Treceți la conținutul principal

Primer pentru ten Illuskin Oriflame - review

  Hello! Pana acum trebuie sa recunosc ca aplicam machiajul fara primer. Avand tenul uscat, machiajul imi rezista decent pe ten ore bune si nu ma prea stresez din aceasta cauza. Pe de alta parte, aveam impresia ca un primer pentru ten usuca pielea si eram convinsa ca este un produs indispensabil tenului gras si mixt, dar fara prea mare importanta pentru unul uscat. Ba mai citisem ca unele primere raman lipicioase pe ten si ideea asta aproape ca ma speria. Si iata ca m-am convins ca ma inselam amarnic. Folosind primerul Illuskin de la Oriflame, mi-au fost daramate toate miturile si pentru a mia oara mi-am dat seama ca nu-i bine sa ai reactii radicale in fata anumitor categorii de cosmetice.


  In primul rand, textura acestui primer este deosebit de placuta, cremoasa si satinata. Dupa cum se poate observa si din ambalaj, produsul este alb, insa in momentul in care e aplicat nu lase urme albe si se adapteaza nuantei pielii. Totusi, mi se pare ca stand la baza fondului de ten, ii deschide putin nuanta. Oricum, diferentele sunt mici. Sa va mai zic ca are si un miros usor, dar fresh care te trezeste oricat de buimaca ai fi?


  Eu aplic intai putina crema hidratanta si dupa vreo 20 de minute folosesc primerul. Il intind pur si simplu cu degetele si cantitatea pe care o folosesc este aproximativ aceeasi ca si la crema de zi. Imediat dupa aplicare pot observa ca textura pielii este imbunatatita. Estompeaza micile imperfectiuni, porii sunt micsorati, uniformizeaza nuanta tenului si ii ofera acel aspect dewy de ten perfect hidratat, luminos si sanatos. Nici urma sa-mi usuce tenul, ba din contra, imi da o senzatie de confort. Fondul de ten, blush-ul si bronzerul se aseaza atat de frumos pe aceasta baza si aspectul este foarte natural si de lunga durata.

  Ma mai temeam de un lucru: nu cumva primerul sa fie comedogen. Ma gandeam ca imi va obtura porii si ca ma voi trezi cu puncte negre dupa doar doua-trei utilizari, dar uite ca mi-a mai facut o surpriza placuta si n-am observat nimic de acest gen.


  Si hai sa ajungem si la partea cea mai interesanta: prelungeste acest primer rezistenta machiajului? DA! Si inca cum! In momentul in care ma demachiez nu-mi vine sa cred cat make-up ramane pe dischetele demachiante comparativ cu perioada cand nu foloseam primer. Cred ca mai bine de jumatate imi disparea de pe ten pana seara, dar cu Illuskin totul ramane la loc. Cu toate acestea, momentul demachierii e foarte simplu si nu trebuie sa insist ca sa indepartez ultimele ramasite de make-up.


  Daca nu va place sa va incarcati tenul cu prea mult machiaj si vreti doar uniformizare si putin retus, puteti purta primerul de unul singur, chiar are efect.


 N-am crezut sa spun asta despre vreun primer, dar acesta imi place tare mult si il voi consuma pana la ultima picatura. Sa fiu sincera, cand i-am vazut efectele, ma asteptam sa fie mai scump, insa pretul lui standard e de 22,9 lei pentru 30 de ml. Pe bune ca merita fiecare banut. Nu stiu cum s-ar comporta pe alte tipuri de ten, dar pe cel uscat, ca al meu, se manifesta super. Nota 10.




Kissez!

Comentarii

  1. Eu folosesc acum primer de la Gosh si imi place mult. Pe acesta nu l-am incercat inca, dar poate ii dau o sansa cand il termin pe cel actual. Ma bucur ca te-ai impacat bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu toate ca n-am o experienta prpopriu-zisa cu primerele, eu m-as incumeta sa-l recomand :)).

      Ștergere
  2. Aaaooleeeeu, ce mi-ai facut cu review-ul asta! Scurt pe doi: il vreau!!! Si mi-l voi lua! :)
    Kisseeees!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am gandit la tine cand l-am scris ;). sunt curioasa cum se manifesta pe tenul tau :).

      Ștergere
  3. Nici eu nu folosesc primer, dar parca tot imi sare in ochi de ceva timp... De data asta cred ca o sa-l comand. :)) Pupici!


    Http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum trebuie sa îl încerc și eu! Nici eu nu prea dădeam importanta primerului pentru ten, dar se pare ca ma înșelat. Îl vreau! (vorba Ildei) :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu ma dau in vant dupa primere dar zau ca m-ai tentat cu acesta... ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, poti pune o poza cu ingredientele primer-ului? Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate nu, fiindca ingredientele erau pe cutie si cutia e la gunoi deja.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla