Treceți la conținutul principal

Omnia Green Jade Bvlgari EDT - review



    Neata! Deoarece v-am mai povestit ocazional despre Green Jade, m-am gandit la cititoarele fidele care mai mult ca sigur ca au memorat deja involuntar exclamatiile mele incantate, asa ca postarea de astazi este un mix: cateva dintre parerile mele, o intamplare penibila, dar usor hazlie si, la final, review-ul. Si nu, n-am sa mai laud inca o data sticluta adorabila :)).



  Stiu ca am socat ceva lume cand am zis ca am pe lista peste 300 de parfumuri. Tare ma tem ca daca incep sa le numar, trec lejer si de baremul acesta. Eu sunt de genul asta: Vai!!! Parfum nou la casa X! Auuu! Am vazut in revista Y varianta de vara a parfumului Z! Yuppy! Sunt reduceri! Interesant! Nu stiam de parfumul asta!

  Si exclamatiile astea nu se intampla ocazional, ci vin la cel mult trei zile! Pe bune, m-as imbalsama in parfum si parca v-am spus: cand o fi sa mor, o sa las in testament sa nu fiu bagata in sicriu pana nu sunt parfumata :)). Daca nu ies neparfumata din casa pana la paine, garantat n-as vrea sa se intample dezastrul chiar pe ultimul drum! Numai o pasionata ma poate intelege, deci n-am pretentii de la toata lumea.

  Lasand glumele deoparte, chiar ador parfumurile si, nu stiu cum se face, tot spre cele high-end ma orientez. Imi par parfumuri complexe, fara iz de alcool, fara impresia aceea ca e o aroma neterminata. Nu ma prea inteleg cu replicile si sincera sa fiu nu inteleg urmatoarea chestiune, dar pe care am intalnit-o foarte des si pe bloguri, site-uri cu parfumuri, mediul offline: se da un parfum-replica iar descrierea care vine cu el suna cam asa “E identic cu originalul, doar ca e diluat si persista mai putin”.

  Chiar nu vreau sa fac pe cineva sa se simta prost, departe de mine orice tendinta malitioasa pe ziua de azi, dar eu chiar nu pot intelege si nu as putea sa pun un egal intre original si-o copie diluata. Daca e diluat, proprietatile sale se modifica, e clar ca a intervenit ceva si l-a alterat. Persistenta slaba e cel mai des un semn ca parfumul respectiv nu e de prea buna calitate. E ca si cum compar un vin cu un buchet remarcabil cu un deget de vin bagat intr-un pahar cu apa. Izul o fi acelasi, insa impresia finala e mult diferita.

  Cu toate acestea, uneori am folosit si replici, unele au fost chiar ok, dar multe care sunt laudate mie mi-au facut foarte rau: dureri de cap, stare de greata, de lesin. Nu pot uita momentul cand, acum vreo 9 ani, mi-am luat o copie de Amor Amor de la Cacharel, ca n-aveam bani de original. Initial a mirosit destul de ok, mai apoi s-a imputit (alt cuvant chiar nu gasesc) atat de rau si intr-un mod atat de iesit din comun, incat mai apoi recunosteam si pe strada la alte fete izul acela de replica de la firma X. Apa aia suplimentara din componenta care dilueaza si strica aroma initiala ma termina. Stiu ca unele ma vor considera snoaba, insa pe mine ma deranjeaza foarte tare. Si nu ca ma deranjeaza la modul ca n-am chef sa miros asa ceva, ci ca imi fac rau fizic. E adevarat, ficatul meu e sensibil de multa vreme, asa ca puteti sa considerati ca ficatul meu e snob, nu eu :)).

  Din cauza asta am avut si o intamplare cam nefericita cu o prietena care era foarte tzantzosa ca-si luase o replica de la Thierry Mugler. Eram si in masina ei – eu am rau de miscare. Si ea imi tot flutura mana pe la nas sa vad si eu ce grozav e parfumul! In plus, prietena asta a mea, fiind asa de entuziasmata de achizitie, turnase niscaiva potiune pe ea, nu se incurcase la dozare!


   Ei bine, ficatul meu s-a revoltat asa de rau, incat am avut involuntar un spasm muscular al fetei – pe scurt m-am strambat ingrozitor! Si-am zis ca nu mai ajung intrega la destinatie. Noroc ca amica mea n-a vazut figura mea schimonosita pentru ca era atenta la drum! Ce-a urmat? Mi s-a facut rau, am oprit masina, am coborat, am inspirat, am expirat si-am mintit fara preget: Nu stiu de la ce mi s-a facut rau! Mi-a parut rau sa-i spun ce patisem, pentru ca n-as fi vrut sa se simta jignita. Nu-mi sta in fire sa jignesc gratuit, mai ales cand vad un om incantat de ce si-a luat.
 

  Ce vreau eu de fapt sa spun? Pentru mine, parfumurile originale reprezinta un must-have. Si recunosc, nu-mi place sa le iau din parfumeriile fizice, pentru ca mi se par cam scumpe si-mi place sa fac economii daca pot, asa ca la iau din duty-free sau din magazine online. Si asa ajungem si la noua achizitie, Omnia Green Jade, despre care v-am mai povestit eu tangential, insa am vrut eu neaparat sa am un articol numit Omnia Green Jade- review!


  E o aroma de vara, pe baza de citrice, dar si usor florala. Baza e lemnoasa. E genul acela de parfum care ma face sa vreau sa merg sa descopar o padure, sa ma plimb nestingherita, sa stau in iarba, cu fata la soare, sa ma uit pe cer dupa nori, sa simt cum natura are efect benefic asupra psihicului meu! Logic, imi aduce aminte si de vacanta. Usor ciudat poate, dar daca am de ales, imi inspira mai mult muntele decat marea. Poate si din cauza ca e verde si ma duce cu gandul la multa vegetatie.  Si cu toate ca e tineresc, optimist, simpatic, fresh, are nota aceea de eleganta specifica casei Bvlgari si pe care am mai amintit-o in nenumarate ori. Clar, un favorit, persistenta e buna, asa ca-i dau 10 ;).




  In plus, in aceasta gama exista si alte produse, iar pe mine ma tenteaza cel mai tare lotiunea de corp deoarece ar prelungi persistenta parfumului si probabil este indeajuns de light incat sa fie perfecta in zilele calduroase.



Kissez!

Comentarii

  1. esti foarte simpatica atunci cand povestesti. :D:D

    inca un parfum de pus pe lista. Deocamdata ma bate gandul sa iau Roberto Cavalli - Serpentine.. l-ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ma consideri simpatica ;)).

      nu l-am incercat, dar ma batea gandul sa incerc o mostra :).

      Ștergere
    2. imi vine mie mostra azi si te anunt :D

      Ștergere
  2. Alina, eu te inteleg foarte bine in ceea ce spui, in ciuda faptului ca ficatul meu e in opozitie cu al tau. :))) In esensul ca tolerez foarte bine replicile Refan, ma inteleg excelent cu ele in orice moment - nu acelasi lucru se petrece cu parfumurile originale - acelea, in functie de sezon si de starea mea, ma pot face sa opresc masina sa ies la aer. :))))

    Despre Omnia Green Jade - numai de bine! Nu l-am avut ca original nicicand, dar e nelipsit din comenzile mele pe site-ul mentionat anterior. Sora mamei si-l lua intr-o vreme in varianta originala si-mi placea sa-l pufai cand ajungeam in vizita la ea!

    Pretul imi pare chiar ok pe Aoro si s-ar putea sa fie chiar o instigare postarea asta a ta! De ce nu ma mir oare? :P

    Pup, cu mult drag! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) tare asta.

      trebuie sa ti-l iei si in varianta originala. mai ales ca te-am instigat eu numai bine :)).

      Ștergere
  3. nu l-am incercat.. dar acum mi s-a pus pata pe doua pe care le am, vreau sa le termin!! m-am hotarat :)
    si pana nu dispar ele, nu cumpar nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant articolul! :D Eu am avut o singură replică a unui parfum Chanel și era atât de dulce de-mi venea greață de la el. Nu știu dacă așa era și originalul sau nu, eu oricum nu suport parfumurile foarte dulci, dar țin minte că a ajuns la gunoi aproape întreg.
    Am pus pe listă acest parfum... conform descrierii e pe placul meu! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Funny intamplarea. Eu am intalnit la un moment dat, la o persoana respectabila, un parfum care zau ca imi aducea aminte de... transpiratie! Initial ma gandeam ca omite etapa dusului, apoi m-am lamurit eu ca e defapt parfumul...
    Am intalnit la o colega un Bvlgari, care mirosea ATAT de bine, dar nici pana acum nu am aflat care :))! Of, of!
    Nici mie nu imi plac replicile, de niciun fel. De ce ar trebui sa imi iau replica la un parfum? Nu stie nimeni ca pe sticluta scrie Chanel sau mai stiu eu ce, si daca si mirosul e alterat si muult modificat, care e ideea? Asa imi iau un parfum mai accesibil si original, si nici nu risc sa provoc rau cuiva :)).
    Mie imi place sa citesc despre parfumuri pe blogul asta http://hertha.blogspot.ro/ . Cred ca il stii, dar vreau eu sa ma simt impacata :))!
    Sa folosesti cu drag noua achizitie :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am patit asa cu treselle de la avon. imi parea ca aduce pe anumite persoane a miros de transpiratie. si tot asa, era clar ca e parfumul, persoanele respective fiind curate.

      exact, asa gandesc si eu.


      sa stii ca nu citeam blogul, eu ma documentez pe fragrantica.

      multumesc.

      Ștergere
  6. Cred ca Omnia Jade mi-ar fi si mie pe plac:) daca e fresh sigur imi place.
    Tu chiar esti mare iubitoare de parfumuri, eu multa vreme le-am ocolit pentru ca nu le puteam suporta, imi faceau rau si anumite deodorante, nu numai parfumurile asa ca nici nu stiu foarte multe despre parfumuri, in mod clar nu stiu sa le descriu asa bine ca tine. Tu esti un NAS veritabil!
    Dar dupa cum descrii tu aici- aroma neterminata- asta e expresia ce caracterizeaza sprayul VS ce mi l-am luat si de care ti-am povestit :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, e un mare compliment pentru mine :).

      cred ca asta ti-ar placea.

      inteleg la ce te referi...ar fi interesant sa-ti iei o lotiune si sa tragem concluziile.

      Ștergere
  7. Te inteleg perfect cu parfumurile fake!!!Am patit-o si eu cu un Dolce&Gabbana replica.Mirosea bine la inceput,ca originalul,apoi devenea greu,scarbos.Dar eu tot am insistat cu el,asa ca mi s-a facut rau de la mirosul de alcool.
    O preitena a focut o iritatie de la o replica.
    Miroase bine parfumul,e exact pe gustul meu:fresh.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu degeaba sunt atat de ieftine replicile...

      da, e fresh :).

      Ștergere
  8. Nu am avut probleme si imi pare rau ca esti asa sensibila, nu e placut, consider ca cei ca mine sunt mai norocosi ca pot salva buzunarul cu toate cu mi-am mai cumparat de foarte multi ani un parfum vrac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul ca-mi face bine la psihic sa stiu ca m-am dat cu un parfum de firma, recunosc :)))). pe langa toate celelalte.

      Ștergere
  9. Eu mi-am comandat un parfum de pe onlineparfum.ro si am mari emotii pana saptamana viitoare cand ajunge. Nici nu ma pricep sa disting un fake de unul original, dar sper sa nu fie teapa. :D
    Si eu sunt sensibila la "mirosuri" si de aceea imi gasesc rar un parfum pe care sa-l pot suporta, mai ales daca are o aroma puternica.
    Multumim pentru review! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt curioasa, n-am luat nimic de pe site-ul asta.

      bagi codul pe checkfresh.com si afli de acolo :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla