Treceți la conținutul principal

Crema KlarraCosmetics pentru ochi cu Luminita Serii si Sangele Dragonului - review

  Salutare! Astazi o sa va povestesc despre un nou brand de cosmetice hand-made, mai exact despre Klarra Cosmetics, un nume care a inceput mai timid, dar care prevad eu ca o sa aiba succes. Deocamdata exista patru produse pe care le gasiti pe site-ul Recipientecosmetice.ro: crema hidratanta de zi cu caise si colagen, crema revitalizanta cu visine, trandafir si Q10, crema pentru pielea problematica (dermatite, psoriazis si eczeme si crema pentru conturulul ochilor cu luminia serii si sangele dragonului. Eu am incercat-o pe ultima, are 15 ml, costa 40 lei si, dupa cum va spuneam, este fabricata manual din ingrediente naturale sau provenite din agricultura ecologica.

Produsele KlarraCosmetics au toate in compoziție ulei de canepa, produs in Romania, un ulei cu totul special datorită continutului sau in acizi omega 3 si 6, acesta prezentand o compozitie similara lipidelor pielii, plasandu-se astfel printre uleiurile vegetale cu cel mai bogat continut de acizi grasi esentiali. Astfel, producatorul produselor cosmetice din gama KlarraCosmetics se bazeaza pe efectul hidratant, revitalizant, regenerator, restructurant, antiage preventiv si curativ pe care acest ulei exceptional îl prezintă.

  Crema a venit intr-o cutiuta foarte faina, care subliniaza idee de hand-made. Alt plus pentru logo-ul firmei, mi se pare usor de retinut. Produsul are o consistenta medie, este evident ca are in compozitie multe uleiuri si are un miros placut, de plante.


Uleiul de luminita serii - face parte din categoria uleiurilor vegetale pretioase, este ideal pentru ingrijirea pielii sensibile si delicate din jurul ochilor, are efect puternic regenerator, combate efectele imbatranirii cutanate, reda supletea si elasticitatea pielii.
Uleiul de struguri - bogat in compusi fenolici- este recunoscut pentru efectele antioxidante forte, contribuind astfel la incetinirea proceselor de imbătranire cutanata. 
Extractul de sangele dragonului - este un activ pretios, un antioxidant puternic, stimuleaza sinteza de colagen, este un regenerator dermic efcient, sporeste fermitatea si tonusul pielii, combate eficient stresul oxidativ. 
Extractul de castravete - este folosit datorită conținutului sau bogat in vitamine si oligoelemente,  este un bun regenerator cutanat, are efect intens hidratant, stimulează reinnoirea celulară, conferă luminozitate si vitalitate pielii. 
Acidul hialuronic - este apreciat pentru calitatea sa exceptională de a atrage si retine apa in piele, este un hidratant si umectant renumit, ajută în mod direct la redensificarea si netezirea pielii, combate si reduce liniile fine, diminueaza profunzimea ridurilor. 
Vitamina E - acest oxidant puternic protejeaza pielea de efectele negative ale factorilor de mediu, lupta impotriva semnelor imbătranirii cutanate, confera elasticitate si suplete, este un cunoscut regenererator dermic, promoveaza epitelizarea si actiunea enzimelor proprii ale pielii.



  Inca de la prima utilizare mi-a placut cum se simte, in contact cu pielea crema devine ceva mai fluida, se intinde foarte usor si este absorbita rapid in piele. Nicio urma de senzatie grasa, iar efectele incep sa-si faca destul de repede aparitia. Cea mai notabila mi se pare senzatia de iluminare a zonei, dar am vazut imbunatatiri si in ceea ce priveste textura pielii - e mai elastica, iar liniile fine sunt estompate. Mi-a placut asa mult, incat am decis s-o incerc pe intreg tenul pe post de crema de noapte, iar dimineata  tenul este foarte luminos, odihnit, intins, dar produsul nu este comedogen, asa ca nu m-am confruntat cu cosuri sau puncte negre. Mi se pare un produs super bun, cu ingrediente atent selectionate, se vede dorinta de-a face ceva nou si interesant, iar rezultatele sunt dintre cele mai bune. Nota 10.


  Puteti castiga o crema la alegere din gama KlarraCosmetics daca participati la concursul meu de pe pagina de Facebook pana pe 19 decembrie.

Kissez!

Comentarii

  1. Suna tare bine toate ingredientele acelea pretioase! Nu stiu exact lista completa de ingrediente, dar daca e curat formulata mi se pare ideala pentru zona ochilor!
    Sa o folosesti cu placere in continuare!

    Ce fain e ambalata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si ingredientele pe site: Super!!!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e bine ca au toate ingredientele pe site. asa, cine stie sa le "citeasca" are acces la ele :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla