Treceți la conținutul principal

Dar voi ce va doriti cu adevarat?

   Salutare! Daca e sa ma puna cineva sa aleg unde imi place cel mai mult sa-mi fac cumparaturile online, aleg fara sa ezit site-ul Notino. Zilnic intru sa vad ce-a mai aparut, apreciez faptul ca in ultima vreme au campanii prin care poti sa testezi noutati chiar daca esti cumparator ori nu - chiar zilele trecute am primit prin posta o mostra de My Way de la Armani, ofera cadouri la diferite brand-uri si preturile sunt cele mai bune. Imi aduc aminte ca, la un moment dat, La Vie Est Belle en Rose de la Lancome era 212 lei la varianta de 50 ml si inca regret ca nu l-am cumparat. Plus varietatea! Sunt atatea produse cosmetice de la branduri de lux, pana la Oriflame, Avon si alte firme accesibile, iar din primavara aceasta a aparut si sectiunea de drogherie. Totusi, astazi vom povesti despre altceva: Notino lanseaza o provocare si intreaba femeile care sunt situatiile de zi cu zi in care simt nevoia de ceva frumos, cand s-au inspirat de la o alta femeie in alegerea cosmeticelor, ce au vazut atat de fain la suratele lor incat si-au dorit sa aiba si ele?

notino.jpg

  Ei bine, in ultima vreme am observat ca sunt atenta la femeile care sunt foarte constiente de valoarea lor, care si-au dat seama ce le avantajeaza si care fac cumparaturi mai putine poate, dar de o calitate ridicata. Apreciez colectiile de machiaj bine puse la punct, simple si care nu ocupa foarte mult spatiu. Pe Youtube ma uit des la colectii impresionante, dar sunt constienta ca fac asta doar pentru divertisment. Lumea blogging-ului de beauty mi-a deschis multe optiuni, mi-au trecut multe cosmetice prin maini, am trecut prin multe stari si acum am ajuns la acel moment in care imi place sa am cateva produse cosmetice de lux, completate de altele ceva mai ieftine, dar care stiu ca mi se potrivesc foarte bine si pe care ma pot baza. Daca la parfumuri schimbarea a inceput sa se produca cu mult inainte, acum sunt decisa sa fac modificari esentiale si la make-up. Cele mai importante pentru mine sunt fondul de ten si rujul. Daca fondul de ten preferat mi l-am gasit si l-am cumparat de vreo zece ori, la celalalt capitol inca mai experimentez. Cu toate acestea, prefer sa am un ruj care sa-mi placa la nebunie si pe care sa-l folosesc pana la final, decat sa adun cincisprezece care nu ma multumesc suficient. In acest sens, am doua optiuni de ruj hidratant, pentru ca pe acestea le prefer. Ramane sa ma ajutati sa aleg unul dintre ele!

 

  Primul ruj este de la Estée Lauder Pure Color Desire in nuanta Stun, un roz intens, dar de bun-gust, pe care l-as purta in orice moment al zilei. Iubesc rozul!

estee-lauder-lipstick.jpg
  Al doilea este Lancôme L’Absolu Rouge Cream in nuanta Effortless Chic. Pentru Lancome am o mica slabiciune, potentata de seria de parfumuri La Vie Est Belle. Fiind vorba de o culoare naturala, mi se pare o investitie foarte buna.
lancome-rouge.jpg

  Acum ramane sa-mi spuneti cum va faceti voi cumparaturile, ce va doriti cu adevarat? De la cine va inspirati si, cel mai important, v-am tentat vreodata cu alegerile mele?


 Kissez!

Comentarii

  1. Si eu prefer Notino în locul altor site -uri.Am fost mulțumită de la început de produsele cumpărate de la ei și cu siguranță nu voi cumpăra din alta parte

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader