Treceți la conținutul principal

Masti pentru ten: Mizon, Cien, Baby Pet Magic, Garnier, Korika

  Hello! Am o perioada in care ma intereseaza foarte mult mastile de tip servetel :). De cele mai multe ori le cumpar impulsiv si nu pot sa spun ca sunt foarte atenta la lista de ingrediente. Mai uit in treacat, bineinteles, dar de multe ori mi s-a intamplat ca produse bine formulate sa nu mi se potriveasca si invers. Asa ca inca testez dupa placerea momentului. Imi cumpara mastile servetel si din magazine fizice, dar si online, de pe Notino, unde gasesc marci cunoscute si mai obscure, dar optiunile sunt aproape nelimitate, iar majoritatea sunt coreene.

   Korika, varianta calmanta. O tot vedeam pe Notino la sectiunea de reduceri, asa ca la un moment dat am bagat-o in cos. Eu am platit 12 lei pe ea. E destul de fina la atingere, dar mai grosuta. E decupata acceptabil, dar in zona inspre urechi mi-e putin cam mica. Miroase placut, parca a bumbac, confortabil. E imbibata numai bine cu produs si poate fi tinuta putin mai mult pe ten fata de cele 10-15 minute recomandate. Mi-am simtit tenul mai relaxat, dar nu pot spune ca m-a uimit. Poate as incerca o alta varianta, dar pe aceasta doar daca n-as gasi altceva.

  Tot de acolo mi-am cumparat masca Mizon pentru hidratare, a costat 10 lei, materialul ei este foarte fin, imbibat de mult produs, dar care nu curge. Taiaturile pentru ochi si gura sunt relativ ok. Miroase fresh, se tine pe ten 10 minute. Eu am tinut-o mai mult si cand am dat-o jos, am fost uimita de rezultate. Tenul meu era atat de plin, de relaxat, exact ceea ce americanii surprind prin cuvantul plumped! Parca tot tenul mi-era infuzat cu apa, cu odihna, cu tot ce trebuie. O s-o mai cumpar, dar o s-o tin pe ten doar zece minute. Nu de alta, dar m-am trezit cu o bubita pe ten dupa, patesc asta daca mastile sunt puternice si le tin mai mult decat e recomandat.
  Si tot de pe Notino am luat masca cu model de catelus, antirid. Masca e micuta, se potriveste fetelor mici, a mea e... medie, asa ca pe conturul fetei n-a prea ajuns. Destul de simpaticuta de purtat, nu foarte bine umezita, cu un miros floral-pudrat, dar cel mai bine formulata, la prima vedere. Niacinamidele sunt pe primul loc in lista de ingrediente. Deseori foloseam masti antirid si niciodata nu eram asa de multumita de rezultate comparativ cu o masca hidratanta. Motivul, pe care l-am aflat acum, ar fi ca niacinamidele au un puternic efect anti-rid, dar sunt potrivite pentru tenul mixt! Mie nu mi se potrivesc, n-am simtit nimic dupa folosire, ba parca tenul mi-era mai tern. Nici nu-i ieftina, a costat vreo 23 de lei si am cam avut fata catelusului de pe ambalaj.
  Masca hidratanta cu rodie de la Garnier. Era de mult timp pe lista, dar majoritatea parerilor despre ea nu erau favorabile. Mi-am facut curaj, am scos 10 lei si mi-am cumparat-o, rugandu-ma sa nu fi facut vreo prostie si chiar n-am facut. Ba chiar pot spune ca mi-a placut foarte mult. Mirosul e proaspat, masca e bine conceputa, umezita super bine, dar nu curge si se lipeste foarte bine de ten. Dupa utilizare tenul meu era vizibil mai intins, mai odihnit. Am folosit masca pe 1 ianuarie, eram obosita si cu pielea foarte, foarte uscata. Dupa masca, vreo trei zile n-am simtit nevoia acuta de crema, a fost foarte bine si pe aceasta sigur o s-o mai cumpar, mai ales ca se gaseste prin toate magazinele. Unele masti au efect doar in ziua in care le folosesti, la aceasta imbunatatirile au fost mentinute in timp.
  Prin vara, la Lidl a aparut o serie de masti in editie limitata, la doar 4 lei. Mi-am cumparat din impuls varianta hidratanta pentru ten normal si mixt, dar mi-a placut atat de mult incat mereu eram atenta prin cataloagele lor, sa vad cand mai apare. Si minunea s-a intamplat in jurul Revelionului, dar apar din nou, de joi incolo! Mi-am cumparat de rezerva, sa fie! :))
 Asta a fost prima, cu ceai verde si acid hialuronic. A mirosit minunat a aloe si a fost atat de relaxanta incat era sa adorm cu ea pe fata, iar mie lucruri de genul nu prea mi se intampla. Am utilizat-o dupa ce am umblat in praf si transpirasem si toate cele. Nu m-am asteptat la mare lucru, dar dupa ce am folosit-o, tenul meu arata pur si simplu bine, micile bubite erau toate calmate si tenul foooarte neted! Masca bine construita, imbibata in foarte mult produs, iar panza destul de grosuta. Mi-a placut foarte mult.
  Daca tot au fost din nou disponibile, mi-am luat si varianta pentru ten uscat, cu rodie, acid hialuronic si colagen. Ea mi-a placut o idee mai putin decat prima. Mi-a lasat tenul hidratat dar nu atat de netezit. In plus, prima masca am folosit-o cand erau temperaturi de aproximativ 30 de grade, iar pe a doua in ianuarie. Sunt relaxante, dar si racoritoare si pe restul le tin pentru sezonul cald, atunci sigur o sa ma bucur la maxim de ele. Culmea, au alcool in componenta, insa eu n-am simtit niciun fel de neplacere si am tenul sensibil. Ramane o enigma modul in care functioneaza tenul meu. Oricum, genul acesta de masca in folosesc cam o data pe luna, alternand cu masca cu carbune sau cu altele, de care mai dau pe parcurs :).

  Mai am si masca aceasta, din Kaufland, mi-am cumparat-o in 2 ianuarie :)). A costat cam 15 lei si pare foarte interesanta, insa n-am apucat s-o incerc. Au si altele in gama, pentru diferite probleme de ten.

  Voi ce masti folositi? Aaaa! Notele?

Korika - 7
Mizon - 10
Baby Pet Magic - 5
Garnier - 10
Cien Verde - 10
Cien Albastra - 9


Kissez!

Comentarii

  1. Sincer, de ceva vreme nu mi-am mai cumpărat o mască.Cred ca cea cu cățeluș ar fi potrivita pentru mine,așa inveselesc și copiii

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla