Treceți la conținutul principal

Toner home-made cu produse Mayam - review

   Hello! Va aduceti aminte cand am fost provocata sa-mi prepar tonerul aici? Acum a venit momentul sa va spun ce impresie mi-a lasat acest produs. Este indicat tuturor tipurilor de ten, asa ca oricine il poate incerca.



  Desi l-am folosit zilnic timp de trei saptamani, in recipient mai am cam o treime, asa ca o sa ma mai bucur de el o saptamana :). Il folosesc si daca ma machiez si daca nu. In primul caz, il aplic imediat dupa demachiant, in cel de-al doilea il folosesc de unul singur. Il aplic in palma si apoi masez pe fata.

  Pana acum am facut parte dintre cele care nu dadeau mare importanta tonerului. Uneori mi se parea inutil, alteori imi usca prea tare tenul. Cert e ca nu cumparam asa ceva decat ocazional. Iata ca tonerul pe baza de apa de lavanda si acid hialuronic a avut un mare efect asupra mea. Am inceput sa-l folosesc intr-o perioada cand nu ma mandream cu tenul meu si acesta a contribuit la indepartarea problemelor gen mici "monstruleti", piele terna, deshidratata. Nu mi-a uscat deloc pielea, ba din contra, o simt supla si hidratata. Per total, tenul meu arata mult mai luminos, mai intins, desi n-am introdus nimic nou in rutina mea zilnica, cu exceptia acestui toner. Cu ocazia asta mi-am spulberat si ideile preconcepute. Singurul lucru mai putin bun este faptul ca nu-mi place mirosul, dar cu timpul m-am obisnuit, plus ca, vazand efectele, am trecut peste aceasta mica dezamagire.


  Toate ingredientele le puteti gasi pe site-ul Elemental si aici puteti sa studiati o serie de retete pe care le puteti prepara singure, acasa.

  Spre exemplu, tonerul despre care v-am povestit astazi ajunge cam la un pret de 80 de lei, insa va mai raman diverse cantitati din ingrediente. Eu cred ca o sa-mi mai prepar jumatate de sticluta, pentru ca mi-a placut mult. Desi intial mi s-a parut o suma cam maricica, acum, dupa ce am vazut ca are rezultate, inclin sa spun ca merita. Totusi, stiu perfect ce folosesc pe tenul meu :). Nota 9! ;)



Kissez!

 

Comentarii

  1. si mie imi place mult tonnerul.. o sa ii fac si eu review saptamana aceasta
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, mi se pare foarte tare ideea de a-ti prepara tu tonerul. Asa numai de drag il folosesti :))! Mi-ar placea si mie sa incerc, dar 80 de lei mi se pare o suma cam mare momentan :D. Am alte prioritati, dar e de pus pe wishlist. Cine stie, poate intr-o zi :))..!

    RăspundețiȘtergere
  3. Momentan nu o sa dau comanda, d-apoi cand m-oi hotara vreau sa cumpar ”de toate” ca am o listaa. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce-mi place...si eu mesteresc cosmeticale , majoritatea ingredientelor cumparate de pe Elemental !

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant :) Eu folosesc apa de trandafiri ca si toner si ma inteleg foarte bine cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit la mai multa lume despre apa de trandafiri. am insa o retinere ca n-am mirosit-o inca :).

      Ștergere
  6. Pare interesant, insa asa cum ai spus si tu, pretul descurajeaza. ma bucur ca ti-a facut bine.

    Pupici,
    Maria!

    RăspundețiȘtergere
  7. Incep sa iau recomandarile tale ca litera de lege :D Chiar asteptam review-ul tau si ma bucur ca ti-a priit!

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu am avut un produs de ingrijire extraordinar, dar mirosul lui era cam jenant...ce sa faci...sufera baba la frumusete...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avand in vedere ca a fost singurul aspect negativ, zic eu ca pot trece cu vederea :).

      Ștergere
  9. :) bravo! si mie mi se pare ok, trebuie sa scriu despre el de acum.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum am recunoscut si data trecuta mie nu-mi place sa-mi prepar nici masti sau toner. Dar cu toate astea tot timpul folosesc toner la demachiere

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla