Treceți la conținutul principal

New stuff: Notino, Bioderma, Lidl, Libris

  Salutare! Am considerat ca s-au strans suficiente produse pentru o postare cu noutati, asa ca astazi ma prezint in fata voastra cu cele mai recente comenzi pe Notino, un colet de la Bioderma si cartile de pe Libris! Plus mici cumparaturi de la Lidl.


  Sa incepem cu Notino! Am plasat trei comenzi:
- in aceasta primavara am descoperit pasta de dinti Lacalut. N-o luasem pana de curand in calcul fiindca nu-mi plac reclamele lor :)), dar intamplarea a facut sa o cumpar la un moment dat si am fost impresionata de rezultate. Curata impecabil, lasa o senzatie de prospetime de durata si albeste in mod evident dintii. Nu am intalnit astfel de rezultate cu nicio alta pasta de dinti pana la ora actuala, asa ca am decis s-o cumpar exclusiv. De pe Notino mi-am cumparat trei, deci mi-am facut rezerve.
- apa micelara de la Garnier. Atata m-am foit daca s-o incerc sau nu, am tenul problematic si mi-era teama ca o sa mi-l usuce prea tare, asa ca ani de zile am amanat momentul. Cum pretul era mult mai bun pentru varianta mare, am riscat pana la capat si am luat butelca de 700 de ml. Desi cea de la Bioderma imi place ceva mai mult, Garnier-ul nu e de lepadat :). O sa detaliez intr-un review.
- am pus in cos si un sampon micelar de la Tresemme. Miroase incredibil si are o textura de gel, insa imi place mai putin decat alte variante pe care le-am incercat de la acest brand. Imi cam usuca parul pe lungime.
- gel de dus Nivea cu mure si lapte de cocos. Din gama noua Fresh Blends il voiam pe cel cu pepene si menta, dar pe Notino fix acela nu era, asa ca m-am multumit cu aceasta varianta. A fost o supriza foarte placuta. E incredibil de racoritor, nu usuca pielea, e super tare!
- am senzatia ca in fiecare luna descopar inca un deodorant Dove super bun. Acum am fixatie pe cel cu cacao si floare de hibiscus. Pe langa faptul ca e super eficient, miroase mi-nu-nat!
- ador produsele Foot Works de la Avon, dar n-am mai avut chef sa ma incurc cu vreo comanda la reprezentanti. Norocul a fost ca le-am gasit pe Notino si din gama de vara cu ananas si ceai verde. Mi-am luat initial spray-uri si lotiunea, iar mai apoi am luat si scrubul.
- mi-am luat si o masca de par cu avocado de la Oriflame. Nu am incercat-o insa se simte textura cumva aerata si prin plic si cred ca o sa fie interesanta.
- am primit si un cadou la comanda, o apa cu minerale de la Saffee. Mi-a placut sa o folosesc in zilele calde, dar efecte nu cred ca se pot vedea la un astfel de produs :).
  Apoi a mai urmat o comanda cu detergent, dar pe langa el am adaugat si crema mea favorita, alte deodorante si doua mostre de parfum care nu m-au impresionat. Stiu, folosesc foarte mult deodorant :)).
 Iar apoi a mai venit o comanda:

 - m-am reintors la Syoss

- au adus si scrubul din gama Foot Works asa ca am luat doua

- inca trei deodorante, nu cumva sa raman fara :))

- un corector de la Nyx luat strategic intr-o nuanta foarte inchisa despre care v-am povestit in postarea trecuta

- iar crema favorita

- un gel de dus cu zmeura de la Frosch despre care nu mi-am facut inca o parere concreta

- setul de oja plus topcoat a venit pe post de cadou la o comanda de peste 200 de lei :).
 De la Bioderma am primit un colet cu varianta imbunatatita a produsului Photoderm cu FPS 50, alaturi de un buretel de machiaj. Cutia in care au venit mi se pare adorabila :).

  De la Lidl mi-am cumparat acum cateva saptamani doua produse in editie limitata: un balsam pentru buze pe care momentan nu-l voi incepe fiindca am altele doua deschise, consumate pe jumatate si care se apropie de termenul de expirare si un sapun lichid cu portocale si trandafir care miroase minunat si pe care sper sa-l mai aduca.


  Nu-mi mai aduc ce carti v-am aratat la noutati, cert e ca le-am citit deja aproape pe toate si au deja recenzii pe blog.


  Cam asta s-a adunat in ultima vreme :).

Kissez!


Comentarii

  1. Nici eu n-am deschis încă balsamul de buze de la Lidl, dar am încercat crema de mâini pe care i-am dat-o mamei și e un deliciu, nu cred că mai rezist mult cu balsamul și gelul de duș. :))
    Ți-am zis că micelara Garnier nu e mult diferită de Bioderma, mie doar o idee mai slabă mi se pare, dar la machiaj lejer nu simt diferența.
    Îmi pare rău că nuanța deschisă de la Bioderma Cover Touch e cam închisă, deocamdată îl amestesc cu Nude Touch, altfel pare un produs super fain.
    Azi aștept și eu o comandă de cărți și mă bate gândul la încă una deja, dar în rest am cam terminat cu shoppingul pe vara asta... cred, sper.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu termin inati celelalte balsumuri de buze si pe urma il deschid si pe el :)).

      ultimul tau comentariu legat de apa micelara m-a si determinat s-o cumpar :).

      eu as vrea sa iau in curand niste tricouri... acum imi dau seama ca imi cumparasem si doua tricouri si un rucsacel, dar am uitat complet ca trebuie sa le pozez. sper sa-mi amintesc pentru urmatoarea tura :).

      Ștergere
  2. Apa micelara de la Garnier și pasta de dinți le-am incercat si eu și mi-au plăcut. Ma tentează Balsamul de buze,arată prea bine 😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur asa de tare ca am descoperit pastele astea de dinti, nu credeam ca sunt asa bune :).

      Ștergere
  3. E super deodorantul Dove cu cacao și floare de hibiscus. 🌺L-am văzut in postarile tale si l-am cumparat imediat si eu. Îți recomand gelul de duș și crema pentru mâini 🌺 Mie îmi plac foarte mult toate trei. 🌺
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti place si tie :). gelul e pe lista, la crema nu cred ca ma bag fiindca am altele prin casa :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla