Treceți la conținutul principal

Substiane & Cold Cream La Roche Posay - reviews

   Salutare! Deoarece trei dintre cremele despre care doream sa va povestesc sunt de la acelasi brand, m-am hotarat sa scriu o singura postare in care sa punctez ideile principale. Dupa cum probabil stiti, La Roche Posay este brand-ul meu favorit cand vine vorba de hidratarea si hranirea tenului. Produsele lor sunt compatibile cu pielea mea si Nutritic si Hydreane au reprezentat cele mai mari descoperiri pentru mine. Acum s-a mai adaugat si cremele din gama Substiane. Imi doream de vreo doi ani sa le incerc, dar pretul e dublu sau triplu fata de cele mentionate mai sus. In plus, din cate stiu eu, se gasesc doar pe Notino. Nu m-ar fi deranjat pretul daca aveam certitudinea ca sunt pentru mine, dar nah! bineinteles ca nu eram sigura cum mi se vor potrivi si am amanat achizitia.

  Prima data am ales Substiane Extra-Riche, pentru piele uscata si foarte uscata in ideea ca asa e tenul meu. Am dat de o crema densa, foarte grasa, dar care nu mi-a incarcat deloc porii. Mirosul este neplacut, de unguent cu tetraciclina si persista ceva vreme pe ten, dar crema face exact ce promite. Cred ca e capabila sa hraneasca si pielea de crocodil. Este minunata pentru masaj facial si are efect antirid pronuntat. In doar cateva zile m-am trezit cu liniile de expresie aproape complet disparute, tenul e luminos, pielea foarte intinsa si neteda. In plus, a fost o baza excelenta de machiaj cand am ales sa folosesc Teint Idole Ultra Wear de la Lancome, un fond de ten cu acoperire buna, dar nu foarte potrivit pentru tenul uscat. M-a impresionat foarte mult, dar, pe de alta parte, era putin prea grasa si parca putin prea hranitoare pentru mine. Am in continuare tenul uscat si deshidratat, dar aceasta crema parca e un tratament pentru cazurile de uscaciune majora. Ideala si la expunerea prelungita la frig fiindca actioneaza si ca o bariera, desi marea parte se absoarbe. Am decis s-o folosesc alternativ cu Hydreane si s-au completat bine.

  Dupa ce am stat eu si m-am mai gandit, am ajuns la concluzia ca vreau sa incerc si Substiane Riche, pentru ten normal si uscat. Teoretic, mi s-ar fi potrivit la fix si exact asa a fost. Am avut norocul s-o prind la promotie si am descoperit o crema uluitoare. Si aceasta e grasuta si densa, insa se absoarbe mai usor si nu ramane nicio pelicula pe ten. Miroase mai bine, e o baza buna de machiaj, e potrivita si pentru noapte. Tenul ramane atat de luminos si toate liniile fine si umbrele de oboseala dispar. In urma cu vreo patru ani, inainte sa-mi iau ochelari, am avut o perioada in care am stat incruntata si intre sprancene au inceput sa se formeze niste riduri. Substiane le-a sters! Nu erau grave, dar le-a indepartat complet. M-am uitat mult timp in oglinda, contempland cu uimire. Acelasi efect l-am regasit doar la Clarins Super Restorative, dar crema aceea costa la pret intreg aproape 100 de euro, in timp ce aceasta e pe la 150-160 lei, depinde de promotii. O pot folosi si in jurul ochilor fiindca nu ustura.


  Pentru ceea ce face si pentru faptul ca rar gasesc o crema care sa mi se potriveasca - pot sa le numar pe degetele de la o mana - raportul pret-calitate este cel mai bun. Nota 10 cu felicitari. E marea descoperire dintre ani si am de gand s-o mai cumpar, singura problema ar fi ca nu e disponibila mereu. Parca La Roche Posay a conceput aceasta crema pe baza pielii mele. In plus, un mare like pentru tuburile in care vin. Dupa ce ca arata foarte bine fiind plate, crema iese din tub aproape pana la ultima picatura. Eu tai ambalajele produselor care-mi plac pentru a profita de toata cantitatea si am constatat ca e ingenios conceput.

  Se vede treaba ca am fost pusa pe incercat creme noi, asa ca n-am putut sa ratez Cold Cream-ul de la acelasi brand. Si in acest caz, imi doream s-o incerc de foarte mult timp, dar aici am fost aproape sigura ca nu este chiar produsul pentru mine. Tubul de 100 ml costa cam 55 lei si, din cate stiu eu, acest tip de crema era la mare cautare prin anii '60, fiind un produs bun la toate, mai degraba un demachiant si crema, 2 in 1. Daca tot aminteam in debutul postarii de tetraciclina, si la acest produs am dat de acelasi miros, de o textura vascoasa si densa ca o vaselina clasica. Aplicata pe ten, incarca si obtureaza porii, la demachiere se pricepe, dar nu mi se pare varianta ideala, iar pelicula care ramane in urma este aproape imposibil de indepartat cu gel de curatare. Am crezut ca am cumparat-o degeaba, dar iarna mi se usuca foarte tare pielea de pe corp. Pe portiunile care efectiv ma strangeau de uscaciune face o treaba minunata si calmeaza pielea, dar, bineinteles, ramane acea pelicula. In ceea ce priveste cremele de tip cold-cream, nu cred ca o sa mai incerc alta, dar e bine ca m-am lamurit si ca stiu exact despre ce e vorba.


  Asadar, Substiane Riche a devenit crema de suflet, Substiane Extra Riche e ca un tratament incredibil de gras, iar Cold Cream o lamurire ceva mai intarziata.


  Gasiti toata gama La Roche Posay, inclusiv produse care nu sunt disponibile in farmaciile din Romania aici.


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla