Treceți la conținutul principal

Daedalus Online - site-ul de sondaje alaturi de care faci bani usor

   Salutare! Inca din primii ani de blogging, mi-am dorit sa va aduc informatii utile si din alte sfere decat cea de beauty. V-am povestit impresii din calatorii, tot felul de intamplari din viata mea sau macar am incercat sa va distrez. Pe langa toate acestea, am abordat si subiecte mai serioase, cum ar fi cele despre site-urile de sondaje online. Mereu am fost de parere ca un ban cinstit nu strica, asa ca am promovat modalitatile in care putem impreuna sa castigam sume de bani, uneori mai micute, alteori mai importante. Constat ca parerile mele despre acest domeniu sunt citite in continuare si inca primesc mesaje private legate de ce am scris la un moment dat, asa ca m-am gandit sa dau un refresh. Astazi actualizez informatiile despre Daedalus fiindca au trecut zece ani de la primul articol.

 

 



  Daedalus este unul dintre cele mai longevive site-uri de sondaje si primul la care m-am inscris eu. Am fost incantata cand am vazut ca sondajele sunt remunerate, cand am cerut prima plata si cand am descoperit suma pe card. Pentru ca imi place foarte mult sa completez chestionare, activitatea mi se pare relaxanta si pot sa-mi dau cu parerea vizavi de multe subiecte. De multe ori am aflat despre lansarea unor produse cu mult inaintea celorlalti prin intermediul acestor sondaje, iar senzatia cand descoperi produsele pe rafturile magazinelor sau prin reclame si stii ca ai contribuit la aceste proiecte, este una foarte placuta.


  Am tendinta sa devin nostalgica amintindu-mi de faptul ca Daedalus face parte din viata mea de multa vreme. Anii au trecut, am crescut si eu, si Daedalus! E la fel de usor sa iti faci cont la ei pe site, sa completezi sondajele si sa faci cererea de plata decat in trecut. Site-ul a fost imbunatatit constant si, mai nou, platile se fac de doua ori pe luna.


  Fidelitatea e rasplatita! Cu cat te implici mai mult, cu atata ai mai mult de castigat, asa ca e bine sa fii pe faza si sa verifici ce sondaje sunt disponibile. Daca completezi cel putin 50% dintre sondajele primite, intri in clubul Gold, care, printre alte beneficii, iti ofera un bonus de 10% la fiecare retragere de bani, dar si posibilitatea de a participa la extragerile bianuale unde premiile sunt mini lingouri de aur. De asemenea, cu cat completezi mai multe sondaje, sansele de castig cresc deoarece te califici la tombola lunara unde exista cinci premii in valoare de 100 de lei.


  Daca te inscrii acum pe Daedalus Online, vei participa la tombola din ianuarie 2024 unde premiul in valoare de 2500 de lei este la alegere. Poti opta pentru un TV nou, un telefon, scoala de soferi sau altele. 


  Daca in 2013 nu exista o aplicatie, in zilele noastre este necesara. De curand a fost lansata varianta pentru iOS, iar varianta pentru Android a fost imbunatatita. Le gasiti in Google Play si AppStore.


  Concluzia este ca Daedalus Online au ramas seriosi de-a lungul vremii, dar s-au modernizat si ofera mai multe premii atractive, pe langa banii oferiti pentru completarea sondajelor. Eu ii recomand in continuare si va indemn sa fiti perseverenti din momentul in care va inscrieti la ei.


Kissez!

Comentarii

  1. Abia am aflat de sondajele platite. In cateva zile sau adunat 3,5 €, perseverez, mai ales ca am gasit la tine impresii serioase.
    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. important e sa completezi serios si sa te astepti la sume mici, dar constante :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader