Treceți la conținutul principal

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.


  Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.


  Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii si tenul arata tern, uscat si, spre disperarea mea, mi-au aparut puncte negre. Am oprit folosirea pentru ca n-am fost multumita deloc :(. Desi ar fi trebuit sa-mi calmeze tenul, la mine tinea de uscat ce era. Nota mea e 2.



Kissez!

Comentarii

  1. Am crezut ca macar pentru ten uscat aceasta crema e buna. Am luat-o si eu de vreo 2-3 ori, dar e foarte grasa pt mine, o folseam in jurul ochilor, dar nu-mi amintesc sa fi facut minuni... Oricumnu am reusit sa o folosesc niciodata pe toata pentru ca expira repede.
    Si cate pareri pozitive am citit acum cativa ani pe forumuri....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am citit 1000 de paeri bune, insa am mai spus ca eu nu ma prea inteleg cu produsele mult laudate si iata ca ma lovesc de aceeasi cehstie din nou...

      Ștergere
  2. Auch! mie mi=a placut - nu de 10, ce e drept, dar nici 2.. foloseste-o ca si crema de maini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am pasat-o mamei, o mai foloseste pe post de crema de noapte.

      Ștergere
  3. Eu am fost multumita de ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai super noroc: ingredientele-s ok, pretul mai mult decat ok.

      Ștergere
  4. Pacat! Si eu vreau sa incerc cate ceva de la ei, m-au convins cu produsele pentru par!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mentionez ca nu am incercat nici un produs pentru ten de la Complex Apicol insa imi pare rau ca nu ti-a fost ok. Bine ca ai fost inspirata si ai luat o varianta mini.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am incercat aceste creme desi le-am vazut de multe ori prin farmacii... :)
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-am vazut si in dm luni! :)

      Ștergere
    2. e bine de stiut ca le gasesc in DM pentru ca eram in cautarea samponului Floral si nu stiam de unde sa il iau.. :d ca nu vreau sa dau comanda pe net.. :D

      Ștergere
  7. Se pare ca nu ti se potriveste. Pentru mine este perfecta si o prefer in locul multor altor crema. Numai bien

    RăspundețiȘtergere
  8. pfff..nasol :(
    Nu te-ai asteptat la asta . Poate o sa fie buna pt cineva :)
    :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am demontat mitul ca daca un produs e bine formulat e si benefic :)). trist pentru mine..

      Ștergere
  9. din pacate, pana gasim produsul potrivit tenului nostru suntem dispuse sa tot incercam creme peste creme chiar daca uneori riscam si ne trezim cu fata plina de bubite sau in cel mai rau caz cu ea arsa pe o portiune mica de piele... mie mi s-a intamplat...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare tare rau ca nu iti place, eu o ador atunci cand tenul meu se usuca, pentu mine functioneaza foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am folosit doar Crema de fata din gama Apidermaliv...prea grasa pentru tenul meu, aspect lucios...miros puternic. In fine, acum o foloseste sotul meu dupa barbierit. Ii place.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu cunosc crema asta, dar recent am descoperit crema pentru conturul ochilor Apidava si este minunata. Chiar daca am tenul cu tendinte de ingrasare, o folosesc uneori seara pentru masajul fetei si nu lasa deloc urme uleioase. Este finuta, miroase delicat si se absoarbe repede in piele. Poate o incerci si tu daca ai ocazia :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu știu un băiat care folosește Apidermin de când era mic. Are un ten superb, la 30 de ani, foarte luminos. Am încercat și eu crema dar am fost dezamăgită de ea. Mi s-a părut uleioasă din cauza acelei pelicule. Și am folosit-o seara, ziua sigur m-aș fi spălat la 5 minute după aplicare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. altii nu fac eforturi sau fac eforturi minime pentru un ten frumos :(((.

      Ștergere
  14. Am incercat o crema ieftina cu Q10 si, aplicata pe tenul meu uscat, am simtit ca l-a inmuiat. Din pacate, cele cateva creme Nivea au fost fara rezultat (ca sa nu spun dezamagitor de slabe), iar acum am dat cu Apidermin. Prima impresie e ca m-am uns cu grasime cu fatza, nu simt nicio inmuiere a pielii sau vreo catifelare...

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,
    Eu am tenul mixt deshidratat. Observ ca si tu il ai deshidratat. Mi-ai putea recomanda o crema buna care sa fie si o buna baza de machiaj? Iti multumesc :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla