Treceți la conținutul principal

My Way Armani - prime impresii

   Salutare! Mostrele mi se par cea mai tare inventie in domeniul cosmetic si le apreciez pe toate, indiferent de categorie. Preferatele mele, insa, raman cele de parfumuri. Daca la o crema nu poti sa-ti dai seama dintr-un esantion cat de bine ti se potriveste, la parfumuri altfel sta treaba. Mi s-a intamplat sa ma indragostesc de diferite arome doar pentru ca le-am putut testa pe piele timp de cateva zile. 


  Printre ultimele esantioane incercate face parte si Armani My Way, una dintre cele mai asteptate lansari ale anului 2020. Cei de la Notino au avut o campanie de testare in care au oferit gratuit cate o mostra din noul parfum oricui se inscria pe site. Periodic se intampla astfel de evenimente, asa ca puteti testa cele mai proaspete aparitii din lumea aromelor. Plicul vine direct in casuta postala. Uneori se ofera si coduri de reducere pentru parfumul full-size, mi se pare o initiativa foarte buna.

mostre-notino.jpg

  Intamplarea a facut ca si in ziua in care am primit plicul, sa fiu data cu un parfum Armani, mai exact Si Passione. Si pe el l-am descoperit in acelasi mod, fiindca am tot primit esantioane la comenzile online. Nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult, ba chiar pot spune ca ma vrajeste tot mai tare. Ei bine, de la prima adulmecare am simtit o asemanare notabila intre Si Passione si My Way, doar ca cel din urma e mai floral, mai pudrat, in timp ce primul este si mai ciprat, mai jucaus. Tuberoza, in mod cert, este stapana la My Way, insa e destul de diafana, cuminte si invaluita de note lemnoase, in special de santal si revigorata de note de floare de portocal.


  As putea sa spun ca Si Passione este genial vara, iar My Way primavara si toamna. Daca va place unul, sunt sanse mari sa va placa si celalalt. Se potriveste cam tuturor grupelor de varsta, dar in special de la 25 de ani in sus. Persistenta este foarte buna, parfumul e fin, ca o boare pretioasa, foarte placut, potrivit cu brand-ul Armani. 

armani-my-way. jpg

  Mi se pare inventiva combinatia de culori folosita la decorarea sticlei: un bleumarin potolit combinat cu un roz dulce si feminin, care subliniaza bine aroma parfumului. Tuberoza clasica si notele actuale, floral-ciprate, completandu-se minunat.



  Citind diverse pareri pe Fragrantica - locul unde trebuie neaparat sa poposesti daca iti plac parfumurile - am observat ca parerile sunt impartite: anumite persoane sunt incantate de lansarea Armani, iar altele cred ca alegerea numelui si a mesajului ca acest parfum te-ar inspira sa-ti urmezi calea sunt putin exagerate, insa din punctul meu de vedere e ok, e normal ca fiecare parfum sa incearce sa transmita o stare, iar My Way are suficienta personalitate ca sa poarte aceasta poveste. Pe mine ma inspira, parca ma face sa respir mai bine, mai profund si sa cred ca ziua va fi mai buna doar pentru ca il port. Parfumul se gaseste in variantele de 30, 50 si 90 de ml.


  Totodata, daca discutam despre lansarile acestui an, as testa  Lancôme Idôle L'Intense, si el foarte discutat in ultima vreme, usor controversat.


 Care e cel mai recent parfum incercat de voi?


Kissez!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla