Treceți la conținutul principal

Lapte demachiant Mixa - review



   Hello! Cand am pus ultima comanda Aoro, aveam nevoie neaparata si de un demachiant. Multitudinea produselor de pe site m-a bulversat putin si la fiecare 5 minute atentia mi-era atrasa de alt produs. Am incercat sa fac o lista cu cele care ma tenteaza foarte tare si tot am ramas cu o insiruire destul de lunga. Pana la urma, am ales Mixa, special conceput pentru pielea uscata. Raportul cantitate-pret mi s-a parut ok, iar apoi am cautat cateva informatii despre acest brand si m-am convins ca-l vreau. Aceasta firma este franceza si se afla pe piata din 1924, asa ca are ceva traditie in spate. Produsele sunt concepute sub atentia unui personal medical si, consultand lista de ingrediente am vazut ca are in compozitie ulei de migdale. Gamele lor cuprind produse de ingrijire pentru ten, corp, maini cu protectie solara, dar si pentru bebelusi. O multitudine de produse, care de care mai interesante. Din pacate, la noi in tara ele nu sunt disponibile decat prin intermediul Aoro, dar e bine ca la ei gasim multe dintre produsele Mixa.

 Pe site il gasiti cu 25 de lei. Are 200 de ml si un ambalaj foarte dragut, care se manevreaza si se depoziteaza usor. Din poza aveam impresia ca recipientul e mai bondocel, insa, in realitate, este destul de plat si il pot inghesui pe noptiera mea fara probleme. In plus, are o pompita care faciliteaza utilizarea si care dozeaza in mod optim. Este valabil sase luni de la deschiderea recipientului.

  Intr-adevar, textura sa este de lapte demachiant. Cu toate acestea, nu se consuma rapid si il folosesc foarte usor. In trecut nu-mi inspirau prea multa incredere produsele special concepute pentru tenul uscat si sensibil pentru ca imi pareau prea blande si indepartarea machiajului era anevoiasa. In plus, fapul ca-mi frecam tenul cu multe dischete demachiante avea drept consecinta iritarea usoara a tenului si senzatie de disconfort. Din acest motiv am incercat deseori demachiante care nu erau destinate tipului meu de ten, insa unele eau fost prea puternice pentru mine.

  Laptele demachiant Mixa isi face, insa, foarte bine treaba. Indeparteaza tot machiajul, ba chiar l-am folosit si pentru inlaturarea rimelului si am fost multumita. Desi am ochii sensibili, el nu mi-a provocat nicio neplacere si am avut impresia ca demachierea a fost blanda. Tenul imi ramane proaspat si perfect curatat. Aroma demachiantului este placuta, florala, nu foarte subtila.

  Pompita dozeaza foarte bine si este solid lucrata, asa ca nu ma tem sa cedeze. De cate ori folosesc acest produs am nevoie de o cantitate medie de produs, insa imi si place sa ma demachiez temeinic. Teoretic, dupa utilizarea lui nu este nevoie sa clatire, insa eu nu sar peste acest pas, stiind ca tenul meu se revolta din aproape orice.

  Concluzia e ca imi place, nu regret deloc achizitia facuta si-l folosesc cu drag in continuare. Nota 9. In plus, faptul ca relatia mea cu Mixa a inceput cu dreptul, ma face sa imi doresc si alte produse si probabil cat de curand voi adauga unul la colectia mea :).

Voi ati incercat brandul Mixa?



Kissez!

Comentarii

  1. mi se pare foarte interesant, desi de o perioada prefer servetelele demachiante si apele micelare... dar cine stie, poate ca ma voi intoarce si la un lapte demachiant. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu mai folossec servetele, dar la ochi intotdeauna demachiant lichid :).

      Ștergere
  2. Nu am folosit niciun produs al brandului Mixa dar ma tenteaza, recunosc.
    Cate tentatii... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai facut curioasa cu brandul asta.
    Imi place cum arata recipientul, are o culoare foarte placuta, primavaratica, parca te imbie sa-l folosesti .
    Spor la demachait :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai auzit de brandul asta dar pare interesant din descrierile tale. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am incercat niciun produs de la ei pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-mi sunt cunoscute produsele Mixa insa... never say never! :)
    Vorba ta, timp este - n-au intrat zilele-n sac!

    Pupici, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. lovely post

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu am avut nimic de la ei. sa il folosesti cu drag in continuare!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  9. GREAT POST :) your blog is always so fun and inspiring.

    Check out my new post ...designer brands with up to 70% discount :)

    Have a wonderful weekend dear.

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    RăspundețiȘtergere
  10. sa-l folosesti cu placere. si eu cand intru pe site-ul aoro, ma pierd printre produse :)) :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla