Treceți la conținutul principal

Crema de dus Cien Asia Inspiration - review

  Hello! Ma tin de promisiune si azi vin cu un mini-review. De cand mi-am cumparat acest produs nu ma pot dezlipi de el, asa ca merita o mica postare :).

  Il gasiti la Lidl, costa 4,5 lei, are 300 de ml si face parte dintr-o editie limitata. Textura este destul de densa, spala ireprosabil si nu usuca deloc pielea. Mirosul... Mirosul este fantastic! E o aroma mai subtila, o combinatie fresh-florala, iar eu detectez si o urma de ceai! E produsul perfect pentru primavara, pentru ca transmite o stare de optimism, de relaxare. Din partea mea are nota 10, sunt la un pas sa-mi mai cumpar unul de rezerva :). Am zis ca-l iubesc? :)) Il iubeeesc!


  Daca tot vorbeam de primavara, va doresc una speciala, asa cum sperati voi, cu multe reusite si inceputuri promitatoare! ;). Nu stiu cum se face ca si de 1 Martie eu primesc dulciuri :)), dar anul acesta am primit si un semi-martisor (asa numesc eu bratarile acestea) si sper sa-mi poarte noroc!


 Magazinele online au si ele oferta bune!

 La Miniprix pantofii au reduceri de pana la 80%!
 Kurtmann au stocuri noi cu iz de primavara. Eu am facut ieri o comanda, de abia astept sa vina :).
 Elefant au vouchere: reducere de 40% la carti, 20% reducere la jucarii si 30% la e-books :).



Kissez!

Comentarii

  1. Anul trecut au lansat mai multe editii speciale, poate e un semn ca in 2014 nu ne mai sar. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu bratarica la fel, la fel :) te pupic

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa ma uit dupa el, am vazut multe sortimente pe aici.
    E tare simpatica bratarica, sa o porti cu drag si sa te faca norocoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mdaa, cineva va fi trimis in Lidl! :P Deloc nu esti cuminte! :))

    Am primit si am oferit mai mult martisoare neconventionale - in ciuda faptului ca e o traditie pe care o consider cu-adevarat frumoasa!

    Pup, draga mea Alina! Primavara sa-ti fie frumoasa si insorita, din toate punctele de vedere!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))))))) pentru asta nu trebuie geanta frigorifica :))).

      multumesc la fel! :*

      Ștergere
  5. I love your Blog
    Would you like us to follow each other ?
    if yes, just follow me and let me know so i can follow you back

    www.shaunasharp.com

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am mai ajuns pe la Lidl pentru ca acum sunt in vacanta. dar de maine ma intorc la Constanta si sigur dau o tura si pe acolo. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai facut curioasa cu aceasta crema de dus, o voi cauta si eu!
    O primavara frumoasa si plina de impliniri , te pup!

    Camelia

    www.beautystory.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. la pretul asta.. merita!
    pupici, o primavara cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am mirosit si eu gelurile de dus ieri, dar n-am luat niciunul. Eram pe fuga si nu mi s-au parut prea fascinante. Insa la cat costa, merita, mai ales daca zici ca spala bine. God, iar imi fac stoc?! Abia am scapasem de ele :))
    Am primit si eu martisoare gen snur, am vreo 2 de anul asta :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi plac mult gelurile de dus de la cien, din pacate nu prea mai am drum pe la lidl in ultima perioada :)

    Si eu de obicei nu prea primesc martisoare :)) am primit flori si brose, tu ai macar un mini martisor care sa il porti cu drag

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul ca martisoarele nu se prea mai poarta, mai mult se admira :)).

      Ștergere
  11. cum am sis, trebuie sa-mi termin stocurile si sa cumpar noutati :)
    nu de alta, dar nu mai am unde sa le depozitez :))

    RăspundețiȘtergere
  12. imi plac gelurile de dus cu miresme de primavara, merita incercat!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai daca l-ai laudat atat, am mers si eu ieri si l-am cumparat, ba chiar l-am incercat aseara :)
    Cand l-am turnat in palma mi-am dat seama ca mirosul difera fata de cum l-am mirosit in sticla, in magazin. E un miros unisex l-as categorisi eu, interesant si intr-adevar ramane pe piele mult timp, lucru rar intanlit de mine la un gel de dus. Pare ca hidrateaza usor, oricum pielea nu ramane uscata.
    Per total imi place si ma bucur ca m-am bazat pe review-ul tau si mi l-am luat si eu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Hm... ma voi uita dupa acest gel de dus!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce alte feluri de gel de dus crema de la Cien ai mai incercat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am sectiunea de geluri de dus, acolo gasesti cam tot ce-am incercat.

      Ștergere
    2. Nu știi, e o ediție specială care se mai repetă din când în când, sau se găsesc chiar greu? M-ar cam tenta...

      Ștergere
    3. nu stiu ce sa-ti spun, de atunci n-am mai aparut. paote vor reveni.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla