Treceți la conținutul principal

Must see: Coco

Hello! De obicei abordez alte subiecte pe blog, iar de filme nu ma prea ating. Nu sunt o cinefila adevarata, rareori imi place ceva super tare, dar in ultimul an pot spune ca am fost destul de des la cinema, mai ales la 3D. De obicei aleg animatiile, imi plac, mi se par foarte inteligent facute majoritatea si chiar cred ca sunt potrivite indiferent de varsta, chiar daca mi s-a intamplat sa observ foarte multa uimire cand iau biletele :)). Romanii ar trebui sa fie mai relaxati in aceasta privinta.


  In toamna stiu ca am fost si la Piratii din Caraibe si la Nut Job2 (ambele foarte faine) si printre trailerele care s-au difuzat, mi-a atras atentia unul in mod special si am zis ca trebuie neaparat sa merg sa vad animatia. Dupa cum v-ati dat seama, e vorba de Coco, o animatie ajunsa pe marile ecrane din Romania pe 24 noiembrie, deci va dati seama ca m-am napustit s-o vad si pot sa spun ca mi-a placut asa de tare, incat a trebuit sa va scriu si voua. Am numarat clipele si chiar simteam ca are potential si ma bucur ca pot spune ca a fost mai faina decat ma asteptam.


  Inca o faza super e ca la Cinema City (cel putin aici stiu) inainte de Coco, se difuzeaza si un scurt metraj cu Olaf si celelalte personaje din Frozen si e foarte simpatic si el.

  Acum, sa revenim la Coco. In prin plan il avem pe Miguel, un baietel din Mexic, crescut intr-o familie de pantofari, a carui pasiune este muzica. Pe ascuns, invata sa cante la chitara fiindca in familia lui muzica este interzisa si viseaza sa ajunga ca Ernesto de la Cruz, un mare cantaret adorat in toata tara. Mexicul, avand o populatie majoritar catolica, celebreaza Noaptea Mortilor, in care se aduc ofrande pentru cei disparuti si in care se spune ca mortii viziteaza casele in care au trait. Dintr-o intamplare, Miguel ajunge tocmai pe taramul de dincolo, unde se va intalni cu rude de-ale lui, dar o sa-l cunoasca si pe Hector, care-l va ajuta in aventurile lui. Ce are el de facut acolo si cum se va intoarce ramane sa aflati voi.

  Mai mult nu va divulg, insa va pot spune ca imaginatia este la cote inalte in acest film si chiar daca unele lucruri ar putea fi previzibile, nu le ghicesti cu una-cu doua, eu chiar n-am prevazut turnura pe care o s-o ia la un moment dat. In al doilea rand, e chiar emotionant pe alocuri. Familia si muzica raman cele mai importante lucruri in viata. Puteti sa faceti misto de mine, dar chiar mi s-au umezit ochii la cateva faze si mesajul filmului mi s-a parut profund. Totusi, nu l-as recomanda copiilor foarte mici, nu ar intelege si cred ca s-ar si putea speria putin pe alocuri. Muzica e foarte frumoasa, Miguel e un baietel foarte dragut si pe care il indragesti imediat si povestea e cumva altfel. Il recomand cu toata inima. Mergeti sa-l vedeti si daca ati trecut de varsta copilariei si adolescentei fiindca nu cred sa regretati. Pe timp de zi stiu ca se difuzaza dublat, iar seara e subtitrat, deci puteti alege cum va convine mai mult.


  Va las cu trailerul si, daca ati vazut animatia la cinema, astept sa-mi spuneti daca v-a placut.

Kissez!

Comentarii

  1. Chiar zilele astea mă gândeam că-mi e dor de un film în 3D, iar iarna e perioada când ajung cel mai des la cinema, așa că a picat la fix recomandarea ta, o să țin cont, pare super simpatic! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine culmea, cred ca primavara si vara ajung mai des :)). cred ca o sa-ti placa!

      Ștergere
  2. Mi-am propus sa merg la cinema intr-una din zilele astea libere si cum imi plac animatiile, m-ar fi tentat. Doar ca, m-am uitat in programul Cinema City si, parca-s nebuni, au pus varianta subtitrata a filmului asta la 22.10 :(
    In rest, numai filme cretine, de parca nu se mai fac filme bune in lumea asta. Cumpara astia de la Cinema City numai prostii. M-am enervat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, doar la ora aia e subtritrat, dar sa stii ca si dublat e foarte fain, poate incerci asa :). daca megi la coco o sa-ti treaca orice nerv :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader