Treceți la conținutul principal

Scrub si crema hranitoare pentru maini cu arnica bio Yves Rocher - reviews

  Hello! Astazi avem un titlu lung si doua produse despre care o sa va povestesc. M-am gandit sa nu le despart in review-uri distincte pentru faptul ca se completeaza reciproc, fac parte din aceeasi gama si ideea cea mai buna este sa le folosim impreuna chiar daca au efect si separat. Puteti gasi scrubul si crema pentru maini cu arnica bio in magazinele fizice Yves Rocher sau in cel online. Momentan costa fiecare 17 lei, au cate 75 de ml si de curand au imbracat straie noi. Desi am citit foarte multe pareri despre ele, nu am apucat sa le testez pana acum cateva saptamani, dar sincera sa fiu, acum imi pare rau ca nu le-am descoperit mai rapid. Nu au parabeni, uleiuri minerale si sunt foarte delicate.

  Arata foarte profi, dar si efectele sunt tot asa. Am inceput cu scrubul pe baza de ulei. Bineinteles ca mi-a fost teama sa nu ramana pielea prea incarcata, uleioasa sau sa stau o ora sa clatesc, dar am ramas fara glas cand am simtit senzatia placuta. Am pus o cantitate destul de mica, mi-am masat bine palmele si cand am clatit am putut observa ca produsul s-a transformat intr-o emulsie care a disparut in doar cateva secunde. Particulele exfoliante sunt destul de mari si au efect imediat. Pielea ramane atat de catifelata si toate rugozitatile cuticulelor sunt dizolvate. Aroma este bogata, florala si foarte placuta. Mai si persista timp indelungat pe piele. Daca sunt pe fuga mai folosesc scrubul de unul singur si nu simt nevoia imediata de crema, dar de obicei obisnuiesc sa-mi fac timp sa am grija de maini in cei doi pasi.



  Crema de maini are aceeasi aroma, doar ca imi pare ceva mai subtila. Textura este destul de densa, insa se maseaza cu usurinta si intra rapid in piele. Reuseste sa catifeleze si zonele cele mai aspre si aroma se mentine pe piele destul de mult. E o crema foarte buna pe care o recomand, dar sunt sincera si va spun ca m-am indragostit de aceste produse in special datorita scrubului pentru ca a fost o adevarata descoperire pentru mine.  Iar impreuna sunt un adevarat rasfat pentru mainile noastre care trec, saracele, prin atatea :). Nota 10 pentru ambele.


  Mai e cineva care nu le-a incercat?






Kissez!




Comentarii

  1. le am si eu si chiar imi plac, oricum mirosul este foarte placut si finut

    RăspundețiȘtergere
  2. Yummy! Se afla si pe wishlist-ul meu de ceva vreme.
    Sper ca pana la urma sa reusesc sa bifez. ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. e unul dintre cele mai faine produse incercate de mine in ultima vreme ;).

      Ștergere
  4. Scrub-ul de maini e mini-vedeta pe blogosfera de anul trecut, dar am rezistat tentatiei sa nu il cumpar. Cred ca iarna asta nu mai scapa, mai ales dupa review-ul acesta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am citit atat de multe, dar tot nu eram sigura. macar acum stiu ca mi se potriveste :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla