Treceți la conținutul principal

Masca racoritoare cu extract de seminte moringa Avon Planet Spa - review

  Hello! Daca tot v-am povestit ieri despre un produs Avon, ce-ar fi sa adopt acelasi brand si pe ziua de astazi? M-am oprit asupra mastii pentru ten de la Planet Spa, fiindca este o masca cu efect de racorire si ce poate fi mai placut de atat in plina vara? Am luat-o foarte convenabil, doar 10 lei am platit pentru ea intr-o campanie trecuta si am stiut ca trebuie neaparat sa incerc acest produs. Nu numai ca imi plac mastile pentru ten, dar m-am si inteles cu cele de la Planet Spa. Curiozitatea era maxima!

  Mascuta vine intr-un ambalaj ce imi inspira racoare inca de la prima privire, are 75 de ml si se lauda cu un efect de racorire. Alt lucru pe care il aflam de pe ambalaj este ca are in compozitie extract de moringa. Acesta este un copac ce isi are originea in apropierea muntilor Himalaya in tari precum India, Pakistan, etc. si  a carui flori, frunze, fructe, radacini sunt folosite in tratarea si preventia multor boli. La noi nu e prea cunoscut acest copac minune, dar iata ca brand-urile de cosmetice ni-l aduc in atentie, cel putin pe partea de skin-care. In ceea ce priveste pielea, uleiul din seminte moringa ajuta la obtinerea unui ten frumos, catifelat, hranit. Chiar daca sunt perfect constienta ca Avon este un brand mass market, recunosc ca ma atrag promisiunile de pe cosmeticele lor ;).



  Buuuun! Am deschis produsul si am dat de un gel transparent-verzuliu pe care l-am intins pe tot tenul exceptand zona ochilor si cea apropiata buzelor. Se recomanda a se folosi o cantitate ceva mai mare, mentinerea pe ten pe durata a 10-15 minute iar la final stergerea cu un servetel, urmata de clatirea tenului cu apa calduta.


  Eu am folosit ba o cantitate mai mare asa cum se recomanda, ba una medie dupa care am clatit direct pielea si am sarit peste etapa servetelului. Mirosul este foarte revigorant, usor masculin dar care mie mi-a placut foarte mult. Masca nu se usuca pe ten, nu-si modifica culoarea ori consistenta. La inceput am avut senzatia ca ma pisca putin in jurul nasului, dupa care mi-am dat seama ca e vorba de acea senzatie de racoare promisa. Dupa vreo trei minute devine sesizabila si foarte placuta la temperaturi mai mari. Dupa ce-am indepartat-o de pe ten am constatat ca tenul mi-e mai neted si mai luminos, porii mai mici. Nu pot spune ca am simtit o hranire intensa, asa ca vad aceasta masca potrivita tuturor tenurilor. Plusurile ei sunt revitalizarea si netezirea tenului. Mie chiar mi-a placut, o sa ma tin in continuare de ea si va aparea in curand si la favoritele lunii. Unde mai pui ca pretul de 10 lei pentru o masca pe care o folosesti de minim doisprezece ori este super ok! Nota 9 din partea mea.




Kissez!




Comentarii

  1. Un nou produs interesant.
    Acum mi-am amintit ca n-am mai folosit de ceva vreme o masca. Rusinica... ;))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla