Treceți la conținutul principal

Elixir Botanique by Yves Rocher - reviews

   Salutare! Acum cateva saptamani am avut ocazia sa primesc noua gama Yves Rocher Elixir Botanique. Inspirata din descoperile stiintifice care atesta faptul ca beneficii deosebite de oxigenare apar in locurile unde pamantul si marea se intalnesc, noua gama promite un ten proaspat, luminos, care e inviorat de o gura de aer. Ingredientele cheie sunt caltunasul, care dinamizeaza celulele pielii si micro-algele Tetraselmis care stimuleaza apararea antioxidanta a tenului si il ajuta sa infrunte elementele nocive. In plus, ambalajele produselor au doar doua fete de carton, ceea ce inseamna cu 41% mai putin material folosit pentru confectionarea lor.

   Noua gama contine: ser, crema de zi, de noapte, pentru conturul ochilor si o crema cu factor de protectie solara. Eu le am pe primele patru si am dorit sa le folosesc o perioada, inainte sa va spun parerea mea despre ele.

 


  Asa cum deja sunt obisnuita cu produsele Yves Rocher, noile cosmetice mi-au insuflat ideea de armonie cu natura, de dorinta de-a petrece cat mai mult timp afara, in locuri frumoase si relaxante. Aroma gamei este proaspata, revigoranta, o combinatie de aer si alge, foarte placuta si care transforma ritualul de ingrijire intr-un moment deosebit. 


  Crema de ochi nu are parfum pentru a nu irita si vine intr-un recipient dotat cu un aplicator cu trei bilute, care faciliteaza masajul. Crema de zi are o textura destul de lejera, se absoarbe repede si ofera confort pielii, crema de noapte e putin mai grosuta, dar se aplica la fel de placut si e absorbita rapid. Imi plac toate si le recomand, dar serul este cel care m-a impresionat cel mai tare si ma voi concentra mai mult pe el.

   Toate serurile de la YR au fost printre preferatele mele. E adevarat ca unele mi-au placut mai mult decat altele, dar acesta este cel de pe locul intai. Serul are in componenta micro picaturi de ulei, dar nu se simte gras sau uleios pe ten. E putin mai diferit ca textura, dar nu lipeste, nu face scame chiar daca e aplicat in cantitate generoasa si se absoarbe in piele in doar cateva secunde. Efectele sunt vizibile dupa cateva secunde, ofera acel efect de ten plin, de textura imbunatatita, neteda, pur si simplu simt ca repara pielea si o ingrijeste cu delicatete. Daca alte seruri nu sunt recomandate pentru zona ochilor, acesta poate fi folosit pentru ca nu ustura deloc. Orice crema aplic dupa acest produs isi face mai bine treaba. Intr-o perioada am avut si buzele extrem de uscate, astfel incat niciun balsam de buze nu le ajuta, dar o picatura de ser a imbunatit considerabil aspectul si textura lor. Sunt foarte impresionata, il folosesc atat dimineata si seara pe ten si gat si am consumat deja jumatate de sticluta. M-as hazarda sa spun ca sterge de pe chip cativa ani, umbrele de oboseala sunt mai putin vizibile si totul pare mai armonios dar natural atunci cand ma privesc in oglinda. Liniile sunt aproape complet estompate. Nota 10, una dintre cele mai faine suprize din domeniul cosmeticelor din ultima perioada. Momentan inca este activa oferta prin care primiti cadou crema pentru ochi la achizitionarea oricarui produs anti-age si am mai vazut ca la orice comanda Yves Rocher puteti sa va alegeti gratuit un mini-ser in cosul de cumparaturi. Gasiti produsele AICI.



   O noua veste excelenta de la Yves Rocher este faptul ca startup-ul bonapp.eco si filiala romaneasca YR si-au unit fortele intr-un proiect ce sustine combaterea risipei produselor cosmetice. Produsele disponibile pe bonapp.eco expira in doua-sase luni de la achizitionarea acestora de catre clienti si vor putea fi cumparate din anumite magazine YR prin intermediul aplicatiei. Preturile pot fi cu cel putin 60% mai mici decat daca alegem produse de abia fabricate. Initiativa mi se pare excelenta si va invit sa va bucurati de produsele voastre preferate, dar sa si evitati risipa!

 

Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader