Treceți la conținutul principal

Ser cu efect de melatonina Elixir Botanique Yves Rocher - prime impresii

   Salutare! De curand v-am povestit parerea mea pe termen lung despre serul anti-poluare Yves Rocher din gama Elixir Botanique. A fost unul dintre favoritele mele luand in considerare toate serurile incercate pana acum, asa ca in momentul in care am aflat despre o noua lansare in aceasta gama, am fost nerabdatoare sa vad despre ce este vorba. Yves Rocher ne surprinde inca o data, formuland serul cu efect de melatonina, special conceput pentru ritualul de seara.


  Descoperirile stiintifice recente au demonstrat beneficiile asupra corpului si a mintii, a zonelor unde pamantul si oceanul se intalnesc. Populatiile care traiesc intr-o astfel de zona sunt mai bine oxigenate, detoxifiate iar somnul lor este mai linistit. Noi, ceilalti, ramanem mai stresati, iar asta se poate observa in tendinta de-a avea un somn agitat, neodihnitor, ba chiar insomnie. Daca somnul nu e de calitate, efectele se vor vedea pe ten. De obicei devine tern, palid, uscat si cu linii fine. Deshidratarea ajunge la cote alarmante si pielea nu reuseste sa se refaca pe timpul noptii, intrand intr-un cerc vicios in care devine tot mai sensibil. Melatonina este cunoscuta si sub numele de hormonul somnului, ea induce starea de moleseala placuta si liniste care precede adormirea, iar unii oameni iau suplimente cu melatonina pentru a adormi mai usor si mai bine. Cei de la Yves Rocher au lucrat la un produs inspirat din efectele de recuperare ale melatoninei asupra tenului si reduce deteriorarea tenului cauzata de noptile prea scurte. Serul contine peste 99% ingrediente naturale si promite un ten odihnit, revitalizat si luminos. La baza acestei inovatii sta combinatia de caltunas si micro-alge, intarita de un activ vegetal: gardenia! Gardenia este cunoscuta pentru reducerea anxietatii si facilitarea somnului. Mirosul florilor ei transmite un semnal de somn profund, iar extractul de gardenie activeaza mecanismele de reparare si aparare ale pielii. Cu alte cuvinte, acest extract este similar cu melatonina.

  Serul este unul bifazic, asa ca trebuie agitat inainte de folosire. Am urmat instructiunile: am incalzit produsul in palme, apoi mi-am acoperit fata cu ele si am inspirat de trei ori. Parfumul este atat de relaxant incat reuseste sa te calmeze dupa orice tip de zi. Nu exagerez cand spun ca are efect terapeutic si ca te ajuta sa fii mai linistita seara, inainte de culcare. La baza, aroma este proaspata, destul de marina, dar datorita incalzirii produsului in palme, capata note floral-lemnoase, o combinatie pur si simplu minunata care te face sa te simti in vacanta! Dupa ce m-am bucurat de acest ritual, am aplicat produsul pe ten. Are o textura de ulei, de culoare albastra, e o placere sa-l masezi pe ten si se absoarbe destul de repede avand in vedere consistenta lui. Tenul devine dupa doar o utilizare mult mai neted, mai luminos si mai proaspat. Iar la atingere este mult mai catifelat. In plus, am observat ca repara zonele foarte uscate si ca micile cicatrici se estompeaza mai repede. In doar cateva ore se vad rezultatele. Deocamdata l-am folosit cam o saptamana, in fiecare seara si sunt foarte incantata. Imi este de ajuns sa-l aplic singur, nu simt nevoia de alt produs. Iar de cand il folosesc, nu neaparat ca dorm mai bine intotdeauna, dar sunt mai linistita inainte de somn. Nu ma abat de la regula de a inspira aceasta aroma inainte sa aplic produsul pe ten si este grozav!

 


  Din aceeasi gama, am crema reparatoare de noapte pe care o ador si despre care v-am povestit deja. Sunt la al doilea borcanas. Are o textura de gel, ofera luminozitate si fermitate, iar crema de ochi, ei bine, pe aceasta o folosesc dimineata, imediat dupa ce ma trezesc. Acest kit s-a dorit a fi creat special pentru ingrijirea de seara, dar eu l-am adaptat un pic in functie de nevoile tenului meu.



  Pentru primele impresii, noul ser primeste 10 cu felicitari! Voi continua sa-l folosesc si presimt ca va ajunge si in articolul cu favoritele lunii. Recomand, ofera o experienta noua si interesanta. Il gasiti in magazinele fizice, dar si pe site-ul Yves Rocher. Sticluta de 30 ml costa 169 lei.


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader