Treceți la conținutul principal

New stuff - Kurtmann

  Hello! Iar am o comanda Kurtmann de aratat :). De data aceasta am comandat doar doua produse, dar imi plac la nebunie.

  Iar jeansi :)). Stiti ca am o pasiune pentru piesa asta vestimentara, pana si in casa ii port (evident, modele mai largi). De data aceasta am vrut jeansi negri. Am mai avut o pereche asemanatoare acum 2-3 ani si-mi subliniaza prea bine personalitatea. Am ales marca Stradivarius, numarul 34. Am preferat sa folosesc blitzul pentru poza ca sa fie evident modelul, insa nuanta este in realitatea mult mai intensa. Pretul real: 26 de euro. Pretul pe site: 65 de lei.


  De cateva saptamani ma uitam la accesoriile de pe site si mi-am dat seama ca am devenit obsedata de lantul cu inimioara. Si cu cheita, sa ne intelegem :). A fost 20 de lei si am prins ultima bucata de pe stoc. Arata chiar mai bine decat pe site, e atat de finut incat il declar accesoriul meu preferat :). Si e de la Tally Weijl, care cred ca va deveni marca mea favorita.





 Nu mai trebuie sa va spun ca site-ul Kurtmann e pe locul 1 cand vine vorba de shoppingul meu online, nu? :)) Daca v-am facut chef de cumparaturi, nu uitati ca si azi aveti transportul gratuit la comenzi de peste 90 de lei ;).



Kissez!




Comentarii

  1. Sunt misto jeansii!!!
    Brumarica se intoarce! :P

    Sa le porti cu drag, Alina!
    Acum astept cu si mai mare nerabdare coletul de maine! :)) Eu am o rochie si o curelusa; fiecare cu piticii sai, deh! :P

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brumarica se intoarce, e cu susul in jos :)) mai tii minte reclama la sprite? :))

      mersi.

      piticii trebuie alimentati :)).

      Ștergere
  2. Super cumpărături. Să le porti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le porti sanatoasa!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am luat și eu jeanși negri de curând. Îmi plac blugii negri, îi poți purta oricând și nu duci grija că se pătează ori mai știu eu ce. E fain tare colierul. Ai și inima, dar și cheia inimii :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le porti cu multa placere!
    Imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu cumpar de la ei, este magazinul meu preferat!
    Foarte frumosi jeasi

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le porti cu drag! tu mereu gasesti ceva de luat de pe K.. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt super blugii, cam așa ceva caut și eu.
    Cred că am probleme cu ochii de nu văd ceva și pentru mine pe Kurtmann.:))
    Să le porți pe toate cu mult drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. jean look great!

    x Maria
    Have a look at my newest Outfitpost
    featuring my new smock dress and let me know what you think about it :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le folosesti cu placere! Lantisorul e preferatul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte dragute amandoua, dar blugii imi plac mult. Nu am mai intrat demult pe site pentru ca eu nu prea am noroc sa gasesc ce vreau, niciodata nu era marimea mea :P Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa le porti sanatoasa!Si eu am avut numai experiente placute cu cei de la Kurtmann.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa te bucuri de noutati.
    Jeansii arata demential. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa te bucuri de ele! Imi place lantisorul, e tare dragut! PUP!

    RăspundețiȘtergere
  15. sa le folosesti cu placere. arata foarte bine lantisorul iar cu pantalonii as vrea sa te vad imbracata.. sa imi fac o idee mai buna. :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :).

      cam greu sa gasesc e cineva dornic sa ma pozeze, dar am sa incerc sa tin minte :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla