Treceți la conținutul principal

Remembering Greece

Hey! Daca tot e duminica, vremea e faina si gandul imi zboara la destinatii trecute si viitoare, m-am gandit sa  impart cu voi cateva amintiri si poze din Grecia. A fost prima iesire din tara pentru mine, acum 5 ani, asa ca eram fascinata de tot ce vedeam :)). Va spun sincer ca pentru mine marea Egee nu se compara cu Marea Neagra. Albastrul acela pur si intens, caldura uscata si relieful din Grecia mi se par cu adevarat impresionante. Plus ca bronzul obtinut acolo a durat mult timp si a fost foarte puternic, comparativ cu cel de la marea noastra, care e pur si simplu pal.

Eu am fost in Paralia Katerini, o statiune despre care am auzit destule pareri negative, dar mie mi-a placut. Erau cateva chistoace pe nisip, insa la noi zboara ambalajele pe plaja. Pana la urma turistii sunt aceia care fac mizeria. Am stat la hotelul San Antonio, care a fost foarte curat, micul dejun a fost super ok. Pe plaja nu rezistam mai mult de 2 ore si jumatate, caldura pur si simplu ma molesea si ma hidratam in acel timp cu vreo 1,5 l de apa. Au o inghetata de-ti vine sa lesini langa ea, de buna ce e. In schimb, mie nu-mi place mancarea lor si nu-mi place uleiul de masline, mai ales ca-l folosesc in exces. Am avut un moment in care mi-a venit sa plang cand, la o braserie, dupa ce comandasem de vreo 20 de euro, am primit niste chestii ce inotau in ulei. Nu va povestesc cum am pescuit si cat am mancat. Am mancat si faimosul Gyros, facut cu carne de gaina cam batrana, asa ca am mestecat la el vreo ora...

Sa trecem la lucruri frumoase :). Am fost pe muntele Olimp si la Meteora. Primul loc m-a fascinat, am ajuns pana la Cada lui Zeus, unde se presupune ca acesta se imbaia. Alaturarea munte-mare te lasa fara glas cu peisajele sale. Si la Meteora a fost foarte frumos, insa am prins o zi super torida, care nu m-a lasat sa ma bucur la intensitate maxima. Am prins si ceva incendii, dar nu a fost nimic grav, incendiile la ei sunt lucruri obisnuite.

Mie mi se pare ca grecii nu stiu prea bien engleza, eu cel putin am intampinat probleme si cand mi-am cumparat un Sprite. In schimb, se pare ca stiu mai bine germana, ba chiar am fost luata drept nemtoaica :)). Si cu asta mi-am adus aminte ca in Cehia am fost luata drept localnica de mai multe ori :)).

Sper ca v-a placut aceasta micuta calatorie virtuala ;).

Kissez!

1. Ce frumos! Am fost si eu in mai multe locuri in Grecia si mi-a placut....mai ales insulele. Mie imi place uleiul de masline si salata greceasca.... in rest, intr-adevar, totul cam gras. Ce ma deranja ca la peste dadeau doar cartofi prajiti...nu aveau alternativa cu un cartof nature sau un orez... ori fish and chips, ori nimic. Offff mi-ai facut o pofta de vacanta....deocamdata eu sunt in stadiu de plan pt vacanta viitoare.

1. sa stii ca acum stateam si ma gandeam ce am primit eu ca si garnitura si ai dreptate, tot cartofi :)). pe mine nu m-a deranjat prea mult, dar e naspa pentru cine isi doreste altceva...

si eu sunt in mijlocul planurilor ;).

2. unde te gandesti sa mergi anul asta? iti recomand in Grecia insula Lefkada...Porto Katsiki beach....sau Kalamitsi beach...sunt de vis. Da un search in google si vei ramane wow :))

3. nu merg in Grecia ;). si nici in urmatorii ani nu cred sa ajung, mai am o multime de destinatii pe care vreau sa le bifez.
      nu vorbesc inainte de ele, din superstitie :).

2. Mi-e dor de Paralia!Eu am fost anul trecut si mi-a placut foarte mult :)

3. Ce frumos, de cand spun si eu ca o sa ajung acolo doar ca mereu am gasit o destinatie care m-a atras pe moment dar anul asta sper ca nu ma mai ispiteste nimic.

4. superbe acele locuri!
    daca o sa ajung vreo data in Grecia, vreau sa vizitez Atena. poate pentru ca si porecla iubitului meu este Tena!
    so: this is my Athens!
    Alina.

5. foarte frumos ai descris.. :D m-am si amuzat la pescuitul din ulei.. :))
    foarte frumoase pozele.. :D
    pupici!

6. Bine de știut că nu prea le au nici ei cu engleza. Eu de regula imi iau la mine un carnetel si daca e cazul le mai si desenez :)) Iar daca e vorba de un magazin, atunci arăt cu degetul ce vreau, altfel nu prea merge!
    Sunt superbe fotografiile și-mi fac un dor nebun de vacanță!

1. sa stii ca sunt multi care au zis ca s-au descurcat cu engleza, dar eu n-am patit asa...
      si eu le-am aratat, ba mi-am pus si pe tejghea si tot am intampinat probleme.

7. Foarte frumos suna Grecia! eu nu am fost niciodata pana acum, desi in Turcia mi-a intrat retea de la ei. Eram foarte aproape de granita :)
    Ai un tag de la mine!

1. in 2010 am ratat Turcia :((. sper sa ajung, desi acum nu ma mai atrage asa tare.

mersi :).

8. Am fost si eu la Paralia Katerni, dar sincer nu prea mi-a placut. Am vizitat si eu muntele Olimp si cada lui Zeus, cascada de acolo are debit maxim primavara atunci cand se topeste zapada de pe munte, in schimb a doua oara cand am fost in septembrie era secata. La meteora nu am ajuns si nici nu reprezinta un interes pentru mine. Cel mai mult mi-a placut orasul Salonic, chiar are un farmec aparte iar farul chiar merita vizitat. Mie imi place mancarea lor de mor, nu uleiul de masline in exces, dar am mancat o friptura de miel absolut dementiala. Oricum eu as mai vizita Grecia chiar daca am fost de doua ori pana acum.

9. Vreau si eu in Grecia, oriunde e soare si bine!

Esti invitata mea la acest tag: http://ananaghi.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

10. Superbe pozele. Ce frumos, ca au si munte si mare. Tare faza cu gaina:)). M-ai facut sa rad.

11. Da, da, ne-a placut!
    Cu drag am citit...mai ales ca Grecia este una dintre destinatiile aflate pe lungul wishlist de calatorii! Visez la apa marii de care se declara toti cuceriti!:)

Multumesc, Alina!
    Mai vreau postari de acest gen...:)

Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

1. pai sper ca la vara sa mai adaug postari de acest gen :)).

12. Te-am nominalizat pentru Versatile Blogger Award
    Pupici

13. foarte faina..si eu ador paralia katerini...am fost de 3 ori..dar m-as intorce in fiecare concediu..of ce amintiri mi-ai trezit....loveeeeeeeeee greece!

1. anul asta vreau sa descopar alte locuri, dar m-as intoarce si eu in Grecia.

14. Superb. Eu vreau sa merg in Santorini in Grecia, candva... Santorini si Istanbulul sunt primele pe lista mea de "to do candva". Desi ma simt foarte legata de Marea Neagra. O iubesc rau de tot!

1. eu zic sa incerci sa mergi, s-ar putea sa uiti de marea noastra :)).

2. Crezi tu ca se uita prima iubire? :)) O sa merg, dar nu anul asta. :D

3. se poate s-o uiti, sincer :)).

15. Excesul de ulei nu-mi place de orice fel. Unii pun ulei si la ciorba de pui unde carnea deja lasa grasime, asa ca o idee :)
    Imi place mancarea lor, facuta bine :)

16. si eu tot Paralia am ales , am stat la un hotel super misto .. mi-a placut :) si plaja era mai mult goala , dar mai bine asa , la noi nu ai loc sa-ti intinzi prosopul ..

1. Akti Muson? Am inteles ca-i fain.

Eu am nimerit mai full, oricum la 10 eu plecam de pe plaja :)).

17. Si eu tot in Paralia Katerini am stat si mi-a placut foarte mult. :)

18. imi pare rau ca ai fost dezamagita de mancarea lor, mie mi-a placut foarte mult mancarea si n-am nimerit nimic imbibat in ulei, peste la gratar, calamar la gratar, musaca cu vinete, costite la gratar etc totul a fost superdelicios.
    Plaja curata si cu nisip fin, apa curata si de o limpezime extraordinara, noua ne-a placut foarte mult.
    Noi am fost in Thasos si as reveni cu placere..

1. de ce sa-ti para rau?? :))

urasc musaca :)). si in plus am observat ca folosesc mult cimbru care pentru mine este o adevarata tortura.

2. pai pentru ca n-ai avut o experienta 100% placuta ;)
      ce gusturi diferite avem, mie imi place foarte mult musacaua, iar cimbrul e printre favorite :)

3. am inteles la ce te-ai referit :)).

19. Asta da priveliste, cat de frumos e! Vreau la mareeeeeeee!!!

20. Si eu am fost in Paralia Katerini si chiar imi amintesc cu placere vacanta petrecuta acolo

1. cred ca e una dintre cele mai vizitate statiuni grecesti, cel putin dpdv al romanilor :)).

2. Si eu si eu !!! Desi cam batranicioasa zona, n-am sa uit toata viata experienta asta, m-am intors cu mii de poze si zeci de filmulete facute acolo. Uhhh !

3. n-am perceput-o asa, sincer. cam 10-15% erau persoane mai in varsta, restul erau pe la celelalte statiuni din apropiere.

21. cine a zis?
    oricum cand il ai pe partenerul de viata langa tine, ce poate fii atat de departe?...
    Alina.

22. Superbe peisajele ! Eu nu am fost inca in Grecia, dar... o vad ca pe o viitoare locatie de concediu :-D :-*

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla