Treceți la conținutul principal

Balsam protector Tender Care Blackcurrant - review

  Hello! Cine nu stie despre existenta celebrei cutiute cu minuni de la Oriflame? Mai toata lumea a citit/auzit sau chiar a detinut una.

  Eu am avut acum cativa ani (vreo 5)  varianta cu caramel si mi-a placut mult. Cand am primit-o pe cea cu coacaze negre, mai sa sar intr-un picior pentru ca ma tenta tare, insa aveam destule produse in stoc.

 Si aceasta cutiuta a fost in editie limitata, insa ca textura si efecte seamana foarte bine cu cea pe care am avut-o initial si banuiesc ca toate sunt similare.

  Pretul standard este de 17 lei si fiecare recipient contine 15 ml de balsam, asa ca raportul pret-cantitate mi se pare chiar bun. Teoretic, acest produs se poate folosi pe orice portiune cu pielea uscata sau aspra: buze, coate, talpi, genunchi etc. Eu, recunosc, il folosesc constant doar pe buze, pentru ca las lotiunile de corp sa se ocupe de hranirea si hidratarea altor zone.

  Cutiuta aceasta era dragalasa din start, insa noua nuanta parca o complimenteaza si mai bine. Am deschis-o rapid si... era sa lesin de placere! Cum imi plac mirosurile acrisoare, fructate, sansele sa nu-mi placa erau minore. Dar nu ma asteptam sa-mi placa chiar atat de mult! E atat de aromat! Pe mine m-a dus cu gandul la afine, insa e adevarat ca si coacazele negre au ceva in comun cu primele, nu-i asa? :)

  Textura este de balsam mai light, care se topeste rapid in contactul cu buzele si le hidrateaza pentru mult timp. Nu este lipicios si se simte foarte usor, aproape la fel de usor ca si apa. Se consuma ceva mai repede decat alte lipbalm-uri, insa, avand in vedere ca are 15 ml, tot o sa tina o perioada destul de lunga.

  Imi place, o folosesc cu placere in continuare si chiar as vrea ca Oriflame sa mai scoata Tender Care cu alte arome fructate, pentru ca am observat ca pana acum s-a axat pe alt gen de miros.

  E adevarat, exista pareri ca o cutiuta nu e atat de igienica si e putin mai dificil de folosit, insa pe mine nu ma deranjeaza prea tare, mai ales ca arata adorabil. De la mine are nota 9,5! Merita!



Kissez!

Comentarii

  1. si eu o am, dar ca textura mi se pare mult mai lejera decat cele de dinainte, eu chiar am fost dezamagita, rezista foarte putin pe buze, lasa senzatia aia de vaselina ieftina, nu stiu, cele din anii trecuti erau chiar ok...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cand am incercat-o pe cea cu caramel trebuie sa recunosc ca am fost multumita ca e lejera, asa ca pt mine asta e un plus.

      Ștergere
  2. o am in varianta veche si o iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am pus deja ochii pe Tender Care si in C5 sper sa-mi iau doua :)
    Din pacate nu o au pe cea cu coacaze, doar coconut, almond si multifunctional.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate o prinzi la vreo lichidare de stoc, desi sunt slabe sanse...

      Ștergere
  4. Ma crezi ca de cel putin 5 ani vreau cutiuta cu minuni in varianta originala? Pe urma am mai vazut si alte versiuni si am tot vrut dar de luat nu am luat!Acum iar mi-ai adus aminte de ea!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred pentru ca si eu patesc des sa vreau ceva si sa n-apuc sa cumpar :)).

      Ștergere
  5. Am si eu una, am si eu una! Mi place...:D

    Kisses, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Cea cu caramel am avut-o si eu, mai demult! Din pacate nu m-a prea impresionat. Nu am folosit-o decat pe buze, dar nu prea am vazut cine stie ce efecte :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie-mi plac texturile lejere si probabil de aceea sunt asa multumita :).

      Ștergere
  7. Nice, eu am oferit-o cadou cuiva si chiar nu stiu cum se simte pe piele/buze.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am avut cutiuta maro, acum o am pe cea rosie. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. am vazut aceste cutiute in brosurile de atunci, dar eu nu mi-am luat nici macar una.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am avut doar varianta clasica.. :D dar nu prea ma incanta ca trebuie sa bag degetul in cutiuta.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu pe cea clasica n-am apucat sub nicio forma s-o iau :)).

      Ștergere
  11. Am pus ochii pe ea de mult timp, dar inca nu am achizitionat-o. O vreau pentru ca e usor de purtat si poate fi folosita si pe coate (eu am o problema cu asta, iar lotiunile de corp nu o rezolva). Citind review-ul tau, m-ai facut si mai mult sa o vreau :)
    Te astept si pe la mine!
    www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa fie suficient de granitoare pentru coate, dar nu sunt chiar sigura ca face fata.

      :)

      Ștergere
  12. Si eu am avut o cutiuta, pe cea cu vanilie. ...dar a fost acum ceva vreme

    RăspundețiȘtergere
  13. Am avut-o pe cea clasica, in cutiuta roz. Nu mi-a placut din pacate... de cate ori o aplicam pe buze, faceam buba. Dar de fiecare data. Imi trecea, mai stateam o vreme, iar ma dadeam cu ea ca poate poate nu o mai iesi, dar iesea din nou herpesul... asa ca am uitat de ea intr-un colt, pana am descoperit ca pe alte parti ale corpului are efect cicatrizant. O aplicam pe cosuri sau pe bubite si incepeau sa treaca. Nu mai tin minte daca am consumat-o, dar stiu sigur ca expirase cand am aruncat cutiuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte interesanta patania ta...

      Ștergere
    2. dana,faceai herpes pt ca ai contaminat cutiuta cu el.cand ai herpes nu trb sa folosesti nimic pe buze de ex ruj,pt ca transmiti virusul,astfel dupa ce iti trece herpesul si te dai cu produsul respectiv ,iti apare iar,logic. mai bine ca ai aruncat-o

      Ștergere
  14. Tine mult, eu o folosesc si pe cuticule, am una cu ciocolata care e la fel de apetisanta. Luna asta apare cu trandafir!

    RăspundețiȘtergere
  15. A aparut in C6 o cutie cadou de la Tender Care - editie limitata - cu 4 cutiute: nuca de cocos, vanilie, caramel si cirese. Abia astept sa le incerc! Sper doar sa mai fie pe stoc pana voi da eu comanda...:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla