Treceți la conținutul principal

Un altfel de top 5 pentru 2013

  Hey! Am vazut ca postarea de ieri a fost foarte citita, ceea ce ma bucura mult si azi vin cu un astfel de top. Azi vorbim despre carti. In primul rand, va anunt ca puteti descarca absolut gratuit o carte in format electronic. Folosind codul EBOOK30 va alegeti cu aceasta carte interesanta.


  Si acum sa trecem la obiectul principal al postarii. Eu citesc in jur de 65-100 de carti pe an. Cand adun 65 sunt foarte nemultumita si simt ca am irosit ultimele 365 de zile. Nu, nu stau ingropata in carti si nu-i singura pasiune. Stiu ca pentru unii pare mult, insa asa m-am obisnuit de ani buni si simt ca nu voi reusi sa citesc in viata asta nici 10% din cat imi doresc. De fapt, e foarte usor sa citesti. In medie, intr-o ora poti sa parcurgi aproximativ 40 de pagini tiparite pe coli mai maricele. Daca e o carte in format de buzunar poti ajunge la 60-65 de pagini pe ora. In plus, cu cat citesti mai mult, cu atat de antrenezi mai tare si le citesti mai repede.


  O carte medie are 300 de pagini. Ca s-o termini, ai nevoie intre 4,6 si 7,5 de ore. Daca citesti o ora pe zi, ajungi sa citesti cel putin 50 de carti pe an. O ora din 24??? vor exclama unii... Si cu toate astea oamenii pierd mult mai multe ore din diferite motive:
- barfirea cu patos a celor pe care-i cunosc (asta chiar ia mult timp, din cate-am observat)
- filme de duzina si emisiuni depasite care nu te imbogatesc cu absolut nimic
- intalniri cu persoane pe care nu le suporta si in care lumea prezenta afiseaza ranjete imobile
- statul degeaba ( util si el, insa in anumite limite)
- orice alta activitate nesatisfacatoare care necesita mai mult timp


  E greu pana incepi. Bine, sunt persoane carora pur si simplu nu le placa sa citeasca si se mai si mandresc cu asta de parca ar merita o medalie... Si acum sa trec la ce am remarcat anul acesta, ca incep sa devin prea caustica :)).


Locul 5 - Moartea lenta a Lucianei B.  de Guillermo Martinz despre care aveti mai multe detalii aici

Locul 4 - Memoriile unei gheise pe care, in sfarsit am reusit s-o citesc. Mi-am propus de cativa ani, dar imi tot scapa printre degete. Nu as putea-o numi capodopera, insa se citeste usor, e interesanta, te pune in legatura cu o cultura cu care nu ai tangenta.


Locul 3 - Jurnalul unui scandal de Zoe Heller, o carte controversata despre care am povestit in acest articol.


Locul 2 - Cele 39 de trepte de John Buchan. Interesanta, inteligenta si inovativa. Mi-a placut mult, te tine in priza.

Locul 1 - aici o sa trisez putin si o sa va spun ca m-a suprins placut Stefan Zweigh cu toate titlurile pe care le-am citit, insa, daca e sa spun repede cateva titluri, gandul ma duce la: 24 de ore din viata unei femei, Scrisoarea  unei necunoscute, Sah.  De multe ori nu sunt previzibile, sunt bine argumentate si ceva mai deosebite.



  Sper ca va plac alegerile mele sau ca, cel putin, v-am trezit putin interesul cu preferatele mele din 2013.


  Maine ne intalnim cu favoritele lunii decembrie si apoi o sa incepem impreuna noul an ;).



Kissez!


Comentarii

  1. Moartea lenta a Lucianei B ma tenteaza si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu le-am citit dar mi-ai trezit interesul in legatura cu unele carti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De notat acest top! Cand ajungem la biblioteca judeteana, il prezentam! :)
    Subscriu consideratiilor tale in privinta lecturii si a cititorilor!
    Pupicei, Alina!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Binevenit topul! Clar o sa caut si eu cartile. Sunt mare fana a lecturii,si ei consider ca mai bine citesti decat sa barfesti :D cred ca am depasit limita de 50carti pe anul asta si sper ca la anul sa depasesc suta, ca deja mai am vreo 4 carti din ultima comanda la emag si ma bate gandul sa mai dau una in ianuarie
    Http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa trec si eu pe lista mea aceste carti si poate voi reusi candva sa le parcurg. Deocamdata am luat o mica pauza de la a cumpara carti :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unele se gasesc online, asa ca nu trebuie sa le cumperi :).

      Ștergere
  6. Un top pe placul meu. :) Ne arati o data si biblioteca ta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm. sa stii ca nu am o biblioteca impresionanta...

      in camera mare am o biblioteca propriu-zisa din care 2 module sunt pline de carti: atat clasici dar si carti fara valoare literara prea mare, cumparate pe vremea comunismului cand cartile se gaseau foarte greu, sau in anii 90 cand se tipareau toate prostiile si lumea avida de citit, le cumpara.

      in camera mea nu am biblioteca, imi tin cartile intr-un soi de dulap. Nu am fff multe, pentru ca citesc mult online. Adica anul asta daca am cumparat vreo 10 volume..

      o sa incerc sa fac o postare cu bibliotecile online cele mai tari si cu multe carti.

      Ștergere
  7. Si eu citesc mult, insa nu atat de mult pe cat imi doresc! Frumos topul tau, am sa caut si eu cartile de pe locul I, nu le-am citit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in viata exista perioade in care citesti mai mult si altele in care citesti mai putin.. important este sa citesti :).

      Ștergere
    2. Da, asa este, ai mare dreptate!

      Ștergere
  8. Vai, cat mi-a placut articolul tau! Ai dreptate, trebuie doar sa ne face timp sa citim si, totusi, e mut mai usor sa faci orice altceva decat sa iei o carte in mana. Eu te respect pentru ca reusesti sa citesti atat de mult intr-un an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur foarte mult ca ti-a placut articolul acesta si iti multumesc :).

      Ștergere
  9. Wow, cate carti poti sa citesti :D
    Eu anul asta am citit 40 de carti si mi se parea destul de mult, dar acum ca am vazut cate citesti tu, nu mai e cazul :))
    Adevarul e ca as fi putut sa citesc mai mult, dar netu' ma tenteaza grav :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am fost nevoita sa las netul deoparte in ultimele luni, nu stiu daca sa ma bucur sau nu :)).

      Ștergere
  10. Eu nici nu ar trebui sa scriu la aceasta postare, am citit atat de putin... mi-am rupt gatul mai mult dupa rochii decat sa citesc o carte :D si nu ma mandresc cu asta.
    Ceea ce voiam sa-ti zic e sa ai un excelent 2014!
    La multi ani!! te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Memoriile unei gheise am citit si eu! si eu vreau sa ma mobilizez sa citesc mai multe carti anul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar citesti impresionant de mult..eu am reusit in medie sa citesc anul asta o carte la doua sptamani si ma declaram multumita pana sa vad cat de mult citesti tu. Eu am cumparat foarte multe carti atat in 2013 cat si in 2012, dar cu timpul pt citit e ma greu.
    Chiar as vrea sa ne prezinti bibliotecile online pentru ca si eu vanez carti online, numai ca mi-e cam greu sa le citesc, la serviciu oricum stau aproape 8 ore in fata calculatorului, iar timp de citit acasa am abia dupa ce doarme fetita, mai port si ochelari, asa ca online citesc mult mai putin, dar cred ca un e-reader mi-ar placea, chiar tu ai asa ceva sau ai avut ocazia sa citesti de pe unul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic sa fii multumita si in continuare cu cat ai citit :). nu ma lasa sa-ti stric placerea, ca eu sunt mai obsedata de felul meu :)).

      o sa prezint locurile de unde citesc eu online :).

      nu am si nici n-am testat.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla