Treceți la conținutul principal

Cadouri de Valentine's Day pentru EL

  Salutare! Dupa cum v-am spus si in alte ocazii, eu sunt super ok cu sarbatoarea de Valentine's Day. Atata timp cat e draguta, plina de inimioare si ne indeamna sa fim mai simpatici, mai indragostiti si mai...darnici, mi se pare un prilej bun de o intalnire speciala, un cadou si niste fluturasi prin stomac ;). Se spune ca e ceva mai greu sa gasesti cadouri potrivite pentru un barbat, insa daca-l cunosti bine, cred ca e mai simplu decat pare. In primul rand, noi, fetele, care stam pe bloguri si canale de Youtube legate de beauty, se presupune ca am gasit baieti ingrijiti, aranjati, atenti la detalii si macar usor interesati de domeniul cosmeticelor. De aici, se ramifica doua categorii: cea mai numeroasa - barbatii fideli produselor pe care le folosesc si una mai restransa - cei care vor sa incerce mereu ceva nou. Odata identificata categoria dar si bugetul domnitei, shopping-ul poate incepe: geluri de dus, produse pentru par, produse pentru ras, acessorii si, bineinteles, parfumurile!

  Uneori mi se pare ca parfumurile masculine sunt chiar mai interesante decat cele pentru femei, iar eu am gasit foarte multe care sa-mi placa, insa doua mi se par speciale.


  Bad de la Diesel. Acum ceva vreme am calatorit cu autocarul pana la Cluj si in fata mea, stateau doi studenti cam pe la 19-20 de ani care miroseau incredibil de bine. Amandoi purtau acelasi parfum. Pe moment n-am stiut ce aroma e si am fost la un pas sa ii bat pe umar si sa intreb, dar am zis sa nu fiu interpretata gresit :)). Universul a lucrat in favoarea mea si la scurt timp dupa aceasta intamplare, am primit o mostra de Bad si mi-am dat seama de la prima adulmecare ca acesta e parfumul care m-a captivat. Singura "problema" a fost ca ei erau o idee prea tineri pentru acest parfum pe care eu il vad ideal pentru un tip in jurul varstei de 30 de ani. E foarte aromatic si cu o doza buna de tabac, insa miroase fenomenal, persista si mi se pare potrivit pentru un  tip usor rebel, dar care e totodata elegant, carismatic si care e constient de calitatile sale. E unul dintre cele mai bune parfumuri masculine in opinia mea.
diesel-bad.jpg



 
  Tot parfumurile raman cea mai buna optiune! In plus, pentru un plus de originalitate puteti opta pentru un cadou personalizat. Cei de la Notino graveaza anumite sticle de parfum asa ca iubitul tau poate primi aroma preferata cu numele lui inscriptionat sau poti profita sa-i faci o declaratie ;).


  Alte idei cadouri valentine's day pentru el gasiti tot pe Notino, majoritatea cu livrare gratuita, asa ca profitati de oferte!


Kissez!

Comentarii

  1. Noi nu sărbătorim ziua îndrăgostiților, astăzi însă am sărbătorit 10 ani de când suntem impreuna ,dar fara cadouri.Imi place sa primesc un parfum sau orice altceva fără un motiv anume

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla