Treceți la conținutul principal

Nutritic Intense La Roche Posay - review



  Hey! Astazi a venit vremea sa va povestesc despre o crema pe care ma bucur foarte mult ca am descoperit-o. Nu exagerez cu nimic cand folosesc cuvinte mari ca s-o laud si deja ati vazut-o in postarea cu favoritele lunii februarie. Si, pe bune! Cum sa n-o pun pe lista favoritelor cand ne intelegem atat de bine?

  Este a treia crema a brandului La Roche Posay pe care o incerc. Am fost multumita si de cele precedente, probabil va amintiti articolele in care am scris despre ele si in care au primit note foarte mari. Dupa o perioada in care m-am confruntat cu multe mofturi din partea tenului meu, am fost fericita cand am incercat prima crema La Roche Posay si am avut impresia ca e cea mai potrivita pentru mine. Apoi am incercat-o pe a doua si am avut aceeasi impresie. La a treia s-a intamplat miracolul: sunt si mai multumita. De altfel, nu credeam sa gasesc o crema care sa se potriveasca atat de bine nevoilor mele. Mereu imparteam nevoile intre hidratare si hranire si aveam impresia ca am nevoie de doua creme ca sa fiu complet multumita. Asta pana am descoperit Nutritic Intense. M-am hotarat s-o cumpar deoarece am avut chiar inainte Nutritic Intense Riche si textura acesteia era densa si avea puterea de hranire foarte mare. Intuiam ca Nutritic Intense va fi ceva mai fluida, dar ca va hrani exemplar. Din fericire, nu m-am inselat.

  Are 50 de ml, un tub simplu si care mie-mi place mult si costa putin peste 60 de lei. Promite o hranire profunda si nu contine parabeni.

  Asa cum va spuneam mai sus, intuitia mea a fost ok, iar aceasta crema este mai fluida si are o textura deosebit de placuta. Intra in doar cateva secunde in piele si am sentimentul ca patrunde adanc in straturi. Pielea arata imediat mult mai luminoasa, mai elastica, mai sanatoasa. Este o baza foarte buna de machiaj si nu este comedogena. Mirosul este subtil, foarte placut si se pastreaza putin pe ten. Catifelarea se mentine pe durata a 12 ore. Eu o folosesc atat dimineata cat si seara si, in sfarsit, sunt multumita. Am parte atat de hidratare, cat si de hranire. Uneori ma gandesc ca aceasta crema a fost special conceputa pentru mine, atat de bine mi se potriveste :). In plus, o folosesc fara probleme si in jurul ochilor. Chiar daca-i am sensibili, aceasta crema nu-i deranjeaza deloc.

  Gata, am laudat-o! Are 10 din partea mea. Acum poate o sa spun ceva ce o sa va mire: desi imi place enorm si stiu ca am s-o cumpar din nou la un moment dat, nu ma pot abtine sa nu incerc si alte produse La Roche Posay! Acest brand mi-a castigat increderea putin cate putin, asa ca sunt dispusa sa raman deschisa si sa incerc cat mai multe creme, bineinteles, potrivite tipului meu de ten :). Cat de curand o sa va arat pentru ce-am optat si sunt foarte curioasa, in final, care crema LRP va ramane preferata mea. Nu uitati ca gasiti multe produse La Roche Posay pe acest site, de acolo e si crema mea :).



Kissez!

Comentarii

  1. si eu am o crema LRP si imi place tare mult desi am pus-o un pic deoparte si testez alta acum. :D
    te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. suna foarte bine! si eu am un LRP in arsenal acum :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma inteleg bine cu produsele LRP. Eu sunt in extrema cealalta cu ten cu tendinte acneice (probleme de care aproape am scapat odata cu utilizarea zilnica a Effaclar Duo).
    Imi plac tare mult si produsele de make-up de la ei, am vorbit despre cateva pe blogul meu. Chiar planuiesc sa cumpar cat de curand mascara Respectissime, mi-a ramas gandul la el si n-am gasit niciun produs la fel de bun pana acum (pentru gusturile mele) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am doar vreun an jumate de cand am descoperit lrp si am facut si-o pauza destul de lunga intre prima testata si celelalte.

      dar acum vreau sa testez cat mai multe.

      Ștergere
  4. Nu am incercat-o pe aceasta, dar cum iubesc produsele LRP, nu ma indoiesc ca e buna. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am incercat mai multe produse in varianta mini, am vrut sa scriu si review, ma rog mai mult impresii dat fiind cantitatea mica, dar s-a pus praful"" in articolul din draft neterminat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate te incumeti sa termini review-ul :). mie mi-ar placea sa-l citesc.

      Ștergere
  6. Acum ma tenteaza si pe mine... Grav! ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu i-am ramas fidela fluidului Olay de peste 1 an, ma si mir ca ma inteleg asa bine cu el. Desi vara as vrea mai multa matifiere, el nici nu promite asta, trebuie sa caut ceva corespunzator.
    Ma bucur ca tu ti-ai gasit crema ideala. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, această firmă este foarte serioasă. Am început să folosesc produse de la ei la recomandarea dermatologului și am fost super mulțumită. Pe alocuri mai iau câteva mostre din farmacii pentru a testa și alte creme de la ei să văd cu care m-aș înțelege mai bine dar de fiecare dată sunt surprinsă și mi se potrivesc cu succes pe ten :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gasesti mostre in farmacii? eu n-am patit inca minunea :)).

      Ștergere
  9. Lovely post and review

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. mi-as dori sa incerc si eu aceasta crema.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  11. Creme nu am avut de la LRP, doar fond de ten am avut, dar te cred cand zici ca e buna pentru ca si eu am doar pareri pozitive despre acest brand, surorii mele ii place mult LRP :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla