Treceți la conținutul principal

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.


   In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine platite, poti avea noroc sa dai de unul de 400 de puncte, ceea ce inseamna 4 euro. Invitatiile la chestionare vin pe mail odata ce te-ai inscris in panel si ai completat profilul si trebuie sa le accesezi in termen de cateva zile. Daca nu te potrivesti profilului cautat, primesti vreo 20 de puncte de consolare. Timpul de completare variaza de la un chestionar la altul, dar majoritatea se invart in jurul a 15-20 de minute. Nu se primesc puncte pentru aducerea unor noi membri in panel. Plata se face la 10 euro (45 de lei), prin transfer bancar. Am primit sondaje despre medicamente, bere :)), emisiuni si altele.


  Plateste Daedalus? Da, plateste! Dupa ce am adunat 10 euro, am facut cererea de plata si urmatoarea luna in intervalul zilelor 5-12 mi-am gasit banutii in cont. Ce-am facut cu ei? M-am dus la Mc :)).


  Recomand acest panel daca-ti place sa raspunzi la intrebari, iti plac chestionarele si o faci din pura distractie. Iar mica recompensa financiara o poti folosi spre exemplu daca-ti doresti un produs cosmetic mai scump si era peste bugetul tau. Sau faci cinste cu un suc prietenilor :). De mai mult n-o sa-ti ajunga, dar macar primesti ceva :). In plus, site-ul arata bine, totul este foarte bine explicat si mi se par seriosi, mai ales ca raspund la mailuri si plata a fost facuta la timp. Sa speram ca fenomenul de chestionare online va lua amploare si poate aceasta munca va fi mai satisfacatoare.


  Voi ati experimentat cu sondajele online?

Later Edit:  parerea mea despre Daedalus dupa zece ani - 2023 o gasiti AICI.

Kissez!

Comentarii

  1. Foarte tare.
    Nu le-am experimentat pana acum. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt multumita de ei, in decurs a 4 ani am reusit sa iau de 2 ori banuti de la ei, opdata cand dadeau banii la 500 d epuncte si odata la 1000. Ideea este sa te potrivesti grupului de subiecti pe care ii cauta si intr-adevar sa primesti sondaje. In ultima vreme si eu am primit tot mai putine, or fi zis ca mi-au dat prea multe :D. SPer sa nu ma uite ;)
    Eu ultima oara din banutii lor mi-amluat o pensula de blush Real Techniques de pe iherb :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand au modificat pragul de la 500 la 1000, eu aveam 490 de puncte :))))))). nu stiu, poate nu le merge prea bine, eu am primit cam unul pe luna din primavara, dar la multe num-am potrivit..

      Ștergere
  3. Ma bucur ca ai reusit sa iei prima plata. :D Acum eu ma pregatesc de a doua! :p Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am uitat cand ai vorbit despre sondaje, ma bucur ca ai scris si acum, pare interesant, eu am salvat. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am cont de anul trecut si pana acum am acumulat doar 3,30 euro. Explicatia ar fi ca, desi primesc lunar invitatii la chestionare carora le dau curs in aceeasi zi, in majoritatea cazurilor in care accesez link-ul mi se afiseaza mesajul ca acea campanie s-a incheiat. Drept urmare, inafara a doua chestionare la care am primit 80, respectiv 100 de puncte, restul sunt doar cu 20 de puncte. Alea "din oficiu" :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am moemntan 1,65 pe care i-am acumulat dupa cerere, dar stiu ca imbatranesc pana ajung iar la 10 :).

      eu deseori nu ma potrivesc ca n-am masina si nici la tv nu ma prea uit :).

      Ștergere
  6. Interesant pentru cei care nu au venit, cum sunt studentii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am primit doar unul pana acuma :)) cred ca au uitat si de mine :D

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am mai completat cateva chestionare online insa nu se vorbea de nici o recompensa. imi place sa raspund la intrebari, imi place orice provocare si ma tenteaza sa incerc si eu. nu stiam de site-ul lor si mai ales ca se poate face bani din asa ceva...
    ms pentru informatie!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si eu conturi pe câteva site-uri cu sondaje dar nu am scos niciodată puncte după site. Trebuie sa verific dacă am si pe daedalus

    RăspundețiȘtergere
  10. nu stiam de site-ul asta.. o sa incerc si eu
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ati avut sondaje de la JTN,pentru ca eu am realizat 100 puncte,dupa mai multe emailuri prin care le ceream banii,m-au pus sa fac cont skrill ca imi dau banii dar vad ca nu primesc nimic,a trecut cam o luna?Sunt seriosi sau dau teapa?

      Ștergere
  11. Eu am avit cont la ei din 2009, dar l-am testat acum si nu mai merge, cred ca mi s-a dezactivat :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Intr-un timp am experimentat si eu, dar am lasat-o balta, pentru ca nu mai aveam timp si nici castigul nu era cine stie ce...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. timp nu prea mananca, ca primesti rar sondaje, dar da, banii sunt putini.

      Ștergere
  13. Astazi ca am facut si eu 1000 de puncte, numai ca nu-mi place ca-ti cer sa pui CNP-ul. De ce naiba au nevoie de CNP? Contul bancar inteleg, dar CNP-ul? Voi ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
  14. Astazi ca am facut si eu 1000 de puncte, numai ca nu-mi place ca-ti cer sa pui CNP-ul. De ce naiba au nevoie de CNP? Contul bancar inteleg, dar CNP-ul? Voi ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au nevoie de cnp pentru platirea impozitului. eu l-am scris, bineinteles, ca altfel nu primeam banii. si eu am avut ceva retineri legate de cnp, dar am inteles ca nu e asa de grav sa-l dai, oricum se cere in multe parti. eu zic sa nu te stresezi, dar bineinteles, decizia iti apartine. :)

      Ștergere
    2. Buna! Am citit cam tarziu aceasta postare (e foarte interesanta). Alina, ai dreptate, CNP-ul il cere pt. plata impozitelor. Eu lucrez in cercetare de piata si asa se face si la noi. Pt. banii pe care ii dam respondentilor platim impozit, din acestia 5,5 % intra in asigurarea de sanatate. Spor la completat chestionare! :)

      Ștergere
    3. mersi pentru comment si informatii ;).

      Ștergere
  15. Primesc rar sondaje de la ei dar am reusit intr-un final sa adun 1025 puncte ( intr-un an si doua luni)

    RăspundețiȘtergere
  16. Am primit si eu banii de la Daedalus .
    Din pacate primesc pe mail sondaje foarte rar , uneori la 3-4 luni . Am strans 1000 puncte intr-un an si doua luni ....
    Ce am observat totusi , daca primesc un sondaj si corespund profilului in urmatoarea zi primesc un nou sondaj.,..daca nu corespund profilului cred ca ma aseaza la coada undeva si primesc alte sondaje la paste sau craciun .,....
    Nu inteleg modul in care sunt selectati oamenii care corespund sau nu...intotdeauna cand nu m-am incadrat era exact la intrebarea referirpare la venituri ...nu inteleg legatura lor dintre venitul meu si sondajul respectiv care de cele mai multe ori se refera la produse alimentare .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi s-a intamplat si sa nu corespund profilului si a doua zi sa primesc alta invitatie. cred ca ne dau prin rotatie invitatii si cum suntem multi prindem mai rar.

      Ștergere
  17. Buna! Cu ce trebuie sa completez casuta "Branch" din poza? http://oi60.tinypic.com/nnrwio.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e vorba de banca unde ti-ai deschis tu cardul. eu am trecut doar numele orasului in care locuiesc si-a fost ok :).

      Ștergere
  18. In cat timp imi intra banii in cont?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai cred ca scrie in articol...
      intervalul 5-12 din urmatoarea luna

      Ștergere
  19. Şi la mine ar fi pentru prima dată când ar trebui să încasez de la ei remuneraţia pe 1000 de puncte. Deocamdată la statusul cererii mele scrie aşa:
    Your payment request has been recorded and will be processed soon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa primesti banii la inceputul lunii iulie ;).

      Ștergere
    2. Da e un site destul de serios......eu una am luat bănuți de cel puțin 5 ori......si chiar îmi trimit sondaje.....vreo 4 pe săptămână.....

      Ștergere
  20. m-am inscris si eu acum 2 zile, nu am primit nici-un mail cu sondaj sau ceva de genu'...cam dupa cat timp primesc primul sondaj? dupa cat timp l-asti primit?

    RăspundețiȘtergere
  21. mi-am facut cont la ei pe 28 mai 2014 si pana in prezent nu mi-au trimis nimic , am incercat sa repet chestionarul cu inscrierea dar mi-au spus ca am deja un cont la ei.....cum sa rezolv problema ,,,,,eee c-am jenant si totodata rusinos pentru EI .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am avut vreo doua intrebari si le-am trimis mail. mi-au raspuns destul de rapid, asa ca te sfatuiesc sa le trimiti si tu.

      Ștergere
  22. Daca am fix 1000 de puncte ii pot converti in bani sau trebuie sa am 1000 si ceva? Daca DA, cum se procedeaza? Trebuie sa trimit mail la ei? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faci cererea de plata pe site si inainte iti completezi datele in profil.

      Ștergere
  23. Daca te-ai inscris si dupa o perioada decizi sa renunti, cum se procedeaza?

    RăspundețiȘtergere
  24. ce trebuie sa completez la profil rubrica Branch :-s ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orasul in care are sediu filiala bancii unde ti-ai deschis cardul.

      Ștergere
  25. Salut! Si eu, in 2 ani, am cerut de doua ori plata. Si au platit!

    RăspundețiȘtergere
  26. Sal si eu am cont la ei, am cerut pkata in dec 2014 si au intrat banii pe 5 ian 2015... Ce am facut cu ei ? Ink ii am pe card :)) astept dondaje noi , mai strang 10 euro intr- un an :))) ideea e k m-au platit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am 9 eoro in cont si mai astept un sondaj ca sa-i scot :)).

      Ștergere
  27. Eu am facut 1000 puncte, dar am o retinere sa trimit CNP-UL. Stie cineva de ce se cere?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am trimis cnp-ul, au venit si banii saptamana trecuta,vreo 50 lei cred, aveam putin peste 10 euro. m-am mirat ca chiar i-au trimis pt ca a trecut o luna de cand am cerut sa m-i dea.

      Ștergere
  28. oare se acorda puncte si daca inviti prieteni?

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua,

    Am fost anuntata pe mail:" Ne face placere sa va anuntam ca sunteti fericitul castigator al unuia dintre cele 3 cupoane eMAG in valoare de 100 de lei fiecare puse in joc la extragerile pentru tombola campaniei „Servicii utilizate in Romania, Valul 5”." Imi cer cnp-ul si alte date.
    Este in regula sa le trimit ? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  30. eu am cerut plata in februarie si nu am primit bani nici azi ciudat este ca nici nu mai pot sa imi accesez acontul

    RăspundețiȘtergere
  31. eu am renuntat la ei, mi-at sters punctele, nu mi-au mai raspuns, am terminat-o cu ei :(.

    RăspundețiȘtergere
  32. cum pot scoate banii din cont ????

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu din 2012 pana in aug 2021 am acumulat 2600 pct 🙃 pe care i -am solicitat ...sa vedem ce va fi .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader