Treceți la conținutul principal

Ingrijirea parului cu Yves Rocher

   Salutare! Numai ce va spuneam in cel mai recent articol cu favorite ca m-a impresionat un mini sampon de la Yves Rocher, care, la baza, nu este destinat tipului meu de par, dar care mi-a placut foarte mult. Aveam poze pregatite pentru un review cand hop! Yves Rocher a facut un rebrand pentru produsele de par, asa ca au ambalaje noi, mai frumoase si mai colorate decat inainte. Calitatea ramane la cote inalte, asa cum cei de la YR o pastreaza de ani buni. De data aceasta am o sticla intrega din samponul preferat (300 ml) si alte cateva produse.

  Dupa cum va spuneam, samponul e o incantare. O textura placuta, cremoasa, cu efect bland atat asupra parului, cat si asupra scalpului. Cu toate acestea, curata exemplar, iar pe partea de lungime ingrijeste firele. Parul ramane moale, frumos, disciplinat, parfumat si nu se ingrasa mai devreme. Nici nu se electrizeaza. Big like!



  Un alt produs pe care l-am incercat, ba chiar l-am avut de trei ori este balsamul de tip leave-in cu ulei de jojoba. Mi-a placut nesperat de tare, mai ales ca inaintea lui nu obisnuiam sa folosesc tratamente fara clatire. Ei bine, acest balsam cu miros dulce, nu incarca deloc parul. L-am folosit asa cum e recomandat, intr-o cantitate mica, aplicat pe lungimea firelor. Dupa cateva zeci de minute am pieptanat si am constatat ca parul e mult mai moale si ca pare mai sanatos. L-am folosit pe post de masca pre-samponare, aplicat in mod generos cu vreo sase-sapte ore inainte de samponare si nu incarca parul nici in acest caz. Si, de dragul experimentului, l-am folosit si ca pe un balsam normal, in dus, dupa spalarea parului si a dat, din nou, rezultate foarte bune. E un produs multifunctional pe care ma pot baza oricand.


  Fluidul pentru stralucire a aparut cu ani buni la YR, dar nu m-am gandit niciodata la modul serios sa-l incerc. Parul meu e lucios de la natura si credeam ca nu este un produs destinat mie, dar surpriza! In ultimul an mi-am schimbat anumite obiceiuri in ceea ce priveste parul. Uneori mi se pare ca si parul in sine s-a modificat un pic. Oricum, aplic tratamente, ba chiar se intampla des sa pun si cateva picaturi de ulei cu SPF pe varfuri, asa ca poate deveni incarcat. Am citit ca acest fluid, bazat pe otet de zmeura contribuie la clatirea mult mai eficienta a parului si la revitalizarea lui. Miroase foarte bine, a zmeura pura, naturala. Obisnuiesc sa amestec vreo 5 ml intr-o sticla de jumatate de litru si aplic pe par dupa ce l-am spalat si l-am dat cu balsam/masca sau alte tratamente, dupa care mai clatesc cateva secunde. Mi se pare ca parul ramane mai usor, mai... natural si ca ii aduc beneficii cu acest fluid. Chiar imi pare rau ca nu i-am dat o sansa mai devreme.


  In aceasta perioada in place sa integrez produsele de ingrijire a parului pe rand, pentru a le putea observa mai bine. Urmeaza sa incerc trei produse: o masca exfolianta pre-samponare care promite un par proaspat pentru mai mult timp. Sunt foarte curioasa s-o incerc! In plus, un spray de protectie termica si un alt spray, pentru descalcirea parului. Bineinteles ca o sa va tin la curent  cu impresiile pe care mi le voi forma in privinta lor.



  Toate produsele pot fi comandate pe site-ul Yves Rocher! Puteti profita de ofertele premergatoare Pastilor si sa investiti in produse de calitate atat pentru voi, cat si pentru persoanele dragi.


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader