Treceți la conținutul principal

Skin Novels Soaps - reviews

  Hello! Daca esti un blogger care scrie des despre beauty, te intalnesti cu tot felul de produse, cu site-uri si brand-uri, dar poate nu esti la fel de entuziasmat de toate si cateodata lipseste ceva. Atentia la detalii si micile mesaje personalizate pot face diferenta si un colet anume iti ramane intiparit in memorie. Asa mi s-a intamplat mie cu Skin Novels. Pe site-ul lor veti gasi sapunuri naturale de cea mai buna calitate, bazate pe ulei de masline, care pun accent pe aromaterapie, astfel incat folosirea lor devine o experienta dintre cele mai placute. Modul de prezentare este la superlativ, cel putin pe mine m-au cucerit rapid si iremediabil: cutiute elegante, mesajele care le insoteau, buchetelul de lavanda, totul recomanda ca aceste sapunuri sa fie folosite pentru rasfat maxim sau pentru un cadou special. Plus ca fiecare sapun este ambalat intr-o hartie cerata imprimata cu versuri frumoase, menite sa te faca sa intri intr-o stare de poveste.





  Eu am incercat sapunurile cu:

- ganoderma si ulei de argan. Ganoderma este o ciuperca rara cu proprietati de mentinere a tineretii si a unui tonus bun, iar uleiul de argan, dupa cum probabil stiti, este bun la toate, excelent pentru hranirea pielii si pentru ingrijirea ei. Este ideal pentru pielea uscata sau matura, asa ca am zis ca e musai sa-l incerc. Aroma este intensa, destul de lemnoasa.

- bergamota si argila alba. El vine intr-o forma rotunda, este foarte dragut si arata delicios in savoniera - parca e o bomboana supradimensionata. Previne uscarea pielii si aroma este una speciala, o combinatie de nucsoara, patchouli, bergamota si cedru. Cred ca e aroma mea favorita, ma duce cu gandul la o padure imediat dupa o ploaie: racoroasa, relaxanta, de un verde inchis.

- tarate si lapte de capra. Mi s-a parut interesanta aceasta alaturare si benefica pentru piele.Se adreseaza in special pielii uscate si deshidratate, aroma este subtila asa ca e cea mai buna alegere cand imi doresc ceva mai putin parfumat.

- aloe vera si verbena. Ei bine, planta de aloe e una dintre preferatele mele, deci nu puteam eu sa ratez acest sapun. Plus ca verbena aduce o nota revigoranta, calmata de accente de cedru. A fost primul pe care l-am incercat, nici n-a mai contat ca se adreseaza pielii grase, iar eu o am uscata. Oricum, nu am simtit niciun disconfort :).



  Toate sapunurile sunt blande, se simt atat de placut pe piele, aromele sunt deosebite, la granita intre masculine si feminine asa ca pot fi folosite de orice membru al familiei. Daca e sa le compar cu ceva folosit in trecut, as putea spune ca seamana foarte bine cu sapunurile traditionale grecesti, atat prin textura, cat si prin mirosuri. Daca va mai aduceti aminte, cand am fost ultima data in Grecia am venit cu o plasa plina de sapunuri de genul acesta, asa ca nu puteau decat sa-mi placa si cele de la Skin Novels, plus ca la cei din urma toate detaliile sunt ireprosabile. Repet, daca doriti sa oferiti un cadou inedit, asta ar fi varianta ideala si puteti profita si de reducerile de acum. Toate sapunurile pot fi gasite aici. Merita, va spun eu! Nu ma indur sa arunc nici cutiutele :).



Kissez!

Comentarii

  1. Ce fain arata! Le-am mai vazut si pe alte bloguri si sunt fascinata de prezentare de fiecare data. Mie imi plac maxim de mult sapunurile, sunt sigura ca ar constitui o foarte buna alegere. Intru si eu pe site sa vad despre ce e vorba...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla