Treceți la conținutul principal

New stuff - comanda Kurtmann :)

  Neata! Asa cum v-am promis, astazi va arat cea mai recenta comanda Kurtmann. Stiti voi deja ca eu in plina iarna imi cumpar rochite de plaja, asa ca, odata cu acest timp calduros care imi aduce aminte de aprilie (!), am decis ca-i timpul pentru o pereche de ghetute :)).

  Le-am ochit de mai mult timp, dar pana acum am avut alte prioritati. Totusi, a venit si vremea sa le adaug in colectia mea si va spun sincer ca-mi plac foarte mult :). Eu inclin spre cizme mai lungi, asa ca perechea asta reprezinta pentru mine o noutate. Sunt marca Tally Weijl si inca le puteti gasi pe site la pretul de 55 de lei. La prima vedere le simt confortabile si calduroase :).

   Urmatorul produs care m-a strigat pe nume a fost aceasta esarfa, tot de la Tally Weijl, in nuante cu adevarat primavaratice. A costat doar 10 lei, pretul de pe eticheta fiind 8 euro.
 Mi-am luat si doua seturi de bratari de la Terranova, fiecare set avand un pret de aproximativ 6 lei, iar pe eticheta 8 euro.
  Pe final, am ales si o pereche de sosete cu balene, mi s-au parut mult prea amuzante sa le las altcuiva :)). Din pacate, ele nu se mai afla acum pe stoc.

  Voua ce va place de pe Kurtmann? ;)



Kissez!

Comentarii

  1. tare dragute ghetutele, iar esarfa arata super bine. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase lucruri ! Sa le porti sanatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. de mult nu am mai pus comanda la ei,cred ca va urma una :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Love your boots :)

    Check out my new post Here!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie imi plac cizmele inalte, am o pereche care depaseste putin genunchiul, sunt din piele si de culoare neagra. acum caut cizme la fel de inalte, dar sa fie albe complet.
    sa le porti sanatoasa!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  6. ghetutele sunt din piele? si eu as fi vrut ceva de genul, dar cred ca e cam tarziu ca sa imi caut acum.
    la anul :)
    sa le porti cu placere pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte simpatice ghetuțele și eșarfa.
    Să le porți cu drag pe toate!
    Îmi plac multe de pe kurtmann, cred că voi plasa și eu o nouă comandă curând. Doar să-mi fac timp să răsfoiesc bine toate secțiunile, n-am mai analizat de mult site-ul și-au adăugat destul de multe lucruri noi din câte am văzut.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ahh, ce mi-mi plac zanganelele de bratari! Si nuantele esarfei! Si sosetele sunt funny! Pe toate sa le porti sanatoasa, draga mea!

    Kurtmann...big like! :)
    Eu mi-am luat o jacheta din denim, un pulover finut si o bluzita cu dungi alb-negru (am o poza pe Fb purtand-o, la scoala - poate ai vazut-o)!

    Puppp!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut si eu o comanda la ei in trecut si mi-au placut produsele. Sunt de calitate iar preturile prietenoase.
    Imi plac achizitiile tale...sa le porti cu placere.

    Pupicei :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le rupi cu placere! Glumesc. Asa-mi spunea bunicul meu cand imi cumparam ceva. :))
    Ce dragute-s ghetutele! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Să te bucuri sănătoasă de toate, Alina! Eşarfa îmi place tare, tare mult ♥.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac tare mult ghetutele cumparate. Par foarte confortabile.
    Sa le porti pe toate cu drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :). in cei cativa pasi facuti prin casa mi-au lasat impresia ca sunt confortabile ;).

      Ștergere
  13. Sa le porti cu placere.:)
    Ghetutele sunt foarte simpatice. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa le porti cu placere, draga mea!

    Si mie imi plac produsele de pe Kurtmann, sunt accesibile si de calitate.
    O saptamana minunata!
    Catalina

    http://ebonyvintage.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :).

      initial dorisem botinele negre pe care le-ai luat tu, dar parca nu stiam la ce sa le asortez :).

      Ștergere
  15. ce chestii faine ti-ai luat :)
    Esarfa imi place tare mult, sa le porti cu mare placere pe toate :) :X

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu stiu cum se face ca atunci cand intru pe site, eu nu-mi gasesc nimic si cand vad in blogosfera cumparaturi de pe site, imi plac produsele ce le vad. Esarfa e superba iar botinele sunt foarte dragalase. Sa le folosesti cu multa placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frustrarea asta o aveam eu cu second hand-urile! :)) vedeam lucruri superbe si cand mergeam eu gaseam numai carpe. dar sa stii ca din noiembrie anul trecut situatia s-a schimbat si-am gasit haine perfecte, noi la preturi hilare! mi-am luat deja vreo 8-9 hainute si-s tare mandra de ele :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla