Treceți la conținutul principal

New stuff - Avon, Flormar, Derma E, Elizabeth Arden etc

  Salutare! M-am mobilizat suficient cat sa adun si restul de noutati cosmetice pe care le-am adunat din decembrie incoace. N-am fost eu tocmai apta de shopping, dar ceva-ceva tot s-a strans.


  Cei de la Flormar mi-au trimis un colet surpriza in care am gasit: un gloss, un ruj, un balsam de buze, un fard si doua oje.
  Am primit inca o comanda Bottega Verde: un gloss pe baza de ulei, un ruj si un balsam de buze. Detaliile vor veni cel mai probabil in postarea viitoare.

  O crema de noapte de la Derma E, a intrat deja in teste si face fata pielii mele foarte uscate din ultima vreme.
  Inainte de Craciun, am dat o comanda Avon. Mi-am luat parfumul Life, gelul de dus Senses cu migdale caramelizate si am primit de sarbatori si spumantele in ambalaj festiv. Lumanarea parfumata am luat-o de la Lidl, am scris la vremea respectiva pe pagina de Facebook.

  Mi-am mai luat si parfumul 5th Avenue de la Elizabeth Arden cu doar 50 lei de aici.
  Am primit de Craciun printre altele si o pereche de Parasoftin. Nu intentionez s-o folosesc prea curand deoarece am calcaiele foarte netede, dar probabil la vara o sa incerc si acest produs.
  Sapunul lichid pe care-l folosesc momentan si de care sunt multumita este Genera cu rodie si zmeura.
  De la Pepco mi-am cumparat niste decoratiuni de Craciun pe care nu vi le mai arat acum, nu prea ar avea rost, dar si o lumanare subtil parfumata cu doar 2 lei. Am avut impresia ca e o bufnita pe ea, dar acasa mi-am dat seama ca de fapt e o cucuvea! Prefer sa nu ma gandesc cum canta cucuvelele noaptea, dar adevarul e ca sunt niste pasari frumoase.
  In rest, am o multime de carti, mai sunt vreo trei pe care nici n-am apucat sa le pozez. Sunt de la edituri diferite si am citit doar putin din stiva, contrar obiceiurilor mele. Sper totusi sa vin cu recenzii in timp util.




   Cam astea cred ca sunt noutatile, daca am uitat ceva cu siguranta le voi trece la urmatoarea postare.







Kissez!

Comentarii

  1. Să le folosești pe toate cu plăcere!
    Rujul ăla de la Flormar mi se pare foarte bun, eu îl am într-o altă nuanță și-mi place mult. Hm, chiar, nu l-am mai folosit de mult. :))
    Sunt curioasă de cărțile lui Patrick Suskind..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :). bine ca ti-am amintit eu de el ;)).

      "parfumul" e super, am citit-o in urma cu cativa ani, dar in format pdf si acum am vrut s-o am si pe hartie.

      Ștergere
  2. O multime de noutati!
    Sa te bucuri de ele si sa le devorezi cu spor! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere.
    Ce nuante sunt rujul si glossul Flormar?

    RăspundețiȘtergere
  4. Câte produse interesante și multe cărți. Să le folosești cu drag și spor :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla