Treceți la conținutul principal

Mostre, mostre

   Salutare! Anul acesta m-am concentrat mult pe a folosi mare parte din parfumurile pe care le aveam de dinainte si pe care le-am deschis cam in acelasi timp. Sunt de acord ca un parfum pastrat intr-un loc ferit de lumina si la temperaturi optime poate avea o durata de viata mai mare fata de data lui de expirare inscrisa pe cutie, insa eu cam fac parte din grupul care prefera parfumuri proaspete si le termin cam in doi-trei ani de la deschidere. In plus, imi place sa asociez aromele cu anumite perioade ale vietii.


  Pentru ca simt ca as merita ceva nou si pentru ca de black friday sunt oferte bune pe Notino, sunt tentata sa imi fac o placere si sa-mi iau un nou parfum. Azi trec alaturi de voi prin toate mostrele pe care le-am folosit in ultimul an si pe care tot de la Notino le-am primit cu diferite ocazii: campanii de testare sau cadou la diferite cumparaturi. La anumite parfumuri am avut doua sau trei esantioane, asa ca impresiile mele sunt bine formate.

parfum.jpg

- Voce Viva de la Valentino m-a cucerit prin delicatetea lui pudrata. Mi se pare potrivit pentru orice anotimp, dar toamna ii ofera o nota cremoasa, de piele curata si ingrijita combinata cu un parfum fin, feminin. Lady Gaga pe post de imagine a acestui parfum mi se pare o alegere inspirata fiindca in ciuda faptului ca deseori are aparitii inedite si indraznete, fata aceasta mi se pare si feminina si poate fi foarte eleganta si simpla cand isi propune. Persistenta parfumului e foarte buna. Voce Viva imi place, l-as purta.

libre-yves-saint-laurent.jpg

- Angel Nova de la Mugler a fost una dintre revelatiile din ultimul an. Debuteaza prin note de coacaze atat de reale, aproape salbatice - Fragrantica sustine ca sunt note de zmeura, dar la mine se simt coacaze  - apoi intervine semnatura specifica Mugler, vanilata, grea si mai simt si un iz de fum de tigara. Nu fumez si nu suport sa-mi fie hainele imbacsite de fum, insa combinatia din acest parfum e excelenta. Persistenta e foarte buna. Cu cat e mai frig afara cu atat mai bine se simt coacazele, iar daca se incalzeste, intervine partea vanilata. Doar vara nu l-as purta fiindca e un parfum destul de greu chiar daca are acele note puternic fructate. Mostra a fost cornul abundentei. Nu este o aroma pe care s-o port zilnic, dar poate fi aroma pentru puncte cheie in viata. Mi-as cumpara doar varianta de 10 ml tocmai fiindca dureaza asa mult.

 

- Libre de la Yves Saint Laurent este un parfum iubit si promovat, pe care am fost curioasa sa-l incerc. L-am perceput masculin, cu o nota puternica de lavanda, in mod paradoxal destul de greu, dar si fresh in acelasi timp. Nu-i vorba, e placut, interesant, insa am alergie la lavanda si desi il apreciez pe alte persoane, nu pot sa-l port un timp indelungat pe propria piele.

 

- Idôle, la fel de intens promovat, replica celor de la Lancôme fata de YSL, mi s-a potrivit ceva mai bine. Floral, dar cu note acvatice care duc catre ceva destul de mistic, feminin si complex. Persistenta excelenta. L-as purta, dar probabil as opta pentru varianta de 30 ml.

 

- My Way de la Armani. In ziua cand l-am descoperit, purtam Si Passione si am simtit imediat o asemanare intre cele doua. Primul e mai tineresc, mai ludic, dar My Way e mai floral si usor mai pudrat.
Tuberoza, in mod cert, este stapana la My Way, insa e destul de diafana, cuminte si invaluita de note lemnoase, in special de santal si revigorata de note de floare de portocal. As putea sa spun ca Si Passione este genial vara, iar My Way primavara si toamna. Daca va place unul, sunt sanse mari sa va placa si celalalt. Se potriveste cam tuturor grupelor de varsta, dar in special de la 25 de ani in sus. Persistenta este foarte buna, parfumul e fin, ca o boare pretioasa, foarte placut, potrivit cu brand-ul Armani. L-as purta destul de des.

notino.jpg

- Alive de la Hugo Boss are note de lavanda si aduce cu Libre de la Yves Saint Laurent, dar e mai cuminte, potolit si pot sa-l port fara probleme. Incepe cu o explozie de note citrice, apoi devine mai linistit, mai asezat si cu note destul de delicate de lavanda. Persistenta este medie fiindca vorbim de o apa de toaleta special conceputa pentru sezonul cald. Parfumul e vesel, tineresc, chiar efervescent. Luminos, curat, potrivit pentru toate grupele de varsta.

fragrance.jpg
 - Si Intense un parfum fructat - floral (coacaze negre, trandafir), puternic, dar si foarte feminin. Daca aveam impresia ca Si Passione e favoritul meu din aceasta gama de la Armani, varianta Intense mi se pare incredibil de sofisticata, calda, e aproape desavarsita. Imi place foarte mult, persistenta e ireprosabila. In mod cert mi-l doresc. Daca nu acum, cu siguranta la un moment dat.
oferte-black-friday.jpg
- Alien Goddess de la Mugler, una din descoperirile recente. O varianta luminoasa, calda, ceva mai usoara de Alien, cu o persistenta foarte buna. Observ ca nu e neaparat indragit prin comparatie cu originalul, insa mie mi-a lasat o impresie foarte buna si in mod cert e un parfum pe care l-as purta.


  Acestea fiind zise, mi-ar placea sa le am cam pe toate, insa pe primele locuri cred ca ar ramane Angel Nova, Si Intense, My Way si Alien Goddess. Zilele acestea multe parfumuri si produse au reduceri de pana la 40% pe Notino, asa ca mai stau putin si mai cantaresc lucrurile. Intre timp, astept si parerile voastre, spre care sa ma indrept sau ce ati alege voi.


Kissez

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader