Treceți la conținutul principal

Fond de ten Joviale Ivatherm - review

  Hello! Am promis de mult timp acest review, insa am uitat complet de el pentru ca fondul de ten a expirat foarte repede :(.

  Vara trecuta imi doream neaparat o crema Ivatherm cu SPF, asa ca am cautat in magazinul lor online. Am avut norocul (?) sa gasesc o oferta foarte buna in care, la cumpararea cremei, primeam gratuit fondul de ten Ivatherm nuanta 01. Mi se parea mie prea frumos sa fie adevarat, insa am finalizat comanda. In pachet am descoperit un fond de ten care expira in cateva luni. Nu asta ar fi fost marea problema, ci faptul ca eram in iunie si urma sa ma bronzez. In final, am consumat din produs cam cat se vede si, fiind bun, am fost putin suparata ca nu l-am putut termina.


  Teoretic, pretul lui este de 71,3 lei pentru 30 de ml, insa deseori poate fi gasit la oferta :). Varianta mea avea SPF 15, dar vad ca factorul de protectie  a crescut la 25 pentru urmatoarele loturi. Textura nu este chiar atat de fluida cum ma asteptam, are o consistenta medie. Orice crema hidratanta as fi folosit ca baza de machiaj, acest fond de ten s-a asezat foarte bine. Pentru a-l intinde perfect aveam nevoie doar de cateva zeci de secunde, iar apoi pielea arata mult-mult mai bine. Puterea de acoperire este una medie: reuseste sa ascunda mici probleme si sa estompeze altele mai pronuntate. Acest fond de ten nu incarca deloc pielea, nici nu se simte ca e aplicat si arata foarte natural. Nu este comedogen si nu oxideaza nici dupa ore bune. Se transfera putin, dar nu mi se pare nimic grav :).

  Ambalajul este foarte util, mai ales ca pompita dozeaza bine. Pentru o aplicare foloseam o singura pompita. Indepartarea lui este foarte usoara indiferent ce demachiant am folosit :).

  Mi-a placut si iau in calcul cumpararea lui si folosirea timp de 12 luni a produsului :)). Nota 9,5.



Si acum, anunturi:

- Miniprix a adus colectii noi si are 20% reducere la articolele de culoare rosie :).
- Elefant ofera doua carti cadou la orice comanda
- Kurtmann a ridicat reducerile pana la 70%
- Libris are reduceri de minim 25%

  Happy V day!!! :))




Kissez!

Comentarii

  1. Si eu cred ca e un fond de ten bun. Acum nu mai am niciunul, insa daca prind vreo oferta, il cumpar din nou. Sticluta cu pompita de la cel terminat, am curatat-o si am umplut-o cu un alt fdt care nu avea pompita :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm.. chiar pare interesant.. mai ales ca nu se observa tare cand e aplicat.. :) deocamdata mi-am facut un stoc destul de maricel de fonduri de ten dar pentru viitor o sa il iau in considerare. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa se intampla de fiecare data cu ofertele. :D
    Pacat ca n-ai apucat sa-l termini. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-a placut acest fond de ten, dar am observat ca pe parcursul duratei lui de viata a inceput sa capate un miros mai ciudat si nu l-am mai folosit si de atunci nu l-am mai cumparat :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi se pare ca are acel miros chiar de la inceput. nu-mi place nici mie, insa am trecut peste :).

      Ștergere
  5. E foarte tentant. Consistenta sa ma face sa-l aduag pe wishlist. ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu l-am avut, dar merita incercat. avand in vedere pretul lui, trebuie sa fie un produs bun.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  7. am avut și eu o mostră acum ceva timp și mi-a plăcut enorm cu se așeza pe tenul meu.
    totuși per ansamblu, eu consider că ai fost norocoasă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am prea fost, pentru ca produsul principal luat la oferta, crema cu fps nu mi-a placut deloc.

      Ștergere
  8. great review

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. nu am incercat FD, era chiar super fain sa aiba termen de valabilitate mare :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu l-am incercat, dar se afla pe lista mea de mult timp :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla