incep sa-i port la cat e rozul ala de delicat.

- alta dragoste la prima vedere au fost ochelarii de la Polaroid pe care i-am prins la 115 lei si care arata intr-un mare fel. Au o calitate excelenta si merg la orice. I-am luat de pe Lensa, a fost prima comanda pe acest site si totul a decurs bine si foarte rapid. In 20 de ore aveam ochelarii la mine :). Gasiti foarte multe modele AICI.

- Tatuatorul de la Auschwitz si Lista lui Schindler: prima buna, a doua excelenta, au deja recenzii de ceva vreme la mine pe blog, iar apoi Alegerea Sofiei despre care am scris si mai curand. Chiar ieri am primit alta comanda, dar m-am apucat deja de una dintre carti inainte sa apuc sa fac poze. O sa remediez situatia cat de curand :).




  Cam asta a fost! Nu mi se pare ca am exagerat pentru trei luni, iar de ziua mea nu am in plan decat niste haine, dar acum, sa vedem cum imi iese ;)).



Kissez!


Comentarii

  1. Să le folosești/porți pe toate cu plăcere! Îmi plac mult pantofii sport, ceva de genul ăsta ca model vreau și eu pe alb.
    Cu Sameday am avut și eu experiențe neplăcute, dar mie comenzile Emag îmi veneau cu Fan... Sper că n-au schimbat, poate lucrează cu ambele în funcție de zonă. N-am mai dat comandă la ei de prin primăvară, chiar o să fiu atentă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! sa stii ca au fost exact modelul acesta si pe alb, ramasese un 39 si s-a dat saptamana trecuta, din cate imi amintesc.
      si mie mi-a scris ca vine coletul cu fan si m-am trezit cu marele ametit de la sameday :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader