Treceți la conținutul principal

Masti: Sephora, Bielenda, Balea - reviews

  Salutare! Intotdeauna mi-au placut mastile, dar in ultimul an am fost foarte consecventa in folosirea lor. Daca le-as numara, cu siguranta ar fi un numar impresionant, iar astazi va povestesc impresiile mele despre alte patru. Am doua de la Sephora, una de la Bielenda si alta din Dm.

  Anul trecut mi-am luat o masca de la Sephora cu extract de perle care mi-a creat o stare de imensa relaxare, insa pe ten nu am putut vedea schimbari. Intrigata fiind, mi-am propus sa testez si alte masti din gama, asa ca am cumparat-o pe cea cu ananas si pe cea cu litchi. Fiecare costa 20 lei, sunt masti de tip sheet si vin in ambalaje foarte colorate, pentru mine acest lucru e un plus, fiindca deseori ma surprind ca pun prea mult accent pe ambalaje :).
  Mastile se potrivesc bine pe ten, sunt foarte imbibate cu produs, se tin cam 15-20 de minute pe ten si dupa ce sunt indepartate, surplusul de ser se maseaza in piele si nu se clateste. Intai am folosit-o pe cea cu ananas, care miroase foarte bine si promite reducerea porilor si netezirea tenului. Intr-adevar, dupa ce-am folosit-o am constatat o reducere semnificativa a porilor iar tenul era mult mai fin. Cea cu litchi ofera stralucire tenului si hidratare. Din nou, am observat modificari in bine, pielea chiar stralucea si liniile fine au fost atenuate. In plus, mirosul acrisor si aromat de litchi e foarte pe gustul meu. Amandoua mastile fac ceea ce promit si mi-au oferit acea stare de relaxare pe care am experimentat-o si anul trecut. Poate 20 lei pe o masca e putin mai mult ca sa-ti permiti sa folosesti doua pe saptamana, dupa cum e recomandat, insa cu siguranta o sa mai incerc si alte sortimente. Nota 9,5.
  Masca Bielenda era de multa vreme pe lista mea. Varianta roz e un gel care promite hidratarea puternica a pielii. Am dat 5 lei pe ea si-am cumparat-o de aici. Cantitatea din pliculet e suficienta pentru o aplicare (ten si gat). Chiar avem de-a face cu o textura de gel: light, placuta, cu miros acrisor, o adevarata relaxare si destindere a nervilor pe baza de aromaterapie. Se tine 20 de minute pe ten, dupa care se indeparteaza cu apa calduta. Zis si facut! Mi-a parut rau cand am spalat-o, parca mai voiam sa-i simt parfumul. Nu pot sa spun ca hidrateaza, insa netezeste foarte bine tenul, il face sa arate proaspat, luminos si curat. Cu alte cuvinte, nu prea face ce promite, insa vine cu alte calitati, care compenseaza. Din acest motiv ii dau nota 9.
  N-am putut pleca fara masca tigrut din Dm. Am luat-o la oferta si am impresia ca nu se mai gaseste decat in cateva magazine, dar am zis sa scriu si despre ea. Am dat vreo 8 lei, e o masca de hartie cu imprimeu. Cand o pui pe ten, arati ca un tigru, ceea ce mi s-a parut foarte funny si ma gandesc ca e inspirata din mastile coreene, care mai de care mai interesante. Daca vreti sa ma vedeti cu ea, am pus o poza pe pagina mea de Facebook. Se tine pe ten vreo 20 de minute, se maseaza lichidul ramas si nu se clateste. Miroase destul de vag, a rodie se pare. Lasa tenul hidratatat si parca mai luminos. In plus, mi se pare ca actioneaza bland si e relaxanta. Nu are niste efecte spectaculoase dar clar am observat imbunatatiri dupa ce am folosit-o asa ca merita experienta. Nota 9.

  Cam acestea au fost mastile din ultima vreme, acum cred ca trebuie sa merg la shopping :)).


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla