Treceți la conținutul principal

Brand-ul favorit de skincare: La Roche-Posay

   Salutare! La fiecare comanda Notino pun in cos cel putin o crema La Roche-Posay. Marturie stau toate postarile de pe blog si de pe pagina de Facebook. Am consumat zeci de tuburi din 2013 incoace si, in plus, am mai convins si alte persoane sa le foloseasca. Nu mai stiu cum exact m-am hotarat sa incerc acest brand, insa m-a convins de la primele aplicari si pe scara mea de valori e pe locul fruntas cand vine vorba atat de dermato-cosmetice, dar si la capitolul hidratare si ingrijire, in general. Cosmeticele LRP sunt cunoscute in intreaga lume pentru capacitatea de-a calma si de-a ingriji pana si cea mai sensibila piele. Glumesc, uneori, spunand ca produsele parca au fost facute special pentru mine.


  Desi rotesc cremele, vara mai ales, prefer La Roche-Posay Hydreane Riche. Pare o crema cu consistenta destul de densa. Asta la prima vedere! De intrat in piele intra repede si hidrateaza imediat zonele care au nevoie. E o crema usoara pe ten, blanda, care se absoarbe in cateva secunde, lasa tenul sa se simta suplu si confortabil si care nu lasa nicio urma grasa. Nu incarca tenul si chiar daca teoretic este destinata pielii uscate, cred ca s-ar potrivi tuturor tenurilor care au probleme cu lipsa de hidratare, indiferent daca e uscat, gras, mixt sau normal. Foarte buna ca baza de machiaj. Hydreane este crema pe care am recomandat-o celor mai multe persoane si a placut tuturor. Pe ea o folosesc acum, in fiecare dimineata si seara, iar inainte sa ies din casa aplic o alta crema cu SPF. Bineinteles, nu a lipsit din ultima comanda Notino.

la-roche-posay.jpg

  Totusi, cred ca cel mai des am cumparat La Roche-Posay Nutritic. Pentru anotimpurile de tranzitie, pentru momentele in care imi simt tenul uscat si deshidratat, e cea mai buna optiune. Mereu imparteam nevoile intre hidratare si hranire si aveam impresia ca am nevoie de doua creme ca sa fiu complet multumita. Asta pana am descoperit Nutritic Intense. M-am hotarat s-o cumpar deoarece am avut chiar inainte Nutritic Intense Riche si textura acesteia era densa si avea puterea de hranire foarte mare. Intuiam ca Nutritic Intense va fi ceva mai fluida, dar ca va hrani exemplar. Am avut dreptate! Tenul ramane catifelat si in echilibru cam doisprezece ore. La fel, o baza excelenta de machiaj. Dupa cum puteti observa, o cutiuta alba mereu sta discreta in comenzile mele de cosmetice. Daca nu chiar doua.

la-roche-posay-cream.jpg
 Am stat eu si m-am gandit, iar in 2020 am ajuns la concluzia ca vreau sa incerc si Substiane Riche, pentru ten normal si uscat. Teoretic, mi s-ar fi potrivit la fix si exact asa a fost. Am avut norocul s-o prind la promotie si am descoperit o crema uluitoare. E grasuta si densa, insa se absoarbe usor si nu ramane nicio pelicula pe ten. Tenul ramane atat de luminos si toate liniile fine si umbrele de oboseala dispar. In urma cu vreo patru-cinci ani, inainte sa-mi iau ochelari, am avut o perioada in care am stat incruntata si intre sprancene au inceput sa se formeze niste riduri. Substiane le-a sters! Nu erau grave, dar le-a indepartat complet. M-am uitat mult timp in oglinda, contempland cu uimire. Acelasi efect l-am regasit doar la Clarins Super Restorative, dar crema aceea costa la pret intreg aproape 100 de euro, in timp ce aceasta e pe la 150-160 lei, depinde de promotii. In plus, un mare like pentru tubul in care vine. Dupa ce ca arata foarte bine fiind plat, crema iese din tub aproape pana la ultima picatura. Eu tai ambalajele produselor care-mi plac pentru a profita de toata cantitatea si am constatat ca e ingenios conceput.
substiane-la-roche-posay.jpg

  Toate trei sunt baze bune de machiaj, se absorb repede si pot fi folosite si in jurul ochilor. Imi place sa-mi cumpar cremele La Roche-Posay de pe Notino pentru ca aduc produse care nu sunt disponibile in alta parte, cum ar fi gama Nutritic, spre exemplu si, de obicei, le prind la promotii sau primesc uneori si un mini-produs.


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla